Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3944)

Vierailija
3941/3944 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kumppani epäili milloin ketäkin miun salarakkaaksi. Milloin oli hänen miespuoliset serkut, hänen veli/isä, miespuoliset kaverit. Myös oma veljeni ja sekä oma isäni/omat mies serkut joutui syyttettyjen penkille. Alussa siis epäili lähipiiriä, sitten mukaan tuli epäilyt mies puoliset kaverit, randomit heput. Piti aina kolmannen asteen kuulustelun, mitä tunnen ketäkin kohtaan, onko sänkysuhde yms baskaa. En selostanut yhtään hänen sairaille epäilyille, vaan annoin lähtöpassit kumppanille.

Täytyy olla sairas mieleleltään kun noin kuvittelee ja toimii😐 

Vierailija
3942/3944 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautinnollista lukea naisten tuakasta.Lisää

Hiano homma, onneks et ikinä itse pysty tolla asenteella pitää naista :) saat tyytyä jatkossakin lukemiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/3944 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex katsoi aikuisviihdettä minun nähden kiusallaan volumet kaakossa, yritti tuolla siis saada minut mustasukkaiseksi, oletti et petän häntä ties kenen kanssa. Kuulemma olemuksestani huokuu pettäjä tyyppi. 

😂 Ihan älyntöntä logiikkaa

Vierailija
3944/3944 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... 

Vierailija
3945/3944 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että näistä asioista keskustellaan, ehkä saadaan sitten muutama herätettyä tähän päivään ja saada pois kyykyttäjien ilmoilta vapauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi