Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin (läheisyyden) puute parisuhteessa laskee elämänlaatua uskomattoman paljon.

Vierailija
15.05.2016 |

En käsitä miten toiset voi vaan olla ilman kosketusta ja seksiä pitkiä aikoja, mieheni on sellainen.
Mulle se että mies ei kosketa mua viikkoihin on silkkaa kidutusta, mulla stressi kasvaa, alkaa tulla ajatuksia että ei meillä ole rakkaussuhdetta kun ei kerran kosketa toisiamme, miettii että enkö minä ole sen arvoinen naisena ja puolisona, mitä järkeä tässä avioliitossa on jos meillä ei ole enää rakkaussuhdetta. Mies alkaa tuntua ärsyttävältä vanhalta kääkältä, tunnen myös itseni vähintään 20 vuotta vanhemmaksi kuin olen. Alan nähdä unia että yritän miehen kanssa tehdä jotain intiimiä, ja koko ajan joku keskeyttää sen tavalla tai toisella. Mietin jatkuvasti että oliko tämä mun seksielämä nyt tässä, viimeksi kun rakasteltiin niin en tiennyt että se oli viimeinen kerta koko elämäni aikana mitä jatkuu ehkä vielä 30-40 vuotta, ei ole reilua että nelikymppisenä saa seksiä jopa harvemmin kuin kerran kuussa.
Jos oikeasti seksi loppuisi kokonaan tässä iässä, en varmasti pystyisi miehen kanssa elämään kovin pitkään avioliitossa, rakkaus vaan hiipuisi väkisin kun pitäisi oma seksuaalisuus uhrata sen takia. Mies ei ole niin kiva kämppis että sen kanssa samassa sängyssä nukkuisin ja muutenkin taloutta pyörittäisin, yksin olisi helpompaa olla puutteessa.
Mies sanoo aina että rakastaa mua, ja kyllä mä sen uskonkin. Mies ei ole koskaan ollut mikään hirveä seksipeto, sille on riittänyt hyvin nuorena kerran viikossa, eikä mies osaa olla romanttinen, ei osaa sanoa että rakastaa. Jostain syystä ei kaipaa kai sitten sitä kosketusta niin kuin minä, on vain erilainen kuin minä. Olen lukenut että koska miehillä on paksumpi iho kuin naisilla, niin heille kosketus ei ole niin paljon mielihyvää tuottava kuin naisille, ehkä se on sitten siinä syy.
Kun saa seksiä vihdoin ja stressi laukeaa, tekisi mieli mennä laittamaan lippu salkoon ja laittaa faceen päivitys että jee, vihdoin sain pari kunnon orgasmia! En käsitä sitä, että kun mieskin nauttii seksistä, että miksi se aina jää, ymmärrän että on väsy ja kipujakin, mutta mulla niihin auttaa juuri se seksi. Mies on sanonut että minä voisin tehdä aloitteita useammin, mutta siihen en oikein enää kykene, kun ensimmäisten vuosien aikana tuli niin usein torjutuksi, on vanhemmiten tullut jotenkin henkisesti hauraammaksi sen suhteen, että tuntuu että ei kestä kun toinen sanoo että ei, jos itse olisi jo virittynyt siihen tunnelmaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se myöskään kiva ole olla yksin koko elämää. T. N34, ikinä ei ole mies koskenut.

Sanoisin että se torjunnan riski on otettava jos haluaa yhtään mitään elämässä... Minut on torjuttu toistaiseksi jokaisen toimesta, mutta silti jatkan yrittämistä. Koska muuten en varmasti saa elämässä mitään.

Vierailija
2/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kuitenkin eri asia, että oma aviomies joka rakastaa, ja jota itse rakastaa ei kosketa. Se että ei ole puolisoa on ikävä juttu, mutta siinä voi tavallaan unohtaakin pitkiksi ajoiksi ne tarpeensa, toisin kuin siinä että nukkuu miehen vieressä joka yö kun toinen on lähellä mutta kuitenkin kaukana.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varmasti näinkin. Mutta sitä tarkoitinkin tuolla riskin ottamisella; sun täytyy tehdä aloitteita ja ottaa se riski että saatat tulla torjutuksi oman miehesti puolelta, samoin kuin mä yritän tavata miestä jonka kanssa voisin alkaa suhteeseen.

Vierailija
4/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi =/= läheisyys

Vierailija
5/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella nelikymppisellä tuntuu olevan vähän samanlaisia ongelmia. Meillä vähentyi ensin koskettelu ja sitten seksi. Mieheni ei ollut kiinnostunut, työ on hänelle tärkeämpää. Nykyisin seksiä ei ole ollenkaan. Henkinen välimatka on sen myötä kasvanut valtavaksi. Olemme etääntyneet toisistamme. Mieheni ei suostu puhumaan asiasta.

Ei tunnu hyvältä tulla sivuutetuksi. Miehiä on runsaasti tarjolla, koska olen huumorintajuinen,vieläkin kaunis, hyväkroppainen jne. Olen seksuaalisesti avoin ja vähän kaikenlaista on tullut kokeiltua. Tässäkö tämä seksielämä sitten oli? Ja viitsiikö pelkän seksin ja läheisyyden puutteen takia erota nelikymppisenä? Surkea tilanne...

Vierailija
6/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sinkkuna siihen yksinoloon tottuu. Sitten kun on läheisyyttä ja oikeaa yhteyttä jonkun kanssa, sitä ihmettelee, miten voin olla tästä paitsi koko ajan.

Vierailija
7/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella nelikymppisellä tuntuu olevan vähän samanlaisia ongelmia. Meillä vähentyi ensin koskettelu ja sitten seksi. Mieheni ei ollut kiinnostunut, työ on hänelle tärkeämpää. Nykyisin seksiä ei ole ollenkaan. Henkinen välimatka on sen myötä kasvanut valtavaksi. Olemme etääntyneet toisistamme. Mieheni ei suostu puhumaan asiasta.

Ei tunnu hyvältä tulla sivuutetuksi. Miehiä on runsaasti tarjolla, koska olen huumorintajuinen,vieläkin kaunis, hyväkroppainen jne. Olen seksuaalisesti avoin ja vähän kaikenlaista on tullut kokeiltua. Tässäkö tämä seksielämä sitten oli? Ja viitsiikö pelkän seksin ja läheisyyden puutteen takia erota nelikymppisenä? Surkea tilanne...

Ihan samat ajatukset. AP:n kirjoitus olisi voinut olla minun kirjoittamani. Olemme molemmat 40+ ja yhteisiä vuosia on takana 15. Miehelle kaikki muu on tärkeämpää ja kiinnostavampaa kuin seksi, jota,on n. 4-5 kertaa vuodessa, yleensä minun aloitteestani. Myös meillä on noin, että mies sanoo että minun pitäisi tehdä enemmän niitä aloitteita, kun kerran useammin haluan. Jossain vaiheessa kuitenkin on alkanut kyllästyttämään se, että koko seksielämän olemassaolo on minun vastuullani. En jaksa enää puhua asiasta, siitä on kohta 10 vuotta yritetty puhua tuloksetta.

Suren, etten varmaan enää koskaan saa olla toisen ihmisen himon kohde. tässäkö se seksielämä sitten minun kohdallani oli? En eroaisi tästä syystä, koska yhteinen elämä muodostuu niin monesta osa-alueesta, seksi on vain yksi osa suhdetta. mutta on hirveän surullista, että se osa-alue ei toimi.

Tietenkin mulla on dildot sun muut ja puran tarvittaessa paineet. mutta se ei korvaa himon ja halun tunteita eikä toisen ihmisen kosketusta.

Vierailija
8/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat ajatukset. AP:n kirjoitus olisi voinut olla minun kirjoittamani. Olemme molemmat 40+ ja yhteisiä vuosia on takana 15. Miehelle kaikki muu on tärkeämpää ja kiinnostavampaa kuin seksi, jota,on n. 4-5 kertaa vuodessa, yleensä minun aloitteestani. Myös meillä on noin, että mies sanoo että minun pitäisi tehdä enemmän niitä aloitteita, kun kerran useammin haluan. Jossain vaiheessa kuitenkin on alkanut kyllästyttämään se, että koko seksielämän olemassaolo on minun vastuullani. En jaksa enää puhua asiasta, siitä on kohta 10 vuotta yritetty puhua tuloksetta.

Suren, etten varmaan enää koskaan saa olla toisen ihmisen himon kohde. tässäkö se seksielämä sitten minun kohdallani oli? En eroaisi tästä syystä, koska yhteinen elämä muodostuu niin monesta osa-alueesta, seksi on vain yksi osa suhdetta. mutta on hirveän surullista, että se osa-alue ei toimi.

Tietenkin mulla on dildot sun muut ja puran tarvittaessa paineet. mutta se ei korvaa himon ja halun tunteita eikä toisen ihmisen kosketusta.

Joo, sepä juuri, että ei se itsetyydytys korvaa sitä toisen kosketuksen tuomaa nautintoa. Musta tuntuu miehen kosketus niin erilaiselta, ja pelkästään se että mies sivelee mua vaikka selästä, tuntuu että lihakset rentoutuu. 

ap

Vierailija
9/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esikoinen jo aikuinen ja omillaan, ja kotona on kaksi lasta, ei enää pikkulapsia, mutta ei vielä omillaan pärjääviä. Mies on hirveän kiinni lapsissa, varsinkin sen jälkeen kun anoppi kuoli, tuntuu että mies olisi ihan tyytyväinen lasten kanssa ilman muakin. Ei se varmaan ole totta, mutta siltä joskus tuntuu kun on puutteessa ollut pidempään. Kun anoppi eli, tuntui että anoppikin on listalla ennen minua, yleensäkin tuntuu usein että minä en ole edes missään prioriteettilistalla, ja se tuntuu loukkaavalta. Mullekin lapset on ykkönen, mutta kyllä kakkosena tulee mies. 

ap

Vierailija
10/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte naiset sitä mitä tilaatte. Kun olette tarpeeksi kauan itse olleet haluttomina ja huonosta seksistä nalkuttavia lasten saannin jälkeen, niin miehet ovat vähitellen joko sopeutuneet tilanteeseen tai hakevat seksin muualta. On turha kuvitella että kaikki palaa hetkessä ennalleen kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa.

Vierailija
11/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte naiset sitä mitä tilaatte. Kun olette tarpeeksi kauan itse olleet haluttomina ja huonosta seksistä nalkuttavia lasten saannin jälkeen, niin miehet ovat vähitellen joko sopeutuneet tilanteeseen tai hakevat seksin muualta. On turha kuvitella että kaikki palaa hetkessä ennalleen kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa.

Mistä päättelit, että kaikilla vastanneilla on lapsia...?

Vierailija
12/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus on hölynpölyä ja turha edes lukea, kun jo otsikko menee metsään enemmän kuin Isojalka...

Meillä ei seksiä tällä hetkellä ole, ei ole ollut muutamaan kuukauteen (vaikea raskaus lopuillaan, lääkärin mielestä parempi, ettei harrasteta seksiä tällä hetkellä). Parisuhde silti kukoistaa, koska meillä on läheisyyttä JOKA EI TARKOITA SEKSIÄ, toisin kuin valehtelet. Toista voi olla ilman toista. Läheisyys kun on mm kädestä pitämistä, sylikkäin oloa, suutelua jne.

Jos yhdistät nuo automaattisesti toisiinsa, et ole parisuhteeseen kypsä.

Vierailija
13/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, toihan on vielä aika yleistäkin. Miehelle on suurin virhe parisuhteessa, et suostuu lisääntymään. Silloin voi sanoa hyvästit myös parisuhteelle. Nää jotkut fiksut miehet tajuaa lähteä suhteesta jo hyvissä ajoin.

Vierailija
14/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aloitus on hölynpölyä ja turha edes lukea, kun jo otsikko menee metsään enemmän kuin Isojalka...

Meillä ei seksiä tällä hetkellä ole, ei ole ollut muutamaan kuukauteen (vaikea raskaus lopuillaan, lääkärin mielestä parempi, ettei harrasteta seksiä tällä hetkellä). Parisuhde silti kukoistaa, koska meillä on läheisyyttä JOKA EI TARKOITA SEKSIÄ, toisin kuin valehtelet. Toista voi olla ilman toista. Läheisyys kun on mm kädestä pitämistä, sylikkäin oloa, suutelua jne.

Jos yhdistät nuo automaattisesti toisiinsa, et ole parisuhteeseen kypsä.

Ymmärrätkö sitä, että mies on sellainen joka ei juuri koskaan kosketa muulloin kuin silloin kun haluaa seksiä? Ei meillä kunnolla suudella kuin seksin aikana, muuten ne on vaan pusuja silloin kun mies lähtee töihin. Kielisuudelmat kuuluu esileikkiin ja seksin ajaksi, kun mies saa orgasmin muuttuu suuteleminen taas pusuiksi. Ja toisaalta, olisin onnellinen siitä että mies koskettelisi muulloinkin ja suutelisi, mutta kyllä mulla halut kasvaisi siitä joka kerran, ja olisin pettynyt jos se ei johtaisi seksiin, ehkä sitten olisi eri asia jos en enää olisi puutteessa, en tiedä koska olen koko elämäni ollut puutteessa.

ap

Vierailija
15/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ole ollut koskaan haluton (synnytysten aikaankin max 4 vkoa lääkärin määräyksestä) joten sen takia ei miehen ainakaan ole tarvinnut vierasta hakea. Enkä usko että on edes hakenut koska hänellä on huomattavasti heikompi libido kuin minulla, itse voisin rakastella vaikka päivittäin. Miksi rasittaa itseään 2 naisella kun ei selviä edes yhdestä?

Nyt kun lapset alkaa olemaan yhtä lukuunottamatta poissa kotoa ja voisimme taas olla kuin teinit mieheni mieluummin pelaa Candy crushia kuin rapsuttelee vaimoaan. Hirveä tulevaisuudennäkymä

Vierailija
16/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskettanut kukaan, lapsia lukuun ottamatta, yli kahteen vuoteen.

Olen naimisissa.

Ja olen kuollut sisäisesti.

Vierailija
17/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ole ollut koskaan haluton (synnytysten aikaankin max 4 vkoa lääkärin määräyksestä) joten sen takia ei miehen ainakaan ole tarvinnut vierasta hakea. Enkä usko että on edes hakenut koska hänellä on huomattavasti heikompi libido kuin minulla, itse voisin rakastella vaikka päivittäin. Miksi rasittaa itseään 2 naisella kun ei selviä edes yhdestä?

Nyt kun lapset alkaa olemaan yhtä lukuunottamatta poissa kotoa ja voisimme taas olla kuin teinit mieheni mieluummin pelaa Candy crushia kuin rapsuttelee vaimoaan. Hirveä tulevaisuudennäkymä

Joo, omituinen kommentti tuo, kyllä mua ainakin raskausaikoina on panettanut jopa normaalia enemmän, mutta mies ei ole suostunut ettei vaan aiheuta keskenmenoa tai jotain kipua mulle.

Ei mun mies selviäisi mitenkään kahdesta naisesta, anoppi on ollut mun pahin kilpailija.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä