Miksi te vietätte perjantai iltaa vauva palstalla?
Eikö ole muuta elämää kuten harrastuksia tai kumppania jonka kanssa katsoa telkkaria vaikka?
Kommentit (68)
Se on ihan viihdyttävä. Lisäksi multitaskaan katsomalla samalla netflixiä.
Ei ole muuta elämää. Olisin halunnut tavata erään miehen, mutta hän ei ole kiinnostunut minusta.
Mihin harrastuksiin nyt perjantai-iltana viitsis lähteä? Vauvis rulaa.
Rentoudun, kun lapset on saatu nukkumaan. Odottelen, että ovat unessa, ennenkuin avaan karkkipussin, ettei rapina houkuta heitä paikalle.
Teen montaa asiaa. Perheen kanssa olen ollut jo monta tuntia. Nyt me kaikki haluamme omaa rauhaa. Katson kohta jotain dekkaria ja toisella silmällä euroviisujuttuja. Palstaa sitten välillä.
On kaikkia noita mut nyt oon silti netissä ja huilaan vaan. Teini on ulkona kavereiden kaa ja mies pelaa ja juttelee samalla netissä kavereiden kaa. Omia kavereitakin on mutta ei mun niitten kanssa tarvii joka viikonloppu olla.
Olen sinkku ja selailen tätä yhdellä silmällä samalla kun katson toisella telkkaria.
Pyörin kaupungilla jo koko päivän. Kävelin, kävin uimassa, istuin terassilla ja seurustelin tuttujen kanssa. Nyt tulin takaisin hotellille ja avasin netin. Tämä on näköjään joistain kamala synti, vaikka ovat täällä itsekin perjantai-iltaa viettämässä. 😂
Vähän aikaa lueskelen ennenku meen laulaa lapselle unilaulut. Isimies on nyt lukemassa iltasatua... Sitten voiskin lukea vähän aikaa ja harrastaa seksiä jos ei nukaha ennenaikaisesti.
On muutakin tekemistä. Ei ole kumppania. Odottelen astiskonetta.
Palstailen hetken ennen kuin laitan puhelimen laturiin, otan kirjan luettavaksi ja käyn odottelemaan nukkumattia. Huomenna herätys viideltä töihin.
Oon yksinäinen ikisinkku eikä minulla ole kavereita. Vauva palsta on ainoa paikka missä voin jutella ihmisten kanssa.
Pitää saada aivot narikkaan raskaan aivotyöläisen viikon jälkeen. Täällä on ihan nolla juttuja. Täysnollaus tulee nyt. Se on hyvä.
Laitoin just ihanat korkkarit ja hameen. Ostin nuo kengät työmatkalla ja nyt kokeilen niitä.
Olen töissä koko viikonlopun. Hyvä seurata vauvafoorumia kun keikkaa ei ole
Tämä on yllättävän kivaa ja suorastaan koukuttavaa. Monista aiheista on alussa hyvää keskustelua kunne joku heittää tyhmän kommentin ihan asian vierestä ja sitten muut alkavat heitellä myös pöllöjä kommentteja, kuten sika, tai tapa ittes. Harmittaa, kun hyvä keskustelu loppui.
Jalat on täysin paskana töiden jälkeen. Hyvä kun keittiöön pääsen hakemaan kahvia, että mitä tässä nyt pitäisi VIELÄ tänään tehdä? Ihan tarpeeksi on tehty. Viikonloppu levätään.
Yksinäistä on, miehet ei enää sillein haluu kuin ennen. Jos jotain lakanan heilutuksia, niin se sessio pitää kuvata tai jotain. Miehet yli yli varovaisia ehdottaa mitään... Anu 32v
Eikös sulla sitten ole?