Kaksostytöille nimeksi Lilja ja Vuokko?
Lilja Johanna ja Vuokko Katariina ollaan mietitty nimiksi. Mitä mieltä?
Kommentit (41)
Mulle tulee Vuokosta vähän mieleen kuukautissuojat.. :-) Mutta tosi kivat ja klassiset nimet.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Miksette antaisi siis kolmea? Katariina vääntyy kyllä kultakatriinaksi. Ja toinen, onko vanhemmat varmasti kalkkilaivan kapteeneja, Liljan-kukka-lumivalkoinen ei oikein sovi tummalle kiharapäälle.
Lilja on kiva mutta Vuokko kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Miksette antaisi siis kolmea? Katariina vääntyy kyllä kultakatriinaksi. Ja toinen, onko vanhemmat varmasti kalkkilaivan kapteeneja, Liljan-kukka-lumivalkoinen ei oikein sovi tummalle kiharapäälle.
Ihan ihme logiikka sulla, eipä kyllä todellakaan Katariinasta ensimmäisenä kahvipaketti tule mieleen :D mutta kivat on nimet!
Kauniit nimet! Mutta vielä Vuokkoa kauniimpia kukkanimiä mielestäni ovat Viola, Linnea, Vanamo, Malva, Selja, Kielo ja Iiris.
Vuokko on mun edesmenneen mummini nimi, oli aivan ihana ja herttainen ihminen. Ap
Mua ottais todella päähän jos olisin tuo Vuokko, siskolla olisi kiva nimi itsellä aivan kamala.
ikävät nimet, Lilja menee joteskin. Vuokko on ihan karsea.
Lilja ja Linnea
olis paremmat
Lilja ja Rosa
Lilja ja Iris ehkä parhaat, jos kukkia on oltava
Ihanat nimet!!!! Siis todella ihanat :) Onnea!
Lilja, Johanna ja Katariina ovat kauniita nimiä. Vuokosta en pidä.. :/
Lilja Johanna on todella kaunis nimi. Miltäs kuulostaisi esim. Iiris Katariina, Roosa Katariina, Ruusu Katariina tai Mimosa Katariina? :)
Vierailija kirjoitti:
Lilja, Johanna ja Katariina ovat kauniita nimiä. Vuokosta en pidä.. :/
Lilja Johanna on todella kaunis nimi. Miltäs kuulostaisi esim. Iiris Katariina, Roosa Katariina, Ruusu Katariina tai Mimosa Katariina? :)
Mulla on ruusu jalassa ja vuokkoset housuissa.
Vois olla myös esim.
Kaisla
Nuppu
Orvokki
Ruusu
Taimi
Iiris
Pinja
Anis
Apila
Kanerva
Minttu
.. Lilja on vaan niin yleinen nykyään. Mutta Vuokko on aika kiva :)
Lilja Johanna ja
Linnea Katariina
Roosa Katariina
Iiris Katariina
:) Toisaalta jos Vuokko on sinulle henk.koht tärkeä nimi niin onhan se kaunis ajatus, mutta tuleekohan tyttö itse pitämään nimestään?
Söpöt nimet.