Mies, nousetko taksitolpalla auton kyytiin, jos kuljettaja on nainen?
Itse saatan kyllä toimia näin, jos olen kyllin rohkealla tuulella.
Kommentit (23)
No kyllä minua enemmän jännittää vanhat papparaiset. Kerrankin oli yksi tapaus, jolla oli varmasti ongelmia näön kanssa. Muutaman kerran teki mieli tarttua rattiin, kun kaistalla pysyminen tuntui aiheuttavan ylivoimaisia vaikeuksia.
Nousen sen kyytiin joka ekana tulee, oli kuskina sitten mies, nainen, kirahvi tai meduusa.
Mielelläni, etenkin jos on hyvän näköinen nainen.
En missään tapauksessa. Näen ja kärsin päivittäin niistä "naiset ajaa paremmin" liikenteessä hölmöilevistä aivan riittävästi, joten en varmasti ota naiskuljettajalla olevaa taksia, on ehdoton no go itselle.
Menen ensimmäisenä taksijonossa olevan kyytiin, kuten pitääkin.
Pahalle haisevat miehet hieman epäilyttävät, mutta yritän matkan aikana hengittää suun kautta.
Taksikuski ei ole mies eikä nainen, vaan koneiston osa.
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta koneisto on vain silloin rikki kun kuskina on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Isäs oli koneiston osa, ku sut teki.
Yli kolme vuotta ajanut taksia(n. 18-vuotta sitten) ja miehet pitivät ilahduttavana poikkeuksena astua naiskuljettajan kyytiiin.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kallis ja vikaherkkä käyttöliittymä.
Kyytiin mikäli nainen on asiallisesti pukeutunut burkhaan.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa. Näen ja kärsin päivittäin niistä "naiset ajaa paremmin" liikenteessä hölmöilevistä aivan riittävästi, joten en varmasti ota naiskuljettajalla olevaa taksia, on ehdoton no go itselle.
Tiedän mistä puhut ja kärsin heistä päivittäin. Olen peruuttanutkin enemmän kun sinä olet mennyt eteenpäin ;-) Ärsyttävä naistyyppi!
t: naistaksikuski
Kerran olen ollut naispuolisen taksikuskin auton kyydissä. Jos voin valita niin en mene toiste.
Aika usein taksia ajaa nainen. Ei ole pelottanut.
Oman kokemukseni mukaan naistaksikuskit ovat erittäin hyviä ja ystävällisiä kuskeja. Yleensäkin Suomessa on erittäin hyviä ja luotettavia taksikuskeja, olipa sitten miehiä tai naisia. Terv. aina lentokentälle taksilla kulkeva miesasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mistä puhut ja kärsin heistä päivittäin. Olen peruuttanutkin enemmän kun sinä olet mennyt eteenpäin ;-) Ärsyttävä naistyyppi!
t: naistaksikuski
Nytpä löit faktat pöytään!
Noilla faktoillahan ne naiset nyt salamaniskusta oppivatkin ajamaan, hi hii.
Mutta tottapuhuen, laissa tulisi olla säädettynä, etteivät naiset saa ajaa minkäänlaista ajoneuvoa liikenteessä yleisen turvallisuuden nimissä, eli pysykäämme järkevinä ja noudattakaamme mottoa :
-Naiset ajaa paremmin Bussilla.-
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naistaksikuskit ovat erittäin hyviä ja ystävällisiä kuskeja. Yleensäkin Suomessa on erittäin hyviä ja luotettavia taksikuskeja, olipa sitten miehiä tai naisia. Terv. aina lentokentälle taksilla kulkeva miesasiakas.
Viestistäsi oikein loistaa, että olet aivan varmasti MIES.
Kyllähän sitä halvemmalla pääsis mieskuskin kanssa. Ei nousis taksat niistä seisahduksista, mutta en kuitenkaan niin nuuka ole etten hennois sitä naiskuskin taksaa maksaa.
Olen ollut kyydissä, erittäin hyvä kyyti oli, myös taksin ulkopuolella.
En. Vaadin intersukupuolisen.