Uusi sääntö: 17 treffiä ennen seksiä
Miehen ja naisen tulee tavata 17 kertaa ennen kuin harrastavat seksiä. Tällä tavalla varmistetaan, että he tuntevat toisensa ja tietävät mihin ryhtyvät ja heidän välilleen on muodostunut henkinen yhteys, joka tekee myös seksistä parempaa ja merkityksellisempää.
Kommentit (28)
"Nainen ystävänä? Oletko kenties feministi?" En tiedä olenko, koska en oikein täysin käsitä, mitä nykyisin feminismillä tarkoitetaan. Sanosin mieluummin olevani tasa-arvon kannattaja. On hyvin harvoja jos lainkaan asioita, joista ajattelen, että täytyisi olla biologisesti jompaa kumpaa sukupuolta. Olen erinomaisen iloinen siitä, että minulla on kavereina sekä ystävinä molempia sukupuolia t. "16"
Vierailija kirjoitti:
Seksi on aina huonoa, jos ei ole henkistä yhteyttä toisen kanssa, joten sinun taktiikallasi ei muuta saakaan kuin huonoa seksiä.
Ei ole huonoa seksiä. On vain huonoja sekstailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei tulisi harrastaa ennen avioliiton vihkimistä.
Ei niin, sitä ennen sitä on tehtävä ammattilaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en suosittelisi. Jos seksi on huonoa oli ihan turhat 17 treffit.
Mun yli 20vuotinen onnellinen parisuhteeni on alkanut yhden illan seksistä.
Sama 😍 Muutama tunti ensitapaamisen jälkeen päädyttiin samaan vuoteeseen. Suhde alkoi siitä hyvin tiiviinä ja hyvin menee vieläkin, 20 v. ensitapaamisen jälkeen.
Mun mielestä noin sen suunnilleen kuuluu mennäkin. Siis meinaan että parisuhde alkaa tuolla lailla yhdellä rysäyksellä ja ihan ilman mitään venkslauksia ja kikkailuita ollaanko vaiko eikö olla. Jotenkin tuntuu että jos se alku on yhtään nihkeää, niin koko juttu on tuhoon tuomittu.
Kokemusta on molemmista ja ainoat pitkät parisuhteeni on alkaneet noin. Tapailua kummempaa ei ole sitten näistä hitaasti edenneistä ikinä kehittynyt. Kai se parisuhde oikeasti vaan vaatii sellaisen vetovoiman kahden ihmisen välille, ettei siinä vaan voi aikailla.
"Ei ole huonoa seksiä. On vain huonoja sekstailijoita." - Ja mitä tuokin tarkoitti? Uskallan olla erimieltä siitä, että olisi olemassa keinoja tai temppuja, jotka taitavat ja osaavat "sekstaajat" osaavat ja ne toimisivat joka kerta; riippumatta mm. siitä onko kyseessä ensimmäinen vai, vaikka 17 seksikerta.
Ei ennen avioliittoa, ja sillonkin vaan pimeässä peiton alla, että saadaan lapsia.
Kun on takana toistakymmentä vuotta kestänyt avioliitto ja sitten jokunen tapailu ilman seksiä (yleensä 2kk olen odottanut sitä seksiä ja juttu loppuu ennen sitä miehen tahdosta), niin mieluummin harrastan sitä seksiä vaikka harvakseltaan vakipanon kanssa. Silloin tideän, mitä saan ja ei tarvitse odotella noita turhia tapaamiskuvioita. Ja kyllä, alkuun kiinnyin ihan liikaa tuohon vakipanoon ja tuli sitten taukoa sen vuoksi. En kuitenkaan halua mitään uutta panoakaan elämääni ja parisuhteen kanssa olen luovuttanut.
Olen pahoillani huonoista kokemuksistasi. Älä kuitenkaan yleistä omia kokemuksiasi koskemaan muita. Kaikki seuraavat ovat mahdollisia: 1) ei henkistä yhteyttä, huonoa seksiä; 2) ei henkistä yhteyttä, hyvää seksiä; 3) henkinen yhteys, huonoa seksiä ja 4) henkinen yhteys, hyvää seksiä. Ei se henkinen yhteys tuota automaattisesti hyvää seksiä, eikä yhteyden puuttuminen tarkoita, että seksi olisi huonoa.