Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos heteromiestä ei kiinnosta jääkiekkokisat, jalkapallokisat, missikisat, formulat jne

Vierailija
14.05.2016 |

niin mitä ajattelet hänestä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityistä. Aika harvoja noi nyt varmaan oikeasti kiinnostaa. Ainakaan mun poikaystävistä kukaan ei ole noita erityisemmin vahdannut.

Vierailija
2/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ihana mies! Sellainen tuo omani on (ja ihan hetero).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekon mm-kisat ainakin pakolliset.

ja no ei pelkästään mm, vaan muutenki ite oon seurannu jo kauan ja seuraan edelleen jääkiekkoa erittäin aktiivisesti (liiga, nhl pääasiassa) joten oishan se nyt erittäin mukavaa ja oikeastaan pakollistakin (koska jääkiekko niin suuri osa mun elämää, ihan joka päiväisesti) jos oma tuleva kumppaniki seuraisi, ja plussaa toki jos kannattaisi vielä samaa jengiä mitä minä. 

Vierailija
4/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että häntä varmasti kiinnostaa Euroviisut.

Vierailija
5/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla älykäs. 

Harvinaista miehillä. 

Vierailija
6/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 😘

Vierailija
7/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali. Kuten mieheni. Mieluimmin mies joka juoksee maratoneja kuin mies joka istuu sohvalla katsomassa maratoneja..

Vierailija
8/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako jotain heteromiestä oikeasti missikisat?:D

Vierailija
9/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mies ole kinnostunut missikisoista?

t. mies

Vierailija
10/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla älykäs. 

Harvinaista miehillä. 

No ei ainakaan oma mieheni ole älykäs. Oikeastaan tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Sitä en kyllä tiedä, mikseivät nuo mainitut ohjelmat kiinnosta.

Vierailija
11/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta missit kiinnostaa.

Vierailija
12/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänhän ne on tosiaan tarkoitettu huonoitsetuntoisille naisille, jotka voivat verrata itseään niihin anorektikoihin.

Vierailija
13/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missikisat on ainoot mitkä noista voisi jollain lailla kiinnostaa, mutta en niitäkään pahemmin seuraa.

Heteromies.

Vierailija
14/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jätkää ei kiinnosta mitkää noist 😁

N17

Vierailija
15/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla ei ole yksikään poikaystävä tai avokki tai puolisoihminen ollut kiinnostunut telkkarista ylipäätään, saati järjestäytyneestä urheilusta tai muusta. Minusta se on hieno piirre ihmisessä. Oma ukkeli lukee mielummin historiaa ja mikään ei oo ihmisessä niin tärkeää tai viehättävää kun uteliaisuus ja halu oppia uutta.

Vierailija
17/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti vahtaa jääkiekkoa ja formulaa ja jännittää, pelaa myös tietokoneella esim. muistipelejä, tekee sudokuja ja vaikka mitä. Isäpuolta ei kiinnosta telkkarista kuin uutiset, ja jotkut dokumentit, ja se ei osais tietokonetta laittaa päälle vaikka sen henki olis siitä kiinni. Molemmat on nyt kuusikymppisiä, mutta näin on ollut aina, äiti katsoo joskus missikisoja ja euroviisuja, mutta on tainnut niihinkin jo kyllästyä kun aina vuosikymmenestä toiseen samat jutut.

Mun mies kattoo jääkiekkoa ja jalkapalloa, ja käy poikien kanssa pelejä katsomassakin, mutta mies ei vois mitään tylsempää keksiä jos pakottaisin sen kattoon missikisoja, euroviisuja tai vaikka pressanjuhlien kättelyssä akkojen tanttuja. Miestä ei kiinnosta mitkään kipot ja kupit, mutta jostain syystä se tuossa kattoo nyt huutokauppakeisaria, kaipa se tykkää kun se puhuu muka hauskoja tuos ja tuo sen apumies on jotenki hönö. On se kiva että näin 15-vuoden jälkeen oma mieski osaa viä yllättää.

Vierailija
18/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei kiinnosta. Onneksi. Noi ovat kaljaa kittaavien amisäijien kiinnostuksen kohteita, jalkapalloa lukuunottamatta.

Vierailija
19/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missikisat on ainoot mitkä noista voisi jollain lailla kiinnostaa, mutta en niitäkään pahemmin seuraa.

Heteromies.

Euroviisut kiinnostaa varmaan myös?

PS. et ole hetero

Vierailija
20/21 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIksuna pidän. Hyvin valitsin omani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän