Mitä teet klo 23 jälkeen kun palsta menee kiinni?
Ette kai te nyt näin aikaisin vielä nukkumaankaan mene? Itse ajattelin vielä hakea hampurilaisaterian ja katsoa elokuvan :)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun leffan vielä katson.
Minkä leffan ajattelit katsoa? :) Eikö sinulla ole töitä aamulla?
Vielä en tiedä minkä katson. Töihin menen vasta 16 joten ei kiirettä nukkumaan.
Mikä työvuoro nuin myöhään alkaa?
Iänikuinen vollotus rekisteröintipakosta iltaisin. Illalla osallistun keskusteluihin rekatulla tunnuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan. Pitäisi mennä jo ennen yhtätoista, mieluummin jo kymmenen jälkeen.
Miksi pitäisi? Oletko alaikäinen?
Mua sitten oikeasti ärsyttää nämä "oletko alaikäinen" tai "kuulostaa lapselliselta" heitot, kun keskustellaan siitä, mihin aikaan ihmiset menee nukkumaan ja joku kertoo menevänsä esim. klo 22 nukkumaan. Kuinka vaikeaa on ymmärtää, että iso joukko ihmisiä herää esim. klo 5, jolloin tosiaan klo 22 on ihan normaali aika mennä nukkumaan myös aikuisella ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen aamulla seitsemäksi töihin.
Niin minäkin, mutta ei minua kukaan pakota nukkumaan.
No ei minuakaan mikään muu nukkumaan pakota kuin terve järki, mutta sen ääntä kannattaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua sitten oikeasti ärsyttää nämä "oletko alaikäinen" tai "kuulostaa lapselliselta" heitot, kun keskustellaan siitä, mihin aikaan ihmiset menee nukkumaan ja joku kertoo menevänsä esim. klo 22 nukkumaan. Kuinka vaikeaa on ymmärtää, että iso joukko ihmisiä herää esim. klo 5, jolloin tosiaan klo 22 on ihan normaali aika mennä nukkumaan myös aikuisella ihmisellä.
Kysymys oli siitä, että miksi "pitää" mennä. Kuka pakottaa? En minäkään ole vielä menossa nukkumaan vaikka aikainen herätys onkin. Otan sitten pienet nokoset töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatekaupassa olen töissä. Meillä yleensä iltavuoro alkaa 14.00 tai 16.00
Odotan, että pyykkikone pyörii loppuun. Odotellessa käyn varmaan vielä naamakirjassa ja kuuntelen juutuubista kuulokkeilla oopperanpätkiä. Ehkä juon vielä toisen kupin teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatekaupassa olen töissä. Meillä yleensä iltavuoro alkaa 14.00 tai 16.00
Missä vaatekaupassa?
Valvon, kuinka ollakaan 😑
Ja mietin koko ajan karkkipussia, jota yritän olla avaamatta 😛( ranskalaiset pastillit).
Mä menen nukkumaan 9.00 mennessä. Koska menen aikaisin aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen aamulla seitsemäksi töihin.
Niin minäkin, mutta ei minua kukaan pakota nukkumaan.
No ei minuakaan mikään muu nukkumaan pakota kuin terve järki, mutta sen ääntä kannattaa kuunnella.
Eihän 11 väittänytkään, että kukaan häntä pakottaa. Sanoi, että pitäisi mennä. Konditionaali eli ehtotapa ilmaisee tekemisen epävarmuutta tai ehdollisuutta, eli tässä tilanteessa "Jotta jaksan aamulla herätä töihin, pitäisi mennä nukkumaan ennen yhtätoista."
Oli ihan pakko vinkua tästä asiasta kun kävi niin ärsyttämään nuo "oletko alaikäinen" "kuka pakottaa"kommentit :D
Menen nukkumaan. usein jo kymmeneltä.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te nyt näin aikaisin vielä nukkumaankaan mene? Itse ajattelin vielä hakea hampurilaisaterian ja katsoa elokuvan :)
Surffailen muuten netissä(facebook,chatti) tai katson telkkaria.Ehkä puhun maratonpuhelun kaukana asuvan ystävän kanssa.
Itken itseni uneen ja odottelen peukalo suussa peiton alla uutta päivää, jolloin voin taas täyttää av-palstan hevonhutulla.
Jep. En mene nukkumaan. Sen sijaan alan nauttimaan koko muun Internetin ihmeellisestä maailmasta. Ja niin teen yleensä muinakin vuorokaudenaikoina, täällä AV:lla käyn vain silloin tällöin etusivut katsomassa ja ehkä joihinkin mielenkiintoisiin ketjuihin joskus vastaamassa.
Täällä netissä kun on kaikenlaista yötä päivää, niin siinä ei paljon AV:n sulkeutuminen paina.
Yleensä katson elokuvan, sekä pelaan. Käyn toisilla palstoilla. Ruoka valmistuu ehkä 23:45, eli syön -> katson jotain. Sitten katson ehkä lisää jotain maha täynnä. Sitten jos kyllästyttää passiivisuus tutkin muut palstat, luen eri asioita. Joskus teen tilauksia asioista joita tarvitsen, sitten ehkä pelaan ja sen jälkeen painelen nukkumaan. Välissä suunnittelen mitä tarvitsee "huomenna" tehdä.
Jos olisi omakotitalo, niin luultavasti käyttäisin ajan järkevämmin. Esim. rakentaisin jotain tai olisin vaikka verkoilla. Korjaisin jotain, asentaisin jotain yms.
Sinkkumies
Nukkumaan ja sassiin, aamulla aikaisin ylös lämmittelynä salitreeniä ja uimaan. Sitten aamiainen ja töihin.