Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi sääntö: 17 treffiä ennen seksiä

Vierailija
15.05.2016 |

Miehen ja naisen tulee tavata 17 kertaa ennen kuin harrastavat seksiä. Tällä tavalla varmistetaan, että he tuntevat toisensa ja tietävät mihin ryhtyvät ja heidän välilleen on muodostunut henkinen yhteys, joka tekee myös seksistä parempaa ja merkityksellisempää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätykseni on toiset treffit, joilla mies vasta alkaa vongata. Neljänsillä kuvaan tulee syyllistäminen.

Vierailija
2/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suosittelisi. Jos seksi on huonoa oli ihan turhat 17 treffit.

Mun yli 20vuotinen onnellinen parisuhteeni on alkanut yhden illan seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran, ei toiminut. Minä etsin parisuhdetta ja mies halusikin seksisuhteen kanssani. Tuon jälkeen en jaksa enää miettiä mitään aikoja, juttu toimii tai ei toimi. Miehet voivat odottaa seksiä käsittämättömiä aikoja.

Vierailija
4/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, jos miehet jatkaisi tapailua noin pitkään.

Vierailija
5/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kuka tämän säännön on sitten keksinyt? Mikä on mulle rangaistus, jos vaikka sekstailen jo ekoilla treffeillä, ikuinen kadotus ja kiirastuli?

Vierailija
6/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kerran, ei toiminut. Minä etsin parisuhdetta ja mies halusikin seksisuhteen kanssani. Tuon jälkeen en jaksa enää miettiä mitään aikoja, juttu toimii tai ei toimi. Miehet voivat odottaa seksiä käsittämättömiä aikoja.

Niin todellakin voi. Se on ihan se ja sama onko sitä seksiä suunnilleen ekoilla treffeillä vai vasta parin kuukauden tapailun jälkeen, vikat treffit ne on joka tapauksessa. Siis parisuhdemielessä vikat, seksisuhteena se jatkuu ja kaikki romantiikka on ollut pelkkää vedätystä.

Vierailija
7/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että aluksi harrastetaan seksiä ilman tunteita, ei estä seksin muuttumista merkitykselliseksi sitten, kun tunteita on enemmän. Sen sijaan jos odottelee viikkotolkulla ja sitten huomaakin, etteivät kemiat yhtään kohtaa sängyssä, on koko aika mennyt ihan hukkaan.

Vierailija
8/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmani olisi nainen, joka ei olisi antanut kenellekään miehelle ennen seitsemänsiätoisia treffejä. Ei ole vitsi.

M/35

Vierailija
9/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan deittailua. 10 kokelas menossa ja 170 treffit etkä ole saanut.

Vierailija
10/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska :D Tuossa vaiheessa taisimme asua jo yhdessä! Ja seksiä oli jo ekana iltana.

Vierailija
11/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion pihdata meisseliäni avioliiton satamaan asti.

Vierailija
12/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mennä fiiliksen perusteella? Me tapailtiin 2kk ennen seurustelua ja seurusteltiin vuosi ennen seksiä. Joku harrastaa seksiä samana päivänä, kun tapaa toisen ensimmäistä kertaa ikinä ja saattaa alkaa seurustelemaan sen ihmisen kanssa vasta seksin jälkeen. Kummatkin ovat ihan yhtä ok.

N20

Vierailija
13/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kuka tämän säännön on sitten keksinyt? Mikä on mulle rangaistus, jos vaikka sekstailen jo ekoilla treffeillä, ikuinen kadotus ja kiirastuli?

HIMYM käsikirjoittajat mut siinäkään sitä ei noudatettu vaan sääntö oli piruilua

Vierailija
14/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On your superdate the troubles of the world will simply have to wait...

Vierailija
15/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes käy 17-kertaa treffeillä. Hyvin riittää muutamat treffit ja muutamat panot. Sitten vaihtoon ja uutta tilalle.

Vierailija
16/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on aina huonoa, jos ei ole henkistä yhteyttä toisen kanssa, joten sinun taktiikallasi ei muuta saakaan kuin huonoa seksiä.

Vierailija
17/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja naisethan eivät tunnetusti halua seksiä yhtään. - Sain kuulla myöhemmin, että erään naisen kiinnostus minua kohtaan oli lopahtanut, kun en ollut osoittanut merkkejä siitä, että haluaisin samoihin lakanoihin hänen kanssaan tarpeeksi ajoissa, joka tarkoitti kuudensienkan treffien jälkeen. - Yhden yön vietin hänen sohvallaan. - Jostain syystä meistä ei tullut paria, mutta läheiset ystävät. Tänäpäivänä yksi tylsimmmistä kysymyksistä on mihin olen joutunut vastaamaan, miksi meistä ei tullut paria. En minä tiedä. -Tiedän vain sen, että hänet kohdatessani päätin, että en ainakaan en liialla hoppuilulla pilaa orastavaa suhdetta. - Uskottelen itselleni, että se, että emme ole ikinä harrasttaneet seksiä on auttanut siinä, että olemme voineet jatkaa ystävinä. 

Vierailija
18/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naisethan eivät tunnetusti halua seksiä yhtään. - Sain kuulla myöhemmin, että erään naisen kiinnostus minua kohtaan oli lopahtanut, kun en ollut osoittanut merkkejä siitä, että haluaisin samoihin lakanoihin hänen kanssaan tarpeeksi ajoissa, joka tarkoitti kuudensienkan treffien jälkeen. - Yhden yön vietin hänen sohvallaan. - Jostain syystä meistä ei tullut paria, mutta läheiset ystävät. Tänäpäivänä yksi tylsimmmistä kysymyksistä on mihin olen joutunut vastaamaan, miksi meistä ei tullut paria. En minä tiedä. -Tiedän vain sen, että hänet kohdatessani päätin, että en ainakaan en liialla hoppuilulla pilaa orastavaa suhdetta. - Uskottelen itselleni, että se, että emme ole ikinä harrasttaneet seksiä on auttanut siinä, että olemme voineet jatkaa ystävinä. 

Nainen ystävänä? Oletko kenties feministi?

Vierailija
19/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei tulisi harrastaa ennen avioliiton vihkimistä.

Vierailija
20/28 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama 😍 Muutama tunti ensitapaamisen jälkeen päädyttiin samaan vuoteeseen. Suhde alkoi siitä hyvin tiiviinä ja hyvin menee vieläkin, 20 v. ensitapaamisen jälkeen.