Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3929)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä kuunteli miun puheluita toisesta huoneesta, epäili että juttelisin jonkun miehen kanssa, kun ihmettelin että mites silloin kuuntelet kun en ole paikalla, niin vastasi että se tuottaakin hänelle harmaita hiuksia. Epäili myös minulle tulleita postikortteja, jos niissä onkin "salakieltä" jota hän ei tarkoituksella ymmärtäisikään et ne olisi taas joltain vieraalta mieheltä tulleita. Elettiin 90-lukua. Ihan kahjoa.
*Miulla oli jo kännykkä 90-luvulla.
Kännykät yleistyivät rytinällä vasta 1997, silloin Nokia alensi todella reippaasti kännyköiden hintaa.
Sitä ennen kännyköitä oli erittäin harvalla ja ennen vuotta 1995 juuri kenelläkään ei ollut kännykkää. Oli vain lankapuhelimet. Tietokoneita ei ollut kotona myöskään kuin todella harvoilla noina vuosina.
Juu, tässä ei kyllä mainittu vuosilukua , että milloin omisti jo kännykän ysärillä..vuosi saattoi olla vaikka 1999?
Tämä nyt ei mitään joihinkin näistä verrattuna mutta piti soittaa kummisedälleni synttarionnittelut....ihmettelin miksi en löydä numeroa. EX oli poistanut kaikki miespuolisten nimellä olevat numerot puhelimestani nukkuessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä kuunteli miun puheluita toisesta huoneesta, epäili että juttelisin jonkun miehen kanssa, kun ihmettelin että mites silloin kuuntelet kun en ole paikalla, niin vastasi että se tuottaakin hänelle harmaita hiuksia. Epäili myös minulle tulleita postikortteja, jos niissä onkin "salakieltä" jota hän ei tarkoituksella ymmärtäisikään et ne olisi taas joltain vieraalta mieheltä tulleita. Elettiin 90-lukua. Ihan kahjoa.
*Miulla oli jo kännykkä 90-luvulla.
Kännykät yleistyivät rytinällä vasta 1997, silloin Nokia alensi todella reippaasti kännyköiden hintaa.
Sitä ennen kännyköitä oli erittäin harvalla ja ennen vuotta 1995 juuri kenelläkään ei ollut kännykkää. Oli vain lankapuhelimet. Tietokoneita ei ollut kotona myöskään kuin todella harvoilla noina vuosina.
Juu, tässä ei kyllä mainittu vuosilukua , että milloin omisti jo kännykän ysärillä..vuosi saattoi olla vaikka 1999?
Voi voi, Jonnet vaan ei tiedä....eikä älyä!
Exä soitteli töistä kotiin säännöllisesti jotain ihme tarkistussoittoja lankapuhelimeen, tyhmä juttu sinänsä kun itsekin olin töissä..niin en ollut vastaamassa puhelimeen..logiikka oli siinä, että jos siellä kotona oli joku salainen mies paikalla, niin olisi vastannut puhelimeen ja näin exä olisi ollut riemuissaan pakkoluulolleen että petän häntä. Hän itse kertoi tuon touhunsa ja kuvionsa.
Vierailija kirjoitti:
Exä soitteli töistä kotiin säännöllisesti jotain ihme tarkistussoittoja lankapuhelimeen, tyhmä juttu sinänsä kun itsekin olin töissä..niin en ollut vastaamassa puhelimeen..logiikka oli siinä, että jos siellä kotona oli joku salainen mies paikalla, niin olisi vastannut puhelimeen ja näin exä olisi ollut riemuissaan pakkoluulolleen että petän häntä. Hän itse kertoi tuon touhunsa ja kuvionsa.
Mulla oli samanlainen eksä! Pettyi kovin kun kukaan ei vastannut kotona puhelimeen, noh kappas kummaa miksei vastannut,olin itse töissä ja aaveetko oisi vastannut vai joku salaperäinen mies? 😅
Eksäni kanssa näitä oli jatkuvasti, mutta oudoin mustasukkaisuusdraama tuli esiin tv-ohjelmasta. Katsottiin hänen toivomaansa ohjelmaa, kun eksäni yhtäkkiä sai päähänsä, että yksi ohjelman miesesiintyjistä olisi mulle paljon parempi mies kuin hän itse. Veti aivan hirveän itkuraivodraamakohtauksen erouhkailuineen päivineen. En erityisemmin edes pitänyt kyseisestä julkkiksesta, josta eksäni vouhkasi. Tämän episodin jälkeen en saanut enää katsoa kyseistä ohjelmaa.
Ehkä kirjoittaja vain halusi täsmentää, että kyse oli kännykästä, eikä lankapuhelimesta..? 😅