Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräkammarin tytöt - onko heitä

Vierailija
14.05.2016 |

Tunnetteko ketään ns. peräkammarin tyttöä?

Epäilen että olen törmännyt sellaiseen.
Kysymys kuuluukin: mitä peräkammarin tytöt ajattelevat miehistä? Ovatko kiinnostuneita lainkaan? Voiko mies lähestyä peräkammarin tyttöä? Tai tietysti voi, mutta miten arvelisitte peräkammarin tytön reagoivan?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi. Miehet kiinnostavat kyllä, itse en kiinnosta miehiä. Vähän avuton olen, liian herkkäkin, epäsosiaalinen ja masennukseen taipuvainen. Täällä peräkammarissa olen turvassa. Muut saavat ajatella siitä mitä haluavat.

Kiinnostathan. :(

Vierailija
42/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaapa sanomaan peräkammarintytöksi päin naamaa niin saatte selkäänne!

Onko sinulla punttisalikin siellä peräkammarissa, vai millä lihaksilla ajattelit uhkauksen toteuttaa?

Olet aika pihalla jos kuvittelet, että jonkun pieksämiseen tarvitaan hirveät punttisalilihakset.

Keskiverrolla naisella ei ole sellaisia lihaksia, että pystyisi antamaan selkään keskiverrolle miehelle. Varsinkaan sellaisella naisella, joka viettää kaiket päivät passiivisena peräkammarissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräkamarin pojan ja tytön ero on siinä että peräkamarin tyttö pitää samalla huolta vanhemmistaan mutta peräkamarin pojasta pitää huolta (ja joskus pelkää) vanhemmat.

Ai niin kuin tuntemani peräkammarintyttö, joka raivosi ja kontrolloi koko perhettä ja leikki marttyyriä?

Vierailija
44/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla punttisalikin siellä peräkammarissa, vai millä lihaksilla ajattelit uhkauksen toteuttaa?

Olet aika pihalla jos kuvittelet, että jonkun pieksämiseen tarvitaan hirveät punttisalilihakset.

Keskiverrolla naisella ei ole sellaisia lihaksia, että pystyisi antamaan selkään keskiverrolle miehelle. Varsinkaan sellaisella naisella, joka viettää kaiket päivät passiivisena peräkammarissaan.

Keskiverto suomalaisnainen, vaikka peräkammarintyttö, on takuulla paremmassa kunnossa ja lihaksikkaampi kuin keskiverto suomalaismies, molopää. Peräkammarintyttöys ei ole synonyymi liikkumattomuudelle.

Vierailija
45/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemäni peräkammarin tyttö on melko söpö. Ja tykkään muutenkin tuon tyylisistä naisista, jotka eivät ole kauhean tyrkkyjä eikä ulkonäkönsä ole heille elämän tärkein asia. 

Pakko yrittää saada kontakti häneen. Pelottaa vaan, että tyttö kokee sen negatiivisesti :/

Miten voin tehdä mitään ennakkotiedustelua kannattaako lähestyä kun hän ei ikinä edes katsoa muualle kuin jalkoihinsa!?

AP

Vierailija
46/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilemäni peräkammarin tyttö on melko söpö. Ja tykkään muutenkin tuon tyylisistä naisista, jotka eivät ole kauhean tyrkkyjä eikä ulkonäkönsä ole heille elämän tärkein asia. 

Pakko yrittää saada kontakti häneen. Pelottaa vaan, että tyttö kokee sen negatiivisesti :/

Miten voin tehdä mitään ennakkotiedustelua kannattaako lähestyä kun hän ei ikinä edes katsoa muualle kuin jalkoihinsa!?

AP

Idiootti! Jätä se tyttö rauhaan, edes peräkammarintytöt ei saa olla miesten himoilta rauhassa kun "se on sen tyylinen ettei ole tyrkky eikä ulkonäkökeskeinen" huoh jos et piparia saa baarista niin sitten et saa. Jätä kuitenkin se tyttö rauhaan, kuvauksesta tulee mieleen joku mielenterveystapaus joka käy kaupassakin läheisen kanssa kun ei pysty muutoin itse käymään. Hitto kyllä mies vaan on pahimmillaan alhanen otus kun ei anna syrjäytyneen olla rauhassa.. Kyllä av-mammat tietää mitä sä siitä muijasta haluat

Vierailija
47/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Hmmh... Jos tapaat hänet useimmiten kaupassa, niin jos hän on sopivasti syrjässä yksin, että juttelu onnistuu,  katsoo vaikka jotain hyllyä niin en tiedä toimisiko jos kävelisit hyllylle ikäänkuin etsimään/ hakemaan jotain tuotetta hetkenaikaa ja sitten alat puhumaan hänen kanssaan vaikka jostain tuotteesta, kauppa ostoksista tai jotain tilanteeseen liittyvää rauhallista keskustelua.Näin et ole tungetteleva tai uhkaava ja saat myös selville onko hän halukas juttelemaan sinunkanssa. Sitä en sitten tiedä miten saat selville onko hän sinkku... Varmaan kysyä suoraan mutta en tiä onko se joilekkin tungettelua. Onko muita paikkoja jossa mahdollisesti olet häneen törmännyt?

Vierailija
48/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos olet oikeasti kiinnostunut siitä etkä vain ajattele että siltä voisi ehkä saada pillua niin ala vaan moikkaamaan kun satutte näkemään ja siitä pikkuhiljaa juttelemaan.

Vierailija
49/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Idiootti! Jätä se tyttö rauhaan, edes peräkammarintytöt ei saa olla miesten himoilta rauhassa kun "se on sen tyylinen ettei ole tyrkky eikä ulkonäkökeskeinen" huoh jos et piparia saa baarista niin sitten et saa. Jätä kuitenkin se tyttö rauhaan, kuvauksesta tulee mieleen joku mielenterveystapaus joka käy kaupassakin läheisen kanssa kun ei pysty muutoin itse käymään. Hitto kyllä mies vaan on pahimmillaan alhanen otus kun ei anna syrjäytyneen olla rauhassa.. Kyllä av-mammat tietää mitä sä siitä muijasta haluat

Kyllähän baarista piparia saa, muttei se mitään auta jos haluaa jonkun tietyn. 

Jos ihastuu, ei halua pelkkää piparia. Siitä ei ole kyse. 

AP

Vierailija
50/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut. Sellainen käytännön asioissa aika tumpelo, jolle oman kodin hoitaminen olisi liian iso haaste. Voin kuvitella että esim. unohtaa hellan päälle ja polttaa talon. Jokin lievä kehitysvamma(?), vaikka kävikin normaalin peruskoulun. En tiedä miten nykyään mutta ainakin 25 v. asui vielä kotona.

Vierailija
51/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos olet oikeasti kiinnostunut siitä etkä vain ajattele että siltä voisi ehkä saada pillua niin ala vaan moikkaamaan kun satutte näkemään ja siitä pikkuhiljaa juttelemaan.

Jos ajattelisin, että "siltä voisi ehkä saada pillua" suuntaisin varmasti mielenkiintoni ihan toisentyylisiin naisiin. Sellaisiin jotka näyttävät siltä, että "siltä voisi ehkä saada pillua". Olen sen verran laiska perusluonne, etten yritä parturiakaan saada vaihtamaan renkaita autooni. 

Moikkaaminen lienee paras keino koittaa saada asia rullaamaan. Kuinkahan monennen kerran jälkeen se alkaisi moikata takaisin jos on alkaakseen :D

AP

Vierailija
52/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttuni on tuollainen! Hän käy äitinsä kanssa usein kaupassa. Joskus uskaltaa yksin. Jäi sairaseläkkeelle neikymppisenä skitsofrenian takia. On vahvat pelkotilat hänellä.

Vierailija
53/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan ainakin jonkun mielestä olen! Käytän lähes joka viikonloppu äitiäni kaupassa, koska hänellä ei ole autoa ja isä on liian sairas enää ajaakseen. Käyn muutenkin usein heidän luonaan. Asun samassa kaupungissa. Muuten mulla on kyllä oma elämä, mutta omaa perhettä mulla ei ole ja olen aika yksinäinen. Sosiaaliset suhteet on mulle vaikeita ja vähän pelkään miehiä, vaikka en muuten ole erityisen ujo. Olen kolmekymppinen, pyöreä, enkä värjää hiuksiani. Eli ihan selvä peräkammarityttö.

Vierailija
54/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen Itä-Suomesta 3 peräkamarin tyttöä, jotka ovat nyt jo 50-60 v. Asuivat vanhempien kanssa, tekivät maatilan töitä, lopulta äitinsä kanssa kylällä, kun isästä aika jätti. Jokainen näistä hieman "kaikki ei ole kotona tyyppiä". Tunnen yhden pirteämmän peräkamari naisen, melko varakas, asunto,  kesämökki, auto ym. vempeleet ja käy töissä. Hoitaa nyt iäkästä sairasta  isäänsä. Asunut myös vanhempiensa kanssa koko ikänsä. Perintöäkin tulossa reilusti.

Vierailija
55/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto suomalaisnainen, vaikka peräkammarintyttö, on takuulla paremmassa kunnossa ja lihaksikkaampi kuin keskiverto suomalaismies, molopää. Peräkammarintyttöys ei ole synonyymi liikkumattomuudelle.

Sä et kyllä voimasta ymmärrä mitään. Ilman lisätestosteronia naiselta vie vuosien kovan treenin päästä liikkumattoman miehen voimatasolle.

Vierailija
56/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen Itä-Suomesta 3 peräkamarin tyttöä, jotka ovat nyt jo 50-60 v. Asuivat vanhempien kanssa, tekivät maatilan töitä, lopulta äitinsä kanssa kylällä, kun isästä aika jätti. Jokainen näistä hieman "kaikki ei ole kotona tyyppiä". Tunnen yhden pirteämmän peräkamari naisen, melko varakas, asunto,  kesämökki, auto ym. vempeleet ja käy töissä. Hoitaa nyt iäkästä sairasta  isäänsä. Asunut myös vanhempiensa kanssa koko ikänsä. Perintöäkin tulossa reilusti.

Minusta tuo ei ole peräkammariutta jos kuitenkin töissäkin käy. 

Vierailija
57/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et kyllä voimasta ymmärrä mitään. Ilman lisätestosteronia naiselta vie vuosien kovan treenin päästä liikkumattoman miehen voimatasolle.

Ja pääseekö sittenkään. Siis ilman steroideja. 

On eri asia olla "vahva" jossain spesifissä muutaman kymmenen sentin liikeradassa, jota on hinkannut vuosikausia kuin olla vahva niin, että voittaisi miehen painissa tai edes kädenväännössä. 

Vierailija
58/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

She's a manhater tidididi...

Vierailija
59/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan ainakin jonkun mielestä olen! Käytän lähes joka viikonloppu äitiäni kaupassa, koska hänellä ei ole autoa ja isä on liian sairas enää ajaakseen. Käyn muutenkin usein heidän luonaan. Asun samassa kaupungissa. Muuten mulla on kyllä oma elämä, mutta omaa perhettä mulla ei ole ja olen aika yksinäinen. Sosiaaliset suhteet on mulle vaikeita ja vähän pelkään miehiä, vaikka en muuten ole erityisen ujo. Olen kolmekymppinen, pyöreä, enkä värjää hiuksiani. Eli ihan selvä peräkammarityttö.

Hel-Nyc?

Vierailija
60/71 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi kyllä vuosia. Ehkä vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi