Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kannattaisi lähestyä naista lenkkipolulla

Vierailija
16.05.2016 |

Lenkkipolulla eräs nuori neito aina hymyilee minulle kohdatessamme. Miten pysäyttäisin hänet ja pyytäisin kahville kun hän menee aina niin kovaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu pysäyttää. anna juosta.

Vierailija
22/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle palsta on kylläkin opettanut että naiset haluavat ehdottomasti olla rauhassa lenkkipolulla, kaupassa, kirjastossa, baarissa, kuntosalilla, harrastuskerhoissa, opiskelujen parissa, kotona, ulkona, lentokoneessa jne jne...

Se koskee vässykkämiehiä. Haluttu mies saa tarrata kiinni tissiin vaikka lenkkipolulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkäten.

Vierailija
24/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että hän hymyilee sinulle, ei tarkoita, että hän haluaisi jotain sinulta. Tuskin hän haluaa kanssasi kahville, jos hän kerran niin lujaa juoksee aina ohitsesi. Ennen luulin itsekin, että on kohteliasta vastata hymyyn ja tervehdykseen, mutta sitten tajusin, että siinä voi tulla vahingossa lähettäneeksi väärän signaalin. Miehet saattavat jostain syystä luulla, että hyvät käytöstavat ovat yhtä kuin kiinnostuksen merkki. No ei ole. On normaalia vastata hymyllä toisen ihmisen hymyyn ja se ei todellakaan tarkoita vielä itsessään mitään.

Vierailija
25/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan harrastamaan lenkkeilyä lenkkipolulla. Tiedä vaikka löytäisin miehen sieltä. :)

Vierailija
26/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeällä, huppu päässä, puskassa odottaen. Juokse täysiä perään.

Vierailija
27/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään oikein. Saisit vain friikin ahdistelijan maineen tuolla. Ja ehkä syytteet.