Onko kellään kokemusta puolipaneeleista?
Olen aina sellaiset halunnut ja lasten kanssa tuntuisi, että on helpompi pitää puhtaana kuin nykyinen tapetti Löytyiskö kenelläkään kokemuksia?
Kommentit (12)
en tajua, että tänä päivänä joku voi vapaaehtoisesti haluta kotiinsa puolipaneelit!!!!!!!!
Me just muutettiin ja rempattiin asunto. Ja ensimmäisenä revittiin puolipeneelit alas. Ne on ihan karseet!!
ja eihän niissä lika ees näy hyvin.
t:3
Keittiössä vahattu Osmocolorin valkoisella vahalla, vessassa valk. maalatut, kummatkin tosi nätit ja sopivat sisustukseen ja talon henkeen. Eikä ole vaikea pitää puhtaana, en ole ikinä edes tullut ajatelleeksi että niissä jotain erikoista olisi.
Vierailija:
En ole vielä...
Hopeahohtoiset paneelit ohuella tummanruskealla listalla
kesämökillä voisi olla kivat tai maalaistalossa.
Kummasti teki näköä tuohon meidän köökkiin, joka on aika pieni. Siistiltä näyttää. Vielä en tiedä puhdistuksesta, mut eiköhän tuo MDF ole ainakin helppo puhdistettava kun keittiön kaapistotkin on MDF:ää ja niistähän nyt pitää lian helposti lähteä. Itse voin suositella MDF-paneelia lämpimästi :)
Ei ole tullut sotkua lapsista. On tosi hyvännäköset ku tyyli on sellanen vanhahtava ja romanttinen. Mäntypaneeleista en minäkään välitä.
Se oli 80-luvun muotia.
Mutta siitä vaan jos itse pidät, sinun kotisihan se on.
Vierailija:
Se oli 80-luvun muotia.Mutta siitä vaan jos itse pidät, sinun kotisihan se on.
Käytämme voimakkaita väripintoja, ja pidämme vaihtelusta, joten myös siinä mielessä ainoa vaihtoehto.
Vierailija:
juu laskikuitutapettihan se kaunis ..
ei olla itse asennettu, kahdessa oli puunväriset ja nykyisessä vaaleat. Ja tykkään ihan hirveästi, varsinkin puisena.