Kesän uutuusherkut, oletko maistanut?
Uusia herkkuja on tullut kesän alla kauppoihin. Esim appelsiini Daim, joku Maraboun vadelma-uutuus, peanut butter Magnum, mango Cloetta... Mitä muita?
Oletko testannut ja mitä tykkäsit?
Kommentit (18)
Appelsiini Daim mielestäni hyvää, Maraboun Birthday ei mitenkään kovin kaksinen, Peanutbutter Magnum ihan ok, mutta tuskin tulee montaa kertaa ostettua.
Muita uutuuksia Fazerin joku suolainen toffee suklaa, ilmeisesti korvaa suolatun cashewpähkinän ja ei voi puhua valitettavasti samana päivänäkään :(.
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökaura oli ihanaa!
Mahtava homma! Haluan itsekin kokeilla, kunhan sitä saadaan tännepäin Suomea kauppoihin.
Peanut Butter Magnum aivan yltiömakea. Pähkinävoi ei maistunut sieltä alta juuri ollenkaan, kun se makea suklaa tukki koko makuaistin :(
Appelsiini Daimia olen maistanut ja tykkäsin :).
Nyt muistinkin, että minulla on jääkaapissa uusi mango-papaija-passionhedelmäjugurtti. En muuten paljon jugurtteja syö, mutta näitä Valion kausimakuja aina maistan. (Testataan...) On ihan hyvää sekin.
Appelsiinidajm toimii toisin kuin minttu. Muuta rn edes kokeile listalta.
Vierailija kirjoitti:
Peanut Butter Magnum aivan yltiömakea. Pähkinävoi ei maistunut sieltä alta juuri ollenkaan, kun se makea suklaa tukki koko makuaistin :(
Voi harmi, mulla oli kovat odotukset kyseisen jäätelön suhteen. Olen peanutbutter fani ja juuri sen vuoksi olin niin innostunut tästä uutuudesta. Harmi jos ei sitten edes maistu kunnolla...
Appelsiini-Daim ei ole uutuus, oli jo vuosia sitten myynnissä.
Turkinpippurituutti ihan mitätön.
Uutuus myös Fazer Dumle snacks cola
Ei kovin hyvää, ei maistu edes paljon kolalle
Vierailija kirjoitti:
Uutuus myös Fazer Dumle snacks cola
Ei kovin hyvää, ei maistu edes paljon kolalle
Niin sellainen patukka siis
Appelsiini Daim oli tosi hyvää. Maraboun vadelmauutuus oli tosi pettymys, samoin peanut butter magnum. Idea tosi hyvä, mut peanut butteria oli liian vähän ja se oli todella vetistä ja juoksevaa.
Ja kohta itketään kun perse levii.
Linkosuon Ruislastut ovat tosi hyviä. Paljon parempia kuin ruissipsit, koska nämä lastut ovat ohuempia ja "helpompi" syödä.
Marianne-jäätelöpuikko oli pieni pettymys, oli tavallista pienikokoisempi ja maku vähän mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Marianne-jäätelöpuikko oli pieni pettymys, oli tavallista pienikokoisempi ja maku vähän mitätön.
Minun mielestäni taas Marianne-jätskissä on onnistuttu aika hyvin. Miinuksena tosin pieni koko, ja omaan makuun kuorrute saisi olla minttuisempi ja vähemmän makea.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta itketään kun perse levii.
Noniin.
Nyhtökaura oli ihanaa!