Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan isoja rintojani

Vierailija
15.05.2016 |

Tajusin juuri, että mikään muu ei ärsytä kropassani niin paljon kuin isot rintani. Tuntuu, että rinnat ovat koko ajan kurkussa asti, painavat ja kaikki vaatteet pingottavat rintojen kohdalta. En halua olla kuvissa, kun tuntuu, että olen pelkkää rintaa. En uskaltaisi mennä leikkaukseen, joten kärsittävä on. Sanoin kerran ystävilleni asiasta ja yksi sanoi, että "Suu kiinni. Kaikkihan sulle ovat kateellisia rinnoista." Kenenkään ei todellakaan kannattaisi kadehtia isoja rintoja. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikestahan voi tehdä itselleen ongelman, jos vain tarpeeksi yrittää.

Vierailija
2/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Kävin kerran jo pienennyttämässä, mutta lääkäriksi sattui joku outo tissifetissi joka katsoi ettei tarvitse enempää poistaa kun näin jäi vielä kylliksi rintaa, heh heh.. Olisin halunnut  B kokoiset, mutta Deeksi jäi. Nyt ei ole enää varaa mennä uusintaleikkaukseen. Ymmärrän ap:n tuskan 100%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pienentäminen on rikos ihmiskuntaa vastaan.

M

Vierailija
4/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenpä myös kyllästyneenä isoihin rintoihini, että jokapaikassa hehkutetaan ja suurennellaan rintoja, mutta niihin sopivia vaatteita ei löydy jos on muuten hoikka. Pakko ostaa jotain 42-44 kokoisia vaatteita joiden hihat ovat liian pitkät ja muutenkin roikkuu kuin loimi olkapäistä. Jopa hyviä liivejä on vaikea löytää!

Vierailija
5/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin ja paljonkin. En vaan uskalla mennä lääkäriin, vaikka saisin varmaan kunnalliselle puolelle lähetteen? Pitäisi varmaan ensin kuitenkin laihduttaa vähän, koska muuten lääkärikään ei tajuaisi, että laihdutus ei pienennä juurikaan rintojani. En saa kunnon nukkuma-asentoa, vaatteet ja kaikki liivit ahdistavat ja painavat hartioita, oli malli mikä tahansa. Lisäksi ryhti on kumara ja kipuja on niskoissa, selässä ja mieliala on matala.

En edes tiedä, mikä kuppikokoni on, kun kaikista tirsuaa aina yli, vaikka kuinka isot ostaisi. Urheilurintsikoihin siirryin jo, mutta nekin painavat hartioista.

Laihdutan nyt ensin joku 20 kg ja sitten katsotaan mikä on tilanne. 168/83

Vierailija
6/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kuppi on hyvä. M35

Vierailija
7/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää leikelkö niitä isoja rintojanne. Antakaa ne vaikka adoptioon. Jokaiselle isolle rinnalle löytyy varmasti rakastava koti.

.m

Vierailija
8/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoiset rinnat sinulla sitten oikein on? Kuppikoko siis? Helpompi ymmärtää, jos tietäisi vähän tarkemmin käytännössä mistä puhutaan.

Vierailija
9/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

This thread is worthless without pics.

Vierailija
10/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten käy leikkauttamassa pienemmäksi? Itseäni häiritsi roikkuva, raskausarpinen vatsanahka ja kävin leikkauttamassa sen pois

Vierailija
11/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nyt sinällään ole jätit 75E, mutta kun olen vain 161 cm ja hoikahko ja kapeaharteinen, niin rinnat tuntuvat omaan varteeni isoilta. Mokomat hiostavat myös öisin, kun nukun kyljelläni. Napilliset kauluspaidat ovat aika out, koska muuten sopiva koko kinnaa sitten etumuksesta. Sama joissain takeissa.

Vastapainona on sitten kyllä pyöreä takamus eli sinällään nyt olen sopusuhtainen kuitenkin.

Mut joo, jos on lyhyt, hoikka, ja kuppikoko tyyliin G tai H, niin onhan siinä lolloa kannettavaksi...

Vierailija
12/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä tehty rintojen siirtoa? Jos hyljintäreaktion saa joskus kokonaan poistettua jollain konstilla niin eikö silloin naisien kannattaisi tehdä vaihtokaupat. Moni haluaisi varmaan isommat ja jotkut haluavat pienemmät. Pitäisiköhän ennakoida ja rekisteröidä rintaporssi.fi

Vierailija
13/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Mulla on vielä mallia hernepussi eli ne roikkuvat navassa ilman liivejä. Liivienkin kanssa painavat istuessa ylävatsaa, jos syön liian nopeasti meinaa tavara tulla ylös. Juoksemisesta voin vain haaveilla. Laihduttaminen ei itselläni pienennä rintoja, toisaalta lihominen ei myöskään juuri suurenna niitä.

Vierailija
14/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten käy leikkauttamassa pienemmäksi? Itseäni häiritsi roikkuva, raskausarpinen vatsanahka ja kävin leikkauttamassa sen pois

Kaikilla ei ole varaa tuosta vaan mennä leikkelemään paikkojaan...

Vierailija
15/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samat ajatukset ja tunteet täälläkin. Mua ällöttää, ärsyttää ja inhottaa kun ne löllyvät ja votalehtivat tuossa koko ajan. En voi olla ollenkaan ilman rintaliivejä. En todellakaan pysty mitenkään mieltämään niitä kauniiksi, kiihottaviksi tai eroottisiksi. Ne ovat kuin hirveän läskin läskimakkarat tuossa. Mun pitäisi laihduttaa anorektikoksi jos haluaisin, että ne pienenevät. Tällä hetkellä mitat 164/64 ja kuppikoko 70/H-I.

Ja eniten ällöttää ajatus jostain miehestä, joka leipoisi niitä kuola valuen.

Vierailija
16/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksatko mun leikkauksen? Nykyisin on todella tiukka linja julkisen puolen leikkauksissa, vaikka olisi selkeitä oireita voi tulos olla eioota.

Vierailija
17/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 75f/g, ja onhan ne isot. Toisaalta niiden kanssa olen aina elänyt, joten tuskin niitä pienennytän. Pukeutumisessa pitää aina huomioida, ja sietää se, että idiootit tuijottaa. Nuorempana idiootit myös kommentoi ja jotkut jopa kouri. Onneksi aikuisena se suoranainen ahdistelu on vähentynyt. Ihan onnellisen elämän hyvän puolison kanssa olen silti saanut elää, eli eivät ne koko elämää tuhoa.

Vierailija
18/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin ja paljonkin. En vaan uskalla mennä lääkäriin, vaikka saisin varmaan kunnalliselle puolelle lähetteen? Pitäisi varmaan ensin kuitenkin laihduttaa vähän, koska muuten lääkärikään ei tajuaisi, että laihdutus ei pienennä juurikaan rintojani. En saa kunnon nukkuma-asentoa, vaatteet ja kaikki liivit ahdistavat ja painavat hartioita, oli malli mikä tahansa. Lisäksi ryhti on kumara ja kipuja on niskoissa, selässä ja mieliala on matala.

En edes tiedä, mikä kuppikokoni on, kun kaikista tirsuaa aina yli, vaikka kuinka isot ostaisi. Urheilurintsikoihin siirryin jo, mutta nekin painavat hartioista.

Laihdutan nyt ensin joku 20 kg ja sitten katsotaan mikä on tilanne. 168/83

Kuinka paljon rinnanympärys alta ja päältä? Meillä aika sama pituus ja paino.

Vierailija
19/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Itselläni rinnat ovat 2 kertaa turvonneet  "jättimäisiksi" raskausaikana ja lasten synnyttyä vielä lisäää, enkä tykännyt siitä ollenkaan. Olen atleettinen ja hoikka, mutta niiden rintojen kanssa näytin tätimäiseltä. Suuret rinnat eivät vaan sovi kaikille ja mielestäni sulla on täysin oikeus leikkauttaa ne reilusti pienemmiksi, jos niin haluat ja tunnet. Itselleni isot rinnat olivat ja olisivat siis kauhistus, mutta jos nainen itse rinnoistaan tykkää, olivat ne isot tai pienet, niin silloin asiat ovat tietenkin ihan mahtavasti!

Vierailija
20/32 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuppikoko 80i, vaikka paino 62 ja pituus 169. Mitäs tähän sanotte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän