Miksi lidliä hehkutetaan??
Okei jälleen lidl-ketju.. mutta tosiaan. Kävin pitkästä aikaa lidlissä aikeena suorittaa tulevan viikon ruokaistokset jotka yleensä teen Citymarketissa. Avoimin mielin kohti liiteriä siis.. ja eihän sieltä mitään saa! Ei hajusteetonta pyykkipulveria, ei linssejä, ei turkkilaista jugurttia muutaku isossa pakkauksessa, ei muita yrttejä kuin basilika.. okei nämä vielä voi ymmärtää mutta siellä ei ollut myöskään yhtään mitään juureksia! Paitsi Perunaa ja bataattia. Olisin tarvinnut perus juuriselleri, palsternakka ym.. ja en nähnyt hintalapuissakaan näitä tuotteita että olis valikoimassa mutta loppu. Piti sit mennä sen sittarin kautta kuitenkin. Ainaki siellä on muutaki ku hunajamarinoitua tehdasjätettä..
Kommentit (33)
Tulee mieleen sen yhden vonkujan ketju jossa Lidl oli ihan paska kun sieltä ei saa RUUSUVETTÄ!!11
Vierailija kirjoitti:
Koska se ulkomaisessa omistuksessa oleva ja suomalaisten mielestä kaikki ulkolainen on aina hienoa. Lisäksi näin voidaan varmistua siitä, että meidän kuluttajien rahat eivät missään nimessä mene oman maan elintarviketuottajien taskuun.
Minä ostan juuri siksi ulkomaisista kaupoista kaiken koska en halua tukea tätä sosialistista paskaa.
Suomessa ei ole mitään kilpailua ruokakaupoissa Lidl lisäksi.
Kaksi kauppaketjua hallitsee täysin koko kaupan alaa. Kummassakin myydään samoja tuotteita ja ERITTÄIn korkeaan hintaan.
Tuota sitten joku tukee?
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen sen yhden vonkujan ketju jossa Lidl oli ihan paska kun sieltä ei saa RUUSUVETTÄ!!11
Mikä on ruusuvesi?
Vierailija kirjoitti:
Lidl on wt-kauppa. Siellä käy porukka hakemassa halpaa einestä ja nobelaneria. Itse en osta Lidlistä muuta kuin halpoja ulkomailta rahdattuja kasviksia ja niitä paistopisteen juttuja joskus.
Minä tiedän monta varakasta ihmistä, jotka käyvät Lidlissä. Itseasiassa juuri katsoin viimeksi Lidlin ohi ajaessa, että oli hienoja bemareita, audeja jne piha täynnä ja mietin, kuinka erityisesti pienituloiset tuttavapiirissäni eivät käy Lidlissä.
Itse en juuri käy, joskus harvoin, mutta kyllä siellä hyvä perusvalikoima löytyy, mitään ihmeitä ei voi odottaakaan sen kokoiselta kaupalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ulkomaisessa omistuksessa oleva ja suomalaisten mielestä kaikki ulkolainen on aina hienoa. Lisäksi näin voidaan varmistua siitä, että meidän kuluttajien rahat eivät missään nimessä mene oman maan elintarviketuottajien taskuun.
Minä ostan juuri siksi ulkomaisista kaupoista kaiken koska en halua tukea tätä sosialistista paskaa.
Suomessa ei ole mitään kilpailua ruokakaupoissa Lidl lisäksi.
Kaksi kauppaketjua hallitsee täysin koko kaupan alaa. Kummassakin myydään samoja tuotteita ja ERITTÄIn korkeaan hintaan.
Tuota sitten joku tukee?
Tuo oli taas ääliömäisin kokoomuslainen läppä vähään aikaan. Kokoomuslainen käy Lidlissä koska vastustaa Suomen sosialismia. Susta sais hyvä sketsihahmon. Lidlissä on muuten aika paljon suomalaista tavaraa myynnissä. Meneeköhän nyt konseptit sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruusuvesi?
Elintarvike jota kysenen vonkuja kuulemma käytti niin säännöllisesti että sitä pitäisi joka lähikioskin hyllyltä löytyä.
Tykkään Lidlistä. Ärsyttää ihan sairaasti kun Pirkanmaan Osuuskauppa päätti poistaa ylijäämän palautuksen, aiemmin se on ollut meidän perheessä monta kymppiä. No, kannan roposeni jatkossa mieluummin sitä suuremmalla syyllä Lidliin. Ihan kaikkea ei sieltä saa (esim avokadoja myydään vain pusseissa) mutta haen täydennysostokset sitten muualta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tätä nyt mitenkään voi verrata perus juureksiin hyvänen aika! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä meidän Lidlissä löytyy juureksia ja montaa eri yrttiä. Vihannes ja hedelmävalikoimat ovat runsaat ja ennenkaikkea tuoreempia kuin muissa kaupoissa. Paljon tuoreempia kuin S-marketissa.
No voisko sit olla että tässä mun kyseisessä lähiölidlissä ois sit suppeampi valikoima? Missäpäin tää sun lidli esim sijaitsee?
Ap
Turun ydinkeskusta. Paljon maahanmuuttajia ja ulkom. opiskelijoita käy siellä.
Jaha ja kaikenlisäksi liiterin paprikat oli sit sisältä homeessa. Mainio lähiölidli!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Okei jälleen lidl-ketju.. mutta tosiaan. Kävin pitkästä aikaa lidlissä aikeena suorittaa tulevan viikon ruokaistokset jotka yleensä teen Citymarketissa. Avoimin mielin kohti liiteriä siis.. ja eihän sieltä mitään saa! Ei hajusteetonta pyykkipulveria, ei linssejä, ei turkkilaista jugurttia muutaku isossa pakkauksessa, ei muita yrttejä kuin basilika.. okei nämä vielä voi ymmärtää mutta siellä ei ollut myöskään yhtään mitään juureksia! Paitsi Perunaa ja bataattia. Olisin tarvinnut perus juuriselleri, palsternakka ym.. ja en nähnyt hintalapuissakaan näitä tuotteita että olis valikoimassa mutta loppu. Piti sit mennä sen sittarin kautta kuitenkin. Ainaki siellä on muutaki ku hunajamarinoitua tehdasjätettä..
En mä sinne valikoiman takia menekäään vaan hinnan, köyhänä ei ole varaa valita.
Viimeisten kolikon laskijat käyvät siellä k-supermarketissa. Hei sulle vaan sinne.
Ja sitten paljastus: osittain ihan niitä samoja vihanneksia ja hedelmiä mitä Stokmannin Keskustan Herkku myy niin löytyy myös Lidlistä. Käyn molemmissa. Koska Mä Voin ;)