EUROVIISUT 2016
Joko on skumpat kylmässä odottamassa? Katsotko yksin vai onko kunnon kisakatsomo? Minkälaiset tarjoilut? Virittäydytään oikein kunnolla tunnelmaan.
Mitkä ovat suosikkejasi? Entä Inhokkejasi?
Tänne nyt kaikki muutkin viisuhullut!
Kommentit (372)
Hollannilla vuoden tylsin kappale. Juuri sellainen Radio Nova -kappale.
Ohjelman nimi pitäisi kyllä vaihtaa. Eurovisio viittaa harhaanjohtavasti Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla seisoo :D
Tyhjennä pussis heti, erektiosi ei varmaan kestä lähetyksen loppuun.
Vois tämmösiä mamu tytyjä tulla suomeenkin :3
Nyt esiintyy Kardashianin kopio. Hyi.
Azerbaidžanin kappale on ruotsalaisten tekemä. Ja oliko toisiaan ne kaikki alussa olleet kappaleet muuten ruotsalaisia? On kyllä muuten vielä kovatasoisempi musiikin viejä kun luulin!
Vierailija kirjoitti:
Saispa pillua, ei kiinnosta paskaakaan noi viisut. Vaimo kattelee vaikka mun pitäis saada.
T: Mies
Sun pitää hommata Lihavalo eli se flesari, jos noin ahistaa.
Kaunis nainen azerbaidzanilla mutta ihan kamla laulu. Niin rasittava tuo mira mira mira miraa
Yksin katson ilman kunnon tarjoilujakaan. Vaan eipä haittaa liikaa.
Rakastan Venäjää, tykkään Bulgariasta ja Israelista. Inhoan Serbiaa, Australiaa ja niitä hulluja tiedemiehiä.
VOIEE EIII EN KESTÄ!!!!!!!! FREDDIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Ryypänny äänensä tää unkarinpoika.
Mä niin nauran noille Unkarin nörtti taustalaulajille jotka huojuu kun ne joikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Australia voi osallistua Euroviisuihin?
Enemmän ihmetyttää mitä venäjä tuolla tekee. Eihän se ole edes länsimaa.
Eikä haluakaan olla. Venäjä haluaa olla Venäjä - ei länsi eikä itä. Itseasiassa se on molempia, eli ei kumpikaan.
Mutta osa siitä on maantieteellisesti Euroopassa. Lisäksi siellä on vitusti potentiaalista yleisöä.
Unkarin laulajalla ihanan karhea ääni!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin paljon parempi tää uus miesjuontaja kun se älykääpiö, joka juonsi viime (ja sitä edeltävänä?) vuonna. Sen juttuja ei jaksanut kuunnella mutta tää nykyinen kuulostaa ihan asialliselta. Eikö muuten ennen ole ollut kaksi juontajaa?
öööh eikös Cristal Snow juontanut viime vuonnakin? oli silloin todella ärsyttävä, mutta nyt hillitympi.
Miettikää jos Freddie olisikin syntynyt Yhdysvaltoihin tuolla ulkonäöllä ja äänellä. Järkyttävän komea!
Venäjä voittaisi "hands down" ilman politiikkaa.