Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytän AINA mummokalsareita

Vierailija
14.05.2016 |

Ei mulla muuta, halusin vaan tunnustaa. :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! You go girrrll.

Minä heitin roskiin kaikki kutisevat pitsipöksyt ja ostin kymmenen paria mustia puuvillaisia tavallisia pikkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! You go girrrll.

Minä heitin roskiin kaikki kutisevat pitsipöksyt ja ostin kymmenen paria mustia puuvillaisia tavallisia pikkareita.

Tämä on ehdottomasti paras/mukavin/asiallisin täällä saamani vastaus IKINÄ. :) Kiitos. Ap

Vierailija
4/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt viimeiset 15 vuotta ainoastaan Sloggin 95 % puuvilla 5 % elastaani -housuja. 

Vierailija
5/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei paikat kestä tekokuituja, joten puuvillaisilla mennään, eikä ole tahtia haitannut.

Vierailija
6/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo käytti lahkeellisia alushouja. Minä käytän sloggi makseja.

Vierailija
7/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesss, mulla on kanssa sellaisia että peppu niihin kunnolla mahtuu. Osa on hipstereitä, osa korkeempivyötäröisiä, tärkeintä että mulla on mukava olla. :)

Vierailija
8/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tytöt! Mulla kans, olen löytänyt Extran pikkarit omalle pepulleni sopiviksi joten niitä aina jatkossakin ostan, se edullisin paketti (olikohan siinä 5 pöksyt ja 7 euroa?) ja voi olla tai- tai maxi-malli. Ei kutita pitsit eikä mitään mene persvakoon näillä!

Vierailija
9/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tytöt! Mulla kans, olen löytänyt Extran pikkarit omalle pepulleni sopiviksi joten niitä aina jatkossakin ostan, se edullisin paketti (olikohan siinä 5 pöksyt ja 7 euroa?) ja voi olla tai- tai maxi-malli. Ei kutita pitsit eikä mitään mene persvakoon näillä!

Extran pökät on paremmat kuin Sloggit! Inhoon Sloggien takasaumaa, joka hiertää keskellä pyllyä. Luulen, että kankaankin laatu on noissa Extroissa parempi.

Vierailija
10/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vi??u, kuvottaa pelkkä ajatuskin.

Vierailija
11/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too!

Vierailija
12/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ne mummokalsarit sitten tarkalleen ottaen on? Tulee lähinnä mieleen sellaiset todella wanhan ajan pöksyt, polviin saakka ulottuvat röyhelöiset kalsarit. Tai nykyaikaisempana versiona ns. maxi alkkarit, rumat beiget tai jotkut kukalliset "luomukset". Parhaat on kuitenkin puuvillaiset mustat tai-malliset housut.

Vierailija
13/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Extran pökät on paremmat kuin Sloggit! Inhoon Sloggien takasaumaa, joka hiertää keskellä pyllyä. Luulen, että kankaankin laatu on noissa Extroissa parempi.

Sloggit suht hintavia ja silti hajoavat melkein ensimmäisessä pesussa!

Vierailija
14/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset ne mummokalsarit sitten tarkalleen ottaen on? Tulee lähinnä mieleen sellaiset todella wanhan ajan pöksyt, polviin saakka ulottuvat röyhelöiset kalsarit. Tai nykyaikaisempana versiona ns. maxi alkkarit, rumat beiget tai jotkut kukalliset "luomukset". Parhaat on kuitenkin puuvillaiset mustat tai-malliset housut.

Pääosin mulla on mustia tai valkoisia mutta olen ostanut ihan fiilistelyn ja retroilun vuoksi noita kukkakuosillisiakin, mitä nyt Extran mallistossa olen sattunut Prismassa bongaamaan. Usein siellä on joku värikäs pakettikin punalapulla tarjouksessa, sen ostan aina jos löytyy omaa kokoa. t. Extra-tyttö :D

Vierailija
15/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet ovat sellainen asia, että niiden kohdalla en mukavuudesta tingi. Joten kyllä, täällä yksi "mummokalsari"-tyyppi lisää.

Vierailija
16/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkaran väriset on kaikkin parhaat silmille.

Vierailija
17/19 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse käytän yleensä mustia, korkeavyötäröisiä alkkareita joissa se alaosuus on ihan normaali (ei lahkeita). Persvaon kohdalla menee sellanen rypytys.

Mulla on tosi leveä lantio (103) ja vyötärö aika kapea suhteessa (70) niin nuo korkeavyötäröiset kalsarit istuu hyvin. Ap

Vierailija
18/19 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.......Mummomalliset alushousut kunniaan ja STRINGIT vittuun :D

19/19 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain ostettua vaaleanpunaiset kalsarit ja nyt jalsani nyt.Kalliit käytetyt sain vahingossa.Sitten sattui vuokraemäntä vastaan ja kysyi onko jotaaai väärin.Ei ollu mutta illalla alkoi möykkä menin alas emäntä oli siinä nykäs sisäle.Heräsin tyhjää ei kettää.Kattelin ympäri naisten aluvaatteita ympäri ja tuoksu ihana.Sitten tuli oikea nainen ja haju.Tämä muori puki minut naisten vaatteisiin ja totuin siihen.Nyt on aina beige pöksyt jalassa sairaalassa ja kotona.