Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin pyyhe päällä pyykkejä koneeseen, mies painoi sisään lupaa kysymättä!

Vierailija
14.05.2016 |

Siis hirveää, teenkö huomenna rikosilmoituksen? Olin juuri tullut suihkusta ja laitoin pelkkä pyyhe päällä pyykkejä koneeseen ja kun siinä pyllistelin niin mies meni sitten suoraan asiaan lupaa kysymättä! Itkettää ja suututtaa, ihan hyväksikäytetty olo.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni ois aika ihanaa tuollainen, miksei miehesi saisi tehdä niin? Voithan sinä sanoa sitten, että nyt ei huvita.

Vähän on eri asia jos joku vieras tekisi noin

Vieras olisi kyllä jopa parempi riippuu vieraasta

Kumpaan veräjään se tuli

Vierailija
42/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ainakin ihan ok jos mieheni tekisi noin mutta ymmärrän että joku voi tuollaisesta loukkaantua. Itsekin katson voivani vaikka tarttua mieheni munaan silloin kuin huvittaa,eri asia jos toinen pyytää lopettamaan ja toinen silti jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausta ei olisi kriminalisoitu (myös parisuhteessa), jos se olisi ok.

Vierailija
44/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajatrollille pisteet siitä, että kertoi häntä itkettävän. Monelta tämä nykyisin unohtuu!

Vierailija
45/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa väsynyttä läppää... Huoh....

Vierailija
46/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ollut tamponia/sidettä?

Tämä. Pistit pyykkejä koneeseen ja veri valui pitkin koipia?

Olin juuri tullut suihkusta pyyheliina päällä, en ollut vielä pukeutunut joten ei ollut sidettä+pikkuhousuja. Meillä ei ole kodinhoitohuonetta, vaan pesukone on kylpyhuoneessa. Kiitos asiallisista kommenteista kaikille! Menen aamulla tekemään ilmoituksen. Ap

Vierailija
47/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on raiskaus :o

Vierailija
48/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuhhh... Saan tuollaisessa orgasmin kymmenessä sekunnissa. TYKKÄÄN!

Vierailija
49/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätysseksi sinänsä vielä mikään raiskaus ole, siitä tulee raiskaus vasta jos ilmaisee että ei halua seksiä ja jos toinen jatkaa siitä huolimatta. Paitsi tietysti jos on jo aikaisemmin tehty selväksi että seksiin edetään jonku tietyn kyselyprotokollan mukaan.

Vierailija
50/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustelitko? Oliko miehen tarkoitus nussia VÄKISIN? Tyhmästi teki kyllä.

Omassa suhteessani en tuosta suuttuisi, mutta samalla tiedän, että mies lopettaa, jos sanon ei.

Vierailija
51/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä avio- tai avomiehesi? Olet varmaan varautunut siihen, että suhteenne saattaa olla sitten loppu. Varaudu myös siihen, että sinulta saatetaan kysyä, osoititko jollain tavoin (sanallisesti tai elekielellä), että vastustat asiaa. On hiuksenhieno ero sillä, ilmaiseeko selkeästi aina suostumuksensa yhdyntää vai onko osoittaako selkeästi, että ei halua sitä. Meillähän helposti tulkitaan hiljaa olo suostumukseksi.

Vierailija
52/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella miehen ja psykologin kanssa. Rikosilmoitus ei auta mitään. En usko, että päätyy edes oikeuteen. Miten sinua auttaa puhua tunnevammaiselle poliisille joka todellakin kyseenalaistaa koko tarinan.

-Paljon paljon pahemmin raiskattu, eikä uskottu.

Vierailija
53/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten voit olla ilman mitään kuukautissuojaa jos sulla on menkat.  Mulla on suihkun jälkeen aina kiire saada pöksyt jalkaan ennen kuin kaikki on taas veressä.

Ja sit mä kyl laittaisin pyykkiä koneeseen ennen kun menisin itse suihkuun. 

Vierailija
54/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Raiskaushan siinä tapahtui. Menisin lääkäriin ja sitten tekemään rikosilmoituksen.

Vierailija
55/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa. Raiskaushan siinä tapahtui. Menisin lääkäriin ja sitten tekemään rikosilmoituksen.

Raiskaus jos väkisin.

Vierailija
56/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pics or didn't happen.

Vierailija
57/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista jollei oikein veriraiskauksesta ole kyse? Ei mun sisään ainakaan noin vain pääse. Täytyy olla kiihottunut yms.

Vierailija
58/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika taikuri ja tarkka-ampuja on jos sai nakin sujahtamaan sisään noin vaan sieltä pyyhkeen alta kuivaan pimpsaan.

Vierailija
59/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätysseksi sinänsä vielä mikään raiskaus ole, siitä tulee raiskaus vasta jos ilmaisee että ei halua seksiä ja jos toinen jatkaa siitä huolimatta. Paitsi tietysti jos on jo aikaisemmin tehty selväksi että seksiin edetään jonku tietyn kyselyprotokollan mukaan.

Ihan kuin ainoat vaihtoehdot olisivat "tungetaan kulli pilluun kyselemättä" ja "harrastetaan seksiä kyselyprotokollan mukaan".Vaikka olisi aina märkänä,ei välttämättä tee aina  mieli,ainakaan  yhtäkkiä,voi kestää että kiihottuu henkisesti.

Voisi ap nyt edes valottaa,kuinka tilanne eteni?Lopettiko mies kun ap ei halunnut "yllätysseksiä" vai jatkoiko silti?Hirveä tilanne,jos tarina on totta.Kannattaa varmaa avautua jollekin kannustavammelle taholle kuin tämä palsta.

Vierailija
60/61 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten voit olla ilman mitään kuukautissuojaa jos sulla on menkat.  Mulla on suihkun jälkeen aina kiire saada pöksyt jalkaan ennen kuin kaikki on taas veressä.

Ja sit mä kyl laittaisin pyykkiä koneeseen ennen kun menisin itse suihkuun. 

kaikilla ei kuules tule sitä verta kovinkaan paljon. Itse käytän esim vain kahtena yönä tamponia ja noin viitenä päivänä. öisin kun on makuulla, sieltä ei edes siis loppupäivinä enää valu. kotona pystyy myös olemaan ilman tamponeja ne päivät 3-5, kun käy välillä aina vessassa ja pesee. vaippoja (siteitä) en ole ikinä käyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi