Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Citymarketissa melkein joka ostoskerralla virhe tarjoustuotteiden kanssa!

Vierailija
14.05.2016 |

Melkein joka kerta oon jäänyt kassan jälkeen setvimään kuittia, kun luvatut tarjoukset ei ole tulleet. Viimeksi oli neljä tarjoustuotetta, vain kahdesta tuli ale. Toisessa oli laitettu jo alelappu tuotteen viereen, vaikka tarjousta ei ollut aktivoitu kassajärjestelmään, ja toisessa oli vanha tarjouslappu jäänyt paikalle, vaikka tarjoushinta ei ENÄÄ ollut kassajärjestelmässä.
Ärsyttää seistä siinä 15 min vielä normaalijonottamisen jälkeen. Ja hirveät huijausrahat nyhtävät niiltä, jotka ei tarkasta kuitteja ja jää vaatimaan oikeita hintoja! Ja tosiaan, jokin tarjousvirhe on ollut 3/4 kerroista viime aikoina, kun olen tehnyt kunnon (yli 50e) ostokset.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nenä olin eilen Citymarketissa ja ostin muutamia tarjoustuotteita enkä vilkkaissutkaan kuittia :(

Vierailija
2/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä citymarket kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on varmaan kaikissa cittareissa. Tarjouskyltit jätetään paikoilleen, vaikka tarjousaika jo ohi. Sitten on niitä tarjouksia joita ei ole ohjelmoitu kassaan. Ja niitä kun kassa jättää oranssin tarjouskyltin huomioimatta. Kaikista suurin ryhmä on ne "tarjoukset" joista tavara ehtii loppua jo ennen kuin kampanja pääsee edes vauhtiin.

Tämä ongelma on erityisesti cittareissa, ei niinkään muissa kaupoissa.

Vierailija
4/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tarjoukset on yksinkertaisesti huijausta. Halvemmalla saa useat tarjoustuotteet ihan normaalihinnalla muista kaupoista, eli kannattaa muutenkin vertailla

Vierailija
5/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu aivan Citymarketista. Jumbon cittarissa kävi aina niin että tarjoukset piti lunastaa infosta. Tämän takia en käy siellä enää koskaan, siirryin Tammiston cittarin asiakkaaksi enkä muistaakseni ole kertaakaan siellä infotiskillä jonotellut rahoja takaisin.

Vierailija
6/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama!! Ja hermo alkaa mennä. Niin monta kertaa ollut sählinkiä, vielä pahempi jos joku kuponkitarjous tms. poikkeuksellinen, niin varmasti on sekaisin. Pahinta että eri kassat tulkitsee tarjouksia eri tavoin.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Juuri Jumbon Cittarissa meilläkin ongelmia. Olen kanssa harkinnut siirtyä Tammistoon..

6

Vierailija
8/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen Cittarissa tätä kävi niin usein, että emme enää käy siellä. Viimeisin oli, kun kassa yritti ottaa plussakorttitarjouksena olleesta pölynimurista täyden hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tarjoukset on yksinkertaisesti huijausta. Halvemmalla saa useat tarjoustuotteet ihan normaalihinnalla muista kaupoista, eli kannattaa muutenkin vertailla

Minä olen erittäin hintatietoinen niissä tuotteissa joita usein ostan joten mua ei huijata tarjouksilla. On tarjouksia jotka ovat hyviä ja niitä jotka ovat noin normihintaisia ja sit niitä jotka ovat kalliimpia kuin toisen kaupan normihinnat.

Vierailija
10/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kitumarketeissa. Siellä ei ota erkkikään selvää niistä tarjouksista ja lippulapuista.

Jos kassalla kysyy tarjouksista niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua toimintaa Cittarista. Sen takia asioin siellä harvoin ja aina kun ostan tarjoustuotteita töllään jo siinä samantien mikä hinta tulee koneelta.

Vierailija
12/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikissa kaupoissa tuota tapahtuu. Sitä vaan ihmettelen, miksi kaupoilla on niin erilaisia käytäntöjä siinä, kun korjaavat virheensä. Esim. Helsingin asematunnelin Anttila/Kodin Ykkönen vaatii aina Plussakortin näyttämistä uudelleen ja kuitteihin on laitettava allekirjoitus. Asematunnelin K-Market taas ottaa kuitin itselleen kokonaan eikä anna mitään tilalle, eli asiakkaalle ei jää todistetta ostoksistaan. Ihme meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias tekee vuositasolla miljoonatilin. Itiksessä jos tarkastaa pitkän kuitin jossa on tarjoustuotteita niin aina löytyy virhe. Teen sen kiusallanikin, mutta jäätelöä ei viitsi ostaa kun se sulaa valitusjonossa ;-(

Ja jos asiakas yrittäisi samantasoista huijausta, lähtisi varmaan käsiraudoissa.

Vierailija
14/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korson Cittarissa on ainakin hinnnat kohdillaan. Meillä ainakin asiakkaat puuttuvat heti vääränlaiseen mainontaan, jos hinnat eivät täsmää kassalla.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppias tekee vuositasolla miljoonatilin. Itiksessä jos tarkastaa pitkän kuitin jossa on tarjoustuotteita niin aina löytyy virhe. Teen sen kiusallanikin, mutta jäätelöä ei viitsi ostaa kun se sulaa valitusjonossa ;-(

Ja jos asiakas yrittäisi samantasoista huijausta, lähtisi varmaan käsiraudoissa.

En ymmärrä, taidan olla autisti.

Haluat maksaa oikean hinnan ja sinun mielestäsi se on kiusaa? Kyllä se on toisinpäin.

Sinkkumies

Vierailija
16/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia kitumarketeissa. Siellä ei ota erkkikään selvää niistä tarjouksista ja lippulapuista.

Jos kassalla kysyy tarjouksista niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.

Tiedätkö sinä miten vähän ne kassat tienaa.. kummathan ne halpoja ovat.

Sinkkumies

Vierailija
17/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi syy minkä vuoksi en pahemmin K-kaupoissa asioi. Tarjouslaput ja tuotteet on usein myös harhaanjohtavasti tuotehyllyissä, jolloin voi kuvitella ostavansa tarjoustuotteen vaikka ostaakin jonku normaalihintaisen, joka on vielä kalliimpi kuin se tarjoustuote normaalihintaisena.

Vierailija
18/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskuksen Cittarissa tätä kävi niin usein, että emme enää käy siellä. Viimeisin oli, kun kassa yritti ottaa plussakorttitarjouksena olleesta pölynimurista täyden hinnan.

Kassat eivät päätä yhdestäkään hinnasta tuon kokoisessa liikkeessä. Alennuksia ei saa antaa ilman soittoa osastolle, jossa hinta tarkastetaan. Kassalla ei myöskään mitenkään voi olla tietoa jokaisesta alennustuotteesta, mitä kaupassa on joten ei varmasti tahallaan yritä ottaa korkeampaa hintaa kuin pitäisi, hän ei vain tiedä että tuote on tarjouksessa.

Vierailija
19/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittarin tarjouskylteissä ei koskaan ole enarikoodia josta voisi varmistaa että on ottamassa oikean tuotteen, eikä monesti myöskään tavallisissa hintalapuissa. Prismassa on aina hintakylteissä ja tarjouskylteissä enarit, jolloin voi varmistaa että minkä tuotteen hinta on kyseessä.

Vierailija
20/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla mut myös muissa kaupoissa. Tänään ostin pikku sälää kodin ykkösestä niin yhteensä virhehinnoista sain takas 14 e... cittarista sain 8e viime ostoista jne. Mut muös lidlissä oli välillä tuplalaskutusta, oli vaikea todistaa etten ollut ostanut kahta sähköhammasharjapakettia... k-marketeissa myös usein väärin. S-kaupoissa en käy kun niissä niin kallista.