Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3944)
Vierailija kirjoitti:
Nautinnollista lukea naisten tuakasta.Lisää
Hiano homma, onneks et ikinä itse pysty tolla asenteella pitää naista :) saat tyytyä jatkossakin lukemiseen
Vierailija kirjoitti:
Ex katsoi aikuisviihdettä minun nähden kiusallaan volumet kaakossa, yritti tuolla siis saada minut mustasukkaiseksi, oletti et petän häntä ties kenen kanssa. Kuulemma olemuksestani huokuu pettäjä tyyppi.
😂 Ihan älyntöntä logiikkaa
Se on hyvä että näistä asioista keskustellaan, ehkä saadaan sitten muutama herätettyä tähän päivään ja saada pois kyykyttäjien ilmoilta vapauteen.
Täytyy olla sairas mieleleltään kun noin kuvittelee ja toimii😐