Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moponi karkaa -elämä ilotonta.

Vierailija
14.05.2016 |

Mulla on semmonen tunne, että masennukseni on tulossa takaisin 3,5 vuoden terveenäolon jälkeen. (Olisi kolmas kerta)

Töissä on tosi rankkaa, hukun töihin eikä mulle löydy kollegaa etsinnöistä huolimatta. Välit avomiehen kanssa ovat riitaisat ja kylmät, hän on lyönyt parisuhdetta laimin keskittyen kaikkeen muuhun paitsi yhteisiin hetkiin. Nyt kun ollaan ajauduttu kylmään sotaan, voi olla vaikea löytää se rakkaus uudestaan.
Lihakseni eivät vain yksinkertaisesti totu uuteen rankkaan liikuntaani vaikka takana jo 5kk treeniä 3krt viikossa. Tuntuu ettei kunto kehity kun olen aina niin kipeä seuraavana päivänä.
Olen yrittänyt laihduttaa ja pitänyt kaloreissa vajetta (1490kcal paitsi treenipv enemmän). Olen onnistunut vain pitämään yllä painoani. Tuntuu että stressihormonit pilaa laihdutuksenkin.
Vatsa ei ole toiminut kunnolla viikkoon. Se on niin turvoksissa ja täynnä ilmaa että se onkuin raskausmaha. Tosi kurja olo. Kipeä.

Kaikenkaikkiaan musta tuntuu että mä en kestä tätä elämää näin. Masentaa, koskee, turvottaa, väsyttää.

Ja kaikkea tätä varjostaa pelko siitä että masennus on tulossa takaisin.

Enkä tiedä mitä tehdä. Yksinäinen ja avuton olo!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin vielä ettei ketään kiinnosta.... tai oo mitää sanottavaa.... tai edes kokemusta.

Vierailija
2/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ylirasittaa itseäsi oikein kunnolla. Kuormittava työ plus kuormittava parisuhde plus rankka kalorivaje plus rankka liikunta. Olet palamassa loppuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi osaisinpa sanoa jotain... Itsekin kamppailen monien asioitten kanssa ja pelkään samaa :( voimia <3

Vierailija
4/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös mieleen että olisko kilppari kosahtamassa liian rankan treenin ja kalorivajeen yhdistelmästä?

Vierailija
5/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kilppari hermostua sellasesta :O

Vierailija
6/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ylirasittaa itseäsi oikein kunnolla. Kuormittava työ plus kuormittava parisuhde plus rankka kalorivaje plus rankka liikunta. Olet palamassa loppuun?

Ehkä, mut mitä teen? Irtisanon itseni työstä ja/tai parisuhteesta? Lakkaan liikkumasta?

Hitto mikä tilanne. En todellakaan tiedä miten korjata tilanne :(((((

Vierailija
7/7 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan