Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3865)

Vierailija
3861/3865 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 

Vierailija
3862/3865 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissäää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/3865 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkarin imeminen oli yhtäkuin kullin imentä

Vierailija
3864/3865 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinnollista lukea naisten tuakasta.Lisää

Vierailija
3865/3865 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mustasukkaisuus vain pahenee. Se mikä parisuhteessa voi aluksi tuntua imartelevalta, alkaa pian ahdistaa. Jos joutuu jatkuvasti "kävelemään munankuorilla" ja huomaa, että omat ystävät ovat kadonneet, pitäisi varoituskellojen soida. Terveessä parisuhteessa molemmilla kumppaneilla tulisi olla vapaus ylläpitää omia ihmissuhteitaan ja luottamus on minkä tahansa terveen parisuhteen perusta. Jos joudut jotenkin varomaan sanojasi tai tekemisiäsi, ei suhde ole terveellä pohjalla. Itse jätin liian kontrolloivan miehen, enkä ole katunut.

Tiedättekö ketään, joka olisi parantunut musta  sukkaisuudesta? Terapiaan en taida häntä saada, en edes uskalla ehdottaa. 

Nuo yo uppoaa kaikki ja pelkään, että ero on edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä