Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3709)

Vierailija
3701/3709 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kundikaveri harrasti tosissaan sitä, että kun tv:stä tuli sekksi kohtauksia, joissa kuului vaan jonkun miehen ääntelyä, niin laittoi silloin volumet kaakkoon, oli niin varma suuresta halustani sitä ääntelevää miestä kohtaan! Hänellä oli joka kerta pettymys, joka paistoi naamasta, kun sanoin, että lopeta toi hölmöily ja aikuistu. Myös huuteli minua katsomaan läppärilleen, kun hän näki milloin missäkin nettisivun mainoksessa miehiä, jotka olisivat muka minun kosteita päiväunelmia! (näytti joitain retkuja, juopon näköisiä miesten kuvia). Sanoin tuohonkin joka kerta, että lopeta tuo typerä käytös. 

Vierailija
3702/3709 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä piti ruutuvihkoa, johon kirjasi milloin kävin kaupassa/miten pitkään mulla meni kaupassa, missä liikkeissä kävin, ketä tapasin, otti kuitit talteen vihon väliin. Noiden tietojen perusteella tuli "totuus" kenen kanssa olen pettänyt - ja milloin. Kauheimmat väitteet oli et panin lähikaupan kauppiaan (iäkäs mies) kanssa autossani kaupan parkkipaikalla ja mulla on s e x suhde kaupassa pyörivän vartijan kanssa (nuori nainen) kanssa. Huomionarvoista et mä ja ex oltiin nelikymppisiä tuolloin. 

Ei jumalauta.

Olipa järkevä kommentti ja pitkä lainaus sen takia. Ääliö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/3709 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksällä oli seisokki ongelmia, syytti minnuu siitä, että kun mä käyn vieraissa ja hänen kalunsa sen aavistaa, niin siksi ei seiso..ton hullun väitteen kuultuani otin eron. 

😂

Lopeta nämä turhat lainaukset ja hymiöt. Eihän tuollaisella viestillä ole mitään merkitystä kenellekään.

Vierailija
3704/3709 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies raiskasi ja pahoinpiteli vaimoaan Tampereella Murhasi sitten säälimättömästi

...

Syyttäjän mukaan kyse on tavanomaista törkeämmästä henkirikoksesta, jota oli edeltänyt pitkäkestoinen lähisuhdeväkivalta.

Leipälän puolustuksen mukaan lähisuhdeväkivallasta ei ole juu

Helkutin älykääpiö, mitä tämä tänne kuuluu?!?

Vierailija
3705/3709 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 

Vierailija
3706/3709 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon rakastella sinua- biisi aiheutti poikakaverille suuttumukset, sen aikana mietin kuumia miehiä.. 

Vierailija
3707/3709 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3708/3709 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U P

Vierailija
3709/3709 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä piti ruutuvihkoa, johon kirjasi milloin kävin kaupassa/miten pitkään mulla meni kaupassa, missä liikkeissä kävin, ketä tapasin, otti kuitit talteen vihon väliin. Noiden tietojen perusteella tuli "totuus" kenen kanssa olen pettänyt - ja milloin. Kauheimmat väitteet oli et panin lähikaupan kauppiaan (iäkäs mies) kanssa autossani kaupan parkkipaikalla ja mulla on s e x suhde kaupassa pyörivän vartijan kanssa (nuori nainen) kanssa. Huomionarvoista et mä ja ex oltiin nelikymppisiä tuolloin. 

Ei jumalauta.

Vähän tämmöistä oli munkin entisen mieheni kanssa.  Olen sitä mieltä, että nämä on niitä miehiä, joilla itsellään pyörii seksi ja paneminen mielessä koko ajan ja ovat epävarmoja itsensä suhteen, kun siihen osuu vielä mustasukkainen luonne, niin tulos on tämä.

Sitä vain ihm

Harhaluuloisuushäiriön tyyppioire.