Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3688)

Vierailija
2661/3688 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2662/3688 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/3688 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin oltu juhlissa tai missä tahansa tapaamisessa, jossa oli kumppanin mielestä hyvännäköisiä miehiä, halusi kumppani nähdä mun alushousuihin kun tultiin kotiin. Halusi nähdä olinko ollut kiihottunut. Penkoi kaikki likaiset alushousuni samojen merkkien varalta. Käytin pikkuhousunsuojia, sillä oli turhaa selittää esim. ovulaatiosta. Kumppani oli ihan tavallinen, ujo, samassa pikkukylässä kasvanut suomalaismies. Oli aika epävarma itsestään ja varmaan sen takia äärimmäisen omistava. Minun jälkeeni hän alkoi onnekseni pian uuteen suhteeseen. Vainoamista minun suuntaan kesti vain hetken. Hän meni naimisiin ja muutaman vuoden päästä tappoi vaimonsa. Pari lasta jäi ilman äitiä. Oli tapon jälkeen otsikoissa miehenä, jota naapurit oli pitäneet mukavana, tavallisena ja vähän hiljaisena tyyppinä. 

Vierailija
2664/3688 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
2665/3688 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui, mitä juttuja

Vierailija
2666/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
2667/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oltiin oltu juhlissa tai missä tahansa tapaamisessa, jossa oli kumppanin mielestä hyvännäköisiä miehiä, halusi kumppani nähdä mun alushousuihin kun tultiin kotiin. Halusi nähdä olinko ollut kiihottunut. Penkoi kaikki likaiset alushousuni samojen merkkien varalta. Käytin pikkuhousunsuojia, sillä oli turhaa selittää esim. ovulaatiosta. Kumppani oli ihan tavallinen, ujo, samassa pikkukylässä kasvanut suomalaismies. Oli aika epävarma itsestään ja varmaan sen takia äärimmäisen omistava. Minun jälkeeni hän alkoi onnekseni pian uuteen suhteeseen. Vainoamista minun suuntaan kesti vain hetken. Hän meni naimisiin ja muutaman vuoden päästä tappoi vaimonsa. Pari lasta jäi ilman äitiä. Oli tapon jälkeen otsikoissa miehenä, jota naapurit oli pitäneet mukavana, tavallisena ja vähän hiljaisena tyyppinä. 

Huh! Sääli sitä toista naista, mutta sinun kävi kyllä tuuri. Sinäkö hänet jätit? Miten hän reagoi?

Vierailija
2668/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut, ettei kuulu minun kiihottumiset sinulle.

Vierailija
2669/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
2670/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pullollaan mustasukkaisuudesta vinoilua. Tunne siinä missä muutkin. Terve tunne pysyy terveen rajoissa, kun luottamus vahvistuu alkumetreiltä ajan kuluessa suhteen ollessa vakaalla pohjalla eikä siihen pohjaan tehdä tahallisesti säröjä mm. Kiusaamalla mustasukkaiseksi. 

Mustasukkainen tuskin on itse pettäjä. Turha tehdä yleistyksiä. Nämä väkivaltaan asti menevät tatvitsevat terapiaa.

Vierailija
2671/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on pullollaan mustasukkaisuudesta vinoilua. Tunne siinä missä muutkin. Terve tunne pysyy terveen rajoissa, kun luottamus vahvistuu alkumetreiltä ajan kuluessa suhteen ollessa vakaalla pohjalla eikä siihen pohjaan tehdä tahallisesti säröjä mm. Kiusaamalla mustasukkaiseksi. 

Mustasukkainen tuskin on itse pettäjä. Turha tehdä yleistyksiä. Nämä väkivaltaan asti menevät tatvitsevat terapiaa.

Mustasukkaisuus on aina väärin. 

Vierailija
2672/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen on yleensä itse epäluotettava ja pettäjä. Epäilee toista, koska tietää itse omat toimintatapansa ja mielenliikkeensä. Tilaisuus on tehnyt varkaan eikä moraali paljoa purista omalla kohdalla. On kauhean epävarma itsestään ja omasta asemastaan kumppanin elämässä. 

Vierailija
2673/3688 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on aina väärin. 

Samoin on ilo ja surukin sitten. Aiheesta saa olla terveesti mustasukkainen. Sairaanloinen mustasukkaisuus taas vaatii ammattiapua.

Vierailija
2674/3688 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun liittyen, kannattaa katsoa MTV Katsomosta Angel Lynnin tarina.

https://www.mtv.fi/ohjelma/f71e8c45917738ca5d91/kidnapped-the-angel-lyn…

Vierailija
2675/3688 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut, ettei kuulu minun kiihottumiset sinulle.

Ja sitten päästä hengestään 

Vierailija
2676/3688 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen juuri on itse pettäjä, kun luulee toista kaltaisekseen.

Vierailija
2677/3688 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
2678/3688 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä ammatillisessa konferenssissa erään osallistujan vaimo tuli mustasukkaiseksi minua kohtaan siksi, että olin tuolloin sinkku ja eräs toinen sinkkunainen oli minusta kiinnostunut. Tämä vaimoke oli joka käänteessä tunkemassa väliin ja hotellihuoneeseeni.

Vierailija
2679/3688 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
2680/3688 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että tää ketju on vielä täällä! Vuosia sitten olin tällaisen kanssa suhteessa ja eroaminen oli todella vaikea ja pitkä prosessi, tällaiset kumppanit kun ei hevillä luovuta. Silloin kirjoittelin tänne pari kertaa ja niin kamalia kun kokemukset täällä onkin, niin jotenkin tää keskustelu tarjosi vertaistuen ohella myös sellaista huumoria, joka auttoi jaksamaan, koska onhan nämä mustasukkaiset kumppanit aivan sairaan typeriä tyyppejä. Taidankin viettää loppuillan lukien parin vuoden aikana tulleita kommentteja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän