Miehet, voiko nainen olla liian märkä?
Häviääkö tuntuma vai onko se märkyys kiihottavaa?
Kommentit (23)
Tuntuma ja kitka alkavat häviämään. Vanha afrikkalainen tapa on pyyhkiä pimppa mahdollisimman kuivaksi, että tuntuisi kireämmältä.
Jos nainen on tiukkapilluinen niin ei voi olla liian märkä. Jos taas toosa on niin väljä että tuntuu muutenkin kuin heiluttelisi prinssinnakkia porttikongissa, niin... No vähän kuin heiluttelisi sitä nakkia ja vielä lisäksi sataisi.
Ei ole liian märkä koskaan. Pikamunalle hyvä kun tuntuma katoo . Ei roiski liian aikaisin.
Kädellä touhutessa runsas märkyys hyvä
Voi olla. Ikävä jyskyttää tunnista toiseen ilman, että mälli lentää. Käy raskaaksi naisellekin. Tämä siis, jos ei ole minuuttimies, niin vaikka kyrpä paksu ja pillu tiukka, niin liika on liikaa kosteudessakin. Välillä voi vetää sitten perseeseen tms.
Naisena voin kertoa, että voi olla, ja aviomieheni vahvistaisi tämän, jos kirjoittelisi tänne palstalle. Jos joku väittää, että nainen ei voi olla liian märkä, niin ei ole tavannut minua.
Kyllä joutuu kuivattelemaan välillä.
Onko tuohon sitten mitään apua, siis liialliseen kostumiseen? Itse olen yleensä hyvinkin kostea,miehellä on kyllä normaalia kookkaampi vehje, mutta välillä itseäni häiritsee runsas kostuminen..
Mitä vanhemmaksi elää sitä enemmän arvostaa märkää reikää!
Vaimoni alakerta kostuu aina jo tisseihin koskettelusta ja joka kerta se on yhtä hienoa!
m50
Aikasmoista höpönlöpöä kyllä omasta miälestä... Ei ainakaa omalla kohdalla oo koskaa liia märkää ollu, vaikka onki lakanat ollu ku pesukoneessa otetut. Makuja on tiätty monia. ;)
T: M33w.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuohon sitten mitään apua, siis liialliseen kostumiseen? Itse olen yleensä hyvinkin kostea,miehellä on kyllä normaalia kookkaampi vehje, mutta välillä itseäni häiritsee runsas kostuminen..
Ei meillä ainakaan ole keksitty muuta kuin varata pyyhe viereen ja kuivailla välillä. Jos jollakulla on parempia ideoita, minäkin haluaisin kuulla. -6
En tiedä voiko olla liian märkä.
Kerran eräs nainen oli niin märkä, että jalkovälissä kielellä touhutessani naama oli märkä kuin maratonin jäljiltä. Otsatukkaa myöten.
Hän kirjaimellisesti valui. Lakanat ja petauspatja ihan märkänä. Kieltämättä siinä vähän tuntuma kärsi.
Mutta ihanaa se oli <3
Voi olla. Eli tuntuma häviää joissain asennoissa esim. lähetyssaarnaajassa, nainen sanoi samaa ja ilmeestä sen huomaa myös. Mulla nyt ei mikään mahti varustus ole vaan keskimittainen. Asentoa vaihtamalla sitä tuntua voi saada takaisin vaikkapa niin, että nainen menee mahalleen ja mies takaapäin. Märkyydessä ja litinässä (ilman kondomia) on myös se kiihottavuus vaikutus, joka saattaa pahimmillaan nopeuttaa orgasmin saantia ja pakko ottaa hissukseen ettei siemenet lähde liikkeelle.
Sormin taas märkyys on vaan etu tai housuthan siinä kylläkin menee vaihtoon, jos vaikka siinä leffan parissa tunnelma tiivistyy ja käsi sinne pöksyihin tiensä löytää.
Eipä siihen mitään keinoja ole estää kastumasta liikaa. Milläpä estää itseään kiihottumasta. Eiköhän ole ihan tavallista, että rintojen kokettelu kosteuttaa, johan pelkkä kiihottavan miehen ajattelu kastelee pöksyt. Lakanat kyllä menee usein vaihtoon, etenkin silloin ,kun ejakuloin.
Täällä kans yksi todella kostuvaa tyyppiä.
Ihan uskomattoman märäksi menee yleensä paikat, oon normaalistikin sellaista "aina valmis "-tyyppiä.
Kyllä se vaan joskus tuntuu ihan liian liukkaalta ja varsinkin kun yleensä saan kerran ainakin jo alkuvaiheessa ja sehän vaan lisää kosteutta..
kaks piippunen juttu. Itse kyllä pidän siitä että nainen on oikeasti märkä, mutta uskon että se vei naiselta itseltään tuntemuksia ja toisaalta on oikeesti erityiskiihottavaa nuolla pillu joka valuu. Minulla on yksi erityiskokemus aiheesta. Nainen "istui" mun naaman päällä ja minä nuolin hänen suorastaan valuvaa pillua, ja juuri ennen orgasmia pillusta "valahti" varmaan lusikallinen nesteitä mun suuhun - olin Niin täpinöissä hänen nytkyessä orkun voimasta =)
Voi olla sillon häviää.se.paineen tunne
Ei voi olla liian märkä. Onko mitään ihanampaa kuin nuolla...imeä ja juoda Naisen kiimalimoja...*namia* Jos Nainen veilä squirttaa naamalleni on se huippua. *lurps*
Fisting onnistuu paremmin kun on kostea ja tuplafisting kun on tosimärkä!
Ei koskaan voi olla liian märkä. Taitaa häiritä vaan pienmunaisia poikasia.
Kunnon liukkaus on äärimmäisen seksikästä.
Mulle tokaisi yks mies kerran että sulla on varmaan kauhea nestehukka kun oot noin mörkä koko ajan. Olisi se kai enempi otettu.