Kissa haettu uyrnassa kotiin
Tossa se kirjahyllyllä on nyt uyrnassa enkä vieläkään tajua että häntä ei ole :(
Kommentit (30)
Saman kokenut. Nyt jo uusi kissa kehrää vieressä, mutta vanha kaveri on myös kotona uurnassaan, valokuvissa ja muistoissa.
Voi ei! Nyt pappa laittoi sitä kahvipannuun. Taas höperöi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saman kokenut. Nyt jo uusi kissa kehrää vieressä, mutta vanha kaveri on myös kotona uurnassaan, valokuvissa ja muistoissa.
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt annan surulle aikaa ja yritän totuttaa itseni tähän uuteen normaaliin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on elukka. SE
Hän. Aina eläimestä
Häntä ei ole? Onko loppukissa kuitenkin?;)
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Mia
Vierailija kirjoitti:
Kyynel v*ttu
Eikä edes vain yhtä vaan useita ja itku tulee ihan missä vaan. Ap
Mirri elää muistoissa. Aina ikuisesti. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa! 😢
Ihme hymiö! Haista paska!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt annan surulle aikaa ja yritän totuttaa itseni tähän uuteen normaaliin. Ap
En minäkään hei uutta kissaa ottanut, vaan sitten kun se tuntui oikealta. -lainattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan kestänyt montaa kuukautta ennen kuin on pitänyt hakea uusi kissa kotiin.
Kai hait kahden viikon sairasloman, ap?
Otan osaa