Haaveilen sinkkuudesta
Olen 33v kahden lapsen äiti, samassa suhteessa 15 vuotta josta valtaosa naimisissa. Mies oli ensimmäiseni ja tähän mennessä ainoa seksikumppanini. En tiedä, onko minulla ikäkriisi vai mitä, mutta kaikilla tuntuu olevan niin paljon värikkäämpää elämää; minulla ei ole exiä, ei muita seksikumppaneita, en ole ennen palstaa kuullutkaan lastenvalvojista. Ei ole rahahuolia, työtä on, elämä vaan on tylsää. Joskus olen miettinyt millaista elämäni olisi sinkkuna. Olisi vapaaviikot lapsista, saisi elää vapaasti ja tehdä kaikki itselleen mieliksi, vuosien jälkeen ajatella itseään. Voisi pitää rakastajaa, ehkä useampia, kokeilla kaikkea villiä. Elämä olisi paljon... värikkäämpää, vähemmän tylsää. Toiset haaveilevat perheestä ja parisuhteesta, minä sinkkuudesta. En voi tietää olenko jäänyt jostain paitsi.
Kommentit (11)
Joo ehkä sinkkuudesta puhutaan, että se on villiä ja voi tehä mitä haluaa jne. Mutta ei se sitä juurikaan ole. Tottakai voit jaella itseäsi kaiken maailman rekkapenoille, mutta ne fiksut ja normaalit miehet ovat kaikki jo viety. Sanoisin että kyllä tämä tylsempää on :/
Vierailija kirjoitti:
Joo ehkä sinkkuudesta puhutaan, että se on villiä ja voi tehä mitä haluaa jne. Mutta ei se sitä juurikaan ole. Tottakai voit jaella itseäsi kaiken maailman rekkapenoille, mutta ne fiksut ja normaalit miehet ovat kaikki jo viety. Sanoisin että kyllä tämä tylsempää on :/
Niin, ehkä ne mielikuvat puolin ja toisin eivät ihan vastaa todellisuutta. Ap
Mikä estää elämästä nyt? Valitettavasti monet tekevät parisuhteesta kumppanilleen vankilan. Jos näin on sun tapauksessa niin otan osaa.
Ei sinkkuna eläminenkään ole jatkuvana sen erilaisempaa. Et ehkä edes löydä sitä yhtä rakastajaa, joka pitäisi sinua ihmisarvoisena ja tarjoaisi sitä hellyyttä, mitä haluaisit. Jännää se toki voi olla ja seikkailla voi, mutta kuinka valmis olet ottamaan riskejä? Mitä jos puhuisit miehellesi, että kaipaat hieman piristystä ja et tiedä, miten edetä. Puhukaa voisitteko keksiä yhdessä arkeen jotain piristävää, joka tuntuisi molemmista kivalta ja jännältä.
Mene esim laivalle yksin ja katsele tarjontaa?
Jos löydät mukavia miehiä niin vie hyttiin.
Pidä tuota muistoa mielessäsi kertomatta siitä miehellesi. Ota irtiotto arjesta!;)
YOU GOU GÖÖRL!!
YOLO, carpe diem!!!!!!!!!!!!!!!!
En tiedä, millaista olisi vietttää kolmekymppisenä sinkkuelämää, mutta ei seuran löytäminen taida silloin ihan niin helppoa olla kuin parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millaista olisi vietttää kolmekymppisenä sinkkuelämää, mutta ei seuran löytäminen taida silloin ihan niin helppoa olla kuin parikymppisenä.
Pyh, tuohon en usko ollenkaan. Vapaita miehiä on varmaan enempi parikymppisenä tarjolla, mutta onko sitten taso parempaa kuin yli 30v laadussa, niin en menisi takaamaan...
Kuulostaa pääasiassa siltä, että haluat seksiä muiden miesten kanssa. Hyvin toimivassa parisuhteessa ollessahan voi muuten tehdä lähes ihan mitä tahansa, kunhan ei harrasta seksiä muiden kanssa, jos se on sopimus. Myös se oikea sisältö elämään löytyy ihan muualta kuin useista panosuhteista... Se ei johda koskaan oikein mihinkään, että eroaa ikäkriisin takia.
Joo ei kannata uida vastavirtaan. Yh mammat eivät ole edes mun deittiloistoilla ja olen ihan perseestä koko mies, että todella epätoivoisia ja panoja on sitten tarjolla. Jos se nykyinen on jokseenkin siedettävä niin kannattaisi pitää. Teillähän nyt on lapsiakin. Ehkä jokuj suhde mieluummin mutta fantasiat saattavat olla antoisampia.
Olisit nyt vaan onnellinen.