Mitä miehet ajattelee raskausarvista?
Valaiskaa onko se niin iso maailmanloppu kun olen päässäni kuvitellut? Arpia pakaroissa ja rinnoissa ja paljon :/
Kommentit (23)
Minä: "Mitä ajattelet raskausarvistani?"
Mies: "Mistä?"
siinä sinulle vastaus
''Lainaismerkkimuija'' kirjoitti:
Minä: "Mitä ajattelet raskausarvistani?"
Mies: "Mistä?"
siinä sinulle vastaus
Suunnilleen noin meni meilläkin! Kysyin mieheltäni inhottaako häntä raskausarpeni, hän kysyi että mitkä? Näytin sitten vatsaani ja hän sanoi, että no ei ole pannut merkille. Vuosien saatossa ne on vaalentunut niin, että ovat nykyään oikeasti huomaamattomat. Miehelläni on paljon enemmän ja isompia pitkin alaselkää, pakaroita ja reisiä, ei haittaa muakaan. Mies sai arpensa kasvuiässä, kun iho ei pysynyt ripeän kasvun tahdissa.
Kolmen raskauden ja synnytyksen jättämät jäljet vartalooni herättävät miehessäni hellyyttä.
En pidä niistä. Etenkin kaihdan vatsan seudun raskausarpia ja etenkin, jos ne yhdistyvät muihin raskaana olemisen merkkeihin kuten ns. vatsaröllykkään tai patalapputisseihin.
Takapuolissa ja reisissä olevat vaaleat raskausarvet eivät jostakin syystä juurikaan häiritse. Ne kai yhdistyvät mielessäni enemmän murrosiän kasvuspurtteihin kuin lasten hankkimiseen.
Kertoo että nainen on elämää kokenut ja nähnyt. Jokaisella meillä on omat elämän jättämät arpemme, eikä niitä tarvitse häpeillä :)
M27
no mulla oli raskausarpia edelleen, kun olin lihava mut sit laihduin.
sillonen poikaystävä ei niistä pitänyt, mutta se nyt muutenkin oli ylipäätään sellanen poika vaan... :D käytökseltään ja muilta ajatuksiltaan.
nykyinen miesystävä ei oo kiinnittänyt niihin mitään huomiota, sen sijaan kehuu kuinka näytän aina hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
no mulla oli raskausarpia edelleen, kun olin lihava mut sit laihduin.
sillonen poikaystävä ei niistä pitänyt, mutta se nyt muutenkin oli ylipäätään sellanen poika vaan... :D käytökseltään ja muilta ajatuksiltaan.
nykyinen miesystävä ei oo kiinnittänyt niihin mitään huomiota, sen sijaan kehuu kuinka näytän aina hyvältä.
oho, kirjotusvirhe s
**on edelleen raskausarpia
Kysyin mieheltä ja sanoi etteihän minulla edes ole raskausarpia.
Ei miehet niistä välitä:D
T suuret ja punaiset raskausarvet vatsassa, reisissä ja takapuolessa omaava
Vierailija kirjoitti:
Hirveitähän ne on. Kannattaa suosia nuoria naisia.
Olen 22 vuotias, en ole kertaakaan synnyttänyt ja minulla on raskausarpia vaikka kuinka paljon :)
Mullakin on venymäarpia reisissä, vaikka en oo raskaana ollutkaan. Ne tuli 5kilon (45-->50) painonnousulla eikä se paino pelkästään reisiin oo mennyt. Ei se kaikilla paljon vaadi, että niitä tulee. Saas nähä jos ikinä raskaudun, että kuinka paljon tulee...
Kai niitä miehilläkin voi olla?
Kiitos näistä tsemppaavista kommenteista. Ehkäpä uskallan kohdata uuden miehen vielä joskus kun itsetuntoa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies rakastaa naista tosissaan ei mitään merkitystä!
Jos et huomannut, tässä ei ollut kyse miehistä, jotka rakastavat aloittajaa tosisaan, vaan potentiaalisista treffi- ja seksikumppaneista. Harvaa naistaakaan häiritsee aviomiehen vatsakumpu, mutta asia on eri, kun nainen ei ole vielä edes kiinnostunut miehestä. -5
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se löysä nahkareppu ällöttää kuin pari arpea..
Tämä on tietysti totta. -5
Noo, miehellänikin on raskausarpia. Niitä tulee jos lihoaa/kasvaa nopeasti.
Hänen mielestä mun vatsassa olevat raskausarvet ovat suloisia.
Mun muijalla on aika paljonki mut ne on aika haaleita. Mut ohan se vitun ällöä. Ei tee mieli koskea koko akkaan enään.
Hirveitähän ne on. Kannattaa suosia nuoria naisia.