Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se eräs 190cm mies puhui miesten pituudesta että on uusi juttu ja muuttunut aiemmasta?

Vierailija
25.04.2026 |

Ja kuinka naiset arvostaa miehen pituutta ja haluaa pitkän miehen. Oli muistaakseni maksumuurin takana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siinä jutussa mitään erikoista ollut. Turvattomana aikana nainen hakee miestä jonka olkapäähän nojata ja hakea turvaa elämän kolhiessa. Lisäksi että pystyy puolustamaan mahdollista jälkikasvua.

Vierailija
2/7 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siinäkään ollut että he haluavat Vain pitkän miehen, eikä muu kelpaa. 

Se jos jäät ilman ei johdu pituudestasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jäänyt ilman ja olen myös pitkä.

Pitkä sanavalmis ja olemus itsevarma, puoleensa vetävä. Etenkin sen jälkeen kun olen saanut esitellä arvoni. Olen myös empaattinen. En kuitenkaan mikään nysverö turhan itkeskelijä.

ap

Vierailija
4/7 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siinä jutussa mitään erikoista ollut. Turvattomana aikana nainen hakee miestä jonka olkapäähän nojata ja hakea turvaa elämän kolhiessa. Lisäksi että pystyy puolustamaan mahdollista jälkikasvua.

Ei pituus tätä takaa. Vaikka itsetunnon ongelmat ulkonäöstä voi olla vähäisempiä. 

Vierailija
5/7 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole jäänyt ilman ja olen myös pitkä.

Pitkä sanavalmis ja olemus itsevarma, puoleensa vetävä. Etenkin sen jälkeen kun olen saanut esitellä arvoni. Olen myös empaattinen. En kuitenkaan mikään nysverö turhan itkeskelijä.

ap

Haluan tähän vielä lisätä, että olet ollut hyvässä ja vakaassa parisuhteessa jo kauan. Joskus teininä katselin muita tyttöjä, mutta 19-vuotiaana tajusin ,että ainoa nainen jota haluan nus sia koko loppuelämäni on äitini ja sillä tiellä ollaan. Suosittelen kaikille muillekin miehille.

ap

Vierailija
6/7 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä on vähän ollut mutta ongelma on kärjistynyt nyt somen ja appien aikakaudella. Ei se ennen mikään kynnyskysymys ollut. 

Ikävää mutta kun muutenkin näyttää siltä että jonkinlaista romahdusta kohti ollaan menossa niin en jaksa välittää.

Vierailija
7/7 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hieno mies aloittaja. Itse nuolen vain äitini pimppiä, koska hän ei anna minun työntyä itseensä. Joskus otan hänet väkisin, mutta isä suuttuu tästä.

T. Pitkä ja komea mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi