Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kannattaisi lähestyä naista lenkkipolulla

Vierailija
16.05.2016 |

Lenkkipolulla eräs nuori neito aina hymyilee minulle kohdatessamme. Miten pysäyttäisin hänet ja pyytäisin kahville kun hän menee aina niin kovaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppaa? Tai sit leikit että sait jonkun sairaskohtauksen. Hoivavietti voi olla voimakas.

Tai sit vaan huudat perään että hyvä perse.

Vierailija
2/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet naista usein lenkillä, aloita moikkaamalla. Moikkaa muutaman kerran lenkillä, voit myös huudahtaa jotain tyyliä "kiva ilma" tms. Kun nainan vastaa moikkaukseen, hän ei pidä sinua ihan pimeenä stalkkerina. Sitten voit kysyä, lähtiskö hän kahville joku päivä. Juokse vaikka vierellä, jos nainen ei pysähdy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputa siellä polun varressa ensi kerralla kun se akka tulee vastaan.

Vierailija
4/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat juoksemaan perässä, hönkimään niskaan. Jos pääset kosketusetäisyydelle, niin koita napata kiinni. Kyllä se siitä innostuu ;))

Vierailija
5/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan alkeista: Kai tervehdit häntä?

Vierailija
6/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeällä juokset hänet kiinni takaapäin ja tartut kiinni.

Vierailija
7/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle palsta on kylläkin opettanut että naiset haluavat ehdottomasti olla rauhassa lenkkipolulla, kaupassa, kirjastossa, baarissa, kuntosalilla, harrastuskerhoissa, opiskelujen parissa, kotona, ulkona, lentokoneessa jne jne...

Vierailija
8/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä onkin tullut jo aivan loistavia neuvoja, esimerkiksi tuo sairaskohtauksen esittäminen. Toisaalta jos omistat koiran, niin voisit purra hihnan rikki ja ottaa vain sen mukaasi ja esittää että koirasi on karannut. Pysäytät sitten naisen ja kerrot että onko sellaista koiraa näkynyt ja jos näkyy niin varalta annat numeron johon hän voi soittaa.

Vierailija
9/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi jatkaa vielä. Hyvällä lykyllähän nainen saattaisi kysellä myöhemmin numerostasi että löytyikö Rekku ja sitten lähettäisit jonkun söpön kuvan koirastasi ja itse näkyisit taustalla onnellisen näköisenä kyynelsilmin.

Vierailija
10/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle palsta on kylläkin opettanut että naiset haluavat ehdottomasti olla rauhassa lenkkipolulla, kaupassa, kirjastossa, baarissa, kuntosalilla, harrastuskerhoissa, opiskelujen parissa, kotona, ulkona, lentokoneessa jne jne...

Nämä ohjeet on annettu niille, jotka palstalla kyselevät, milloin voi vieraalle naiselle puhua seksistä.

Normaali mies tietää, että kannattaa aloittaa edellä mainitun ohjeen mukaan eli hymyile alussa, myöhemmin voit moikata tai jos tiedät, että ette todennäköisesti tapaa, kysy vaikka kohteliaasti kelloa.

Vierailija
11/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda suuntaasi siten, että juoksette samaan suuntaan. Seuraa häntä pari kilometriä. Toista sama useampana päivänä ja lopulta ota hänet kiinni ja pysäytyä juttelemaan. Naiset pitävät vähän vaarallisen ja jännittävän tuntuisista miehistä.

Vierailija
12/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin hiljaa hiiviskellen. Muista kurkata puun takaa.

Vierailija
13/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaista naista voi lähestyä kadulla tai lenkkipoluilla, ei täällä ole sellaista kulttuuria. Täällä tehdään kännissä kaikki suhteet. Onneksi kohta on muutto ulkomailla normaalien ihmisten pariin, missä on ok kysyä tytön puhelinnumeroa kadulla ja naiset uskaltavat myös lähestyä, selvinpäin.

Vierailija
14/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin kerran lähestyä hyväpeppuista naista lenkillä lähes kymmenen kilometrin ajan, mutta hyvästä yrityksestä huolimatta en päässyt tarpeeksi lähelle, enkä kyennyt suutanikaan avaamaan sillä niin äärirajoilla mentiin. Lopulta nainen kääntyi jonnekin ja minä jäin polviani vasten läähättämään.

Siinä meni kenties vuosisadan rakkaustarina syysillan pimeyteen.

Vierailija
15/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumputa siellä polun varressa ensi kerralla kun se akka tulee vastaan.

Tuo on hyvä idea, samalla näkee tyttö mitä on tarjolla ja kuinka mälli lentää.

Kannatta samalla katsoa tyttöä silmiin, kun tumputtaa, jottei luule että kyseessä taas joku kiihottunut puunhalaaja.

Vierailija
16/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritin kerran lähestyä hyväpeppuista naista lenkillä lähes kymmenen kilometrin ajan, mutta hyvästä yrityksestä huolimatta en päässyt tarpeeksi lähelle, enkä kyennyt suutanikaan avaamaan sillä niin äärirajoilla mentiin. Lopulta nainen kääntyi jonnekin ja minä jäin polviani vasten läähättämään.

Siitä vaan kuntokuurille, ettei tapahdu samaa virhettä kahdesti. Ja kantsii vaikka ottaa chloroformia ja ja joku rätti mukaan taskuun, jos satutkin pääsemään kosketusetäisyydelle, ettei pääse sit karkuun otteen herpaannuttua.

Vierailija
17/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaista naista voi lähestyä kadulla tai lenkkipoluilla, ei täällä ole sellaista kulttuuria. Täällä tehdään kännissä kaikki suhteet. Onneksi kohta on muutto ulkomailla normaalien ihmisten pariin, missä on ok kysyä tytön puhelinnumeroa kadulla ja naiset uskaltavat myös lähestyä, selvinpäin.

Lähestyt ihan vääriä naisia ja/tai et ymmärrä sanatonta viestintää ja/tai lähetät tiedostamattasi jotain negatiivisia signaaleja ympärillesi ja/tai rynnit heti iholle, jos tuo on ainoa kokemuksesi kontaktin ottamisista ihmisiin kaduilla tai lenkkipoluilla. Itse huomaan etenkin näin kevään tullen, että harva se päivä tulee otettua/saatua jonkinlainen kontakti vieraisiin ihmisiin, käytännössä vaihdettua muutama sana positiivisessa ilmapiirissä. Ehkä meidän eromme on siinä, että minä otan kontaktia ja vastaan kontaktiin myös täysin vastapuolen sukupuoleen tai ikään katsomatta, eli voin heittää kommenttia yhtä hyvin vanhalle papalle tai mummolle kuin ikäiselleni miehelle. Mutta tänään viimeksi alkoi tuntematon mies jutella minulle enkä kyllä todellakaan kokenut, että "eihän täällä ole sellaista kulttuuria että voisi lähestyä".

Vierailija
18/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan kuntokuurille, ettei tapahdu samaa virhettä kahdesti. Ja kantsii vaikka ottaa chloroformia ja ja joku rätti mukaan taskuun, jos satutkin pääsemään kosketusetäisyydelle, ettei pääse sit karkuun otteen herpaannuttua.

Ei pysty kovempaan. Tuo oli jo noin 45:n minuutin kympin vauhtia.

Jatkossa jemmaan pyörän reitin varrelle tai alan kantamaan lassoa mukana lenkeillä.

Vierailija
19/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä odotan sopivassa puskassa että nainen tulee kohdalle ja sitten lähden perään. Mutta yleensä ne leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa ja kiihdyttävät vauhtia :(

Vierailija
20/27 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt ihan vääriä naisia ja/tai et ymmärrä sanatonta viestintää ja/tai lähetät tiedostamattasi jotain negatiivisia signaaleja ympärillesi ja/tai rynnit heti iholle, jos tuo on ainoa kokemuksesi kontaktin ottamisista ihmisiin kaduilla tai lenkkipoluilla. Itse huomaan etenkin näin kevään tullen, että harva se päivä tulee otettua/saatua jonkinlainen kontakti vieraisiin ihmisiin, käytännössä vaihdettua muutama sana positiivisessa ilmapiirissä. Ehkä meidän eromme on siinä, että minä otan kontaktia ja vastaan kontaktiin myös täysin vastapuolen sukupuoleen tai ikään katsomatta, eli voin heittää kommenttia yhtä hyvin vanhalle papalle tai mummolle kuin ikäiselleni miehelle. Mutta tänään viimeksi alkoi tuntematon mies jutella minulle enkä kyllä todellakaan kokenut, että "eihän täällä ole sellaista kulttuuria että voisi lähestyä".

Vika ei ole minussa, sillä ei ole koskaan ollut ongelmia muualla euroopassa saada seuraa.