Tildan ja Tomaksen siskolle ja veljelle nimiehdotuksia?
Meidän lasten nimet on Tilda ja Tomas ja pari viikkoa sitten saimme kaksoset (tytön ja pojan) ja heille on jo raskausaikana pohdittu nimiä, mutta ei vaan tunnu mieleisiä löytyvän.
Nimien ei välttämättä tarvitse sopia sisarusten nimiin eikä tarvitse myöskään olla samankaltaiset keskenään, vaikka kyseessä kaksoset ovatkin. Ei mielellään nimiä, joissa olisi väliviiva, koska oman kokemuksen mukaan ne tulevat lyhenemään käytössä ainakin useimmiten. Emme välttämättä halua myöskään mitään todella erikoisia nimiä, mutta myös ne tavallisimmat kuuluu ei listalle.
Pojalle on ollut vakavassa harkinnassa Tiitus nimi, mutta ei ole oikeen mun makuun. Tytölle mä pitäisin paljon nimestä Telma, mutta mies taas ei oikeen lämpene tälle.
Kiitos, jos joku viitsii ehdotella. Kommentoin, kunhan ehdin.
Kommentit (54)
Lukaises uudestaan; ei välttämättä pitänyt olla samaa sarjaa/kirjainta kuin sisarukset on mutta ei ollut ehdoton nou noukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lukaises uudestaan; ei välttämättä pitänyt olla samaa sarjaa/kirjainta kuin sisarukset on mutta ei ollut ehdoton nou noukaan.
Kenelle tämän tarkoitit?
Kaius ja Kaisla
Timi ja Terhen (=usva)
Janus ja Jenny
Kasper ja Kersti
Taavi ja Tuuve
Jos t-linjaa jatkaisi, olisi Tamara aika siisti nimi. Mutta sitten tytön pitäisi olla tumma ja tulinen...
Tildan ja Tomaksen kaveriksi sopisi:
Selma ja Liinus
Manta ja Antti
Helka/Helga ja Hugo
Ap:n kommentteja
Kiitos kaikista ehdotuksista, nämä pääsi jatkoon
Mandi - tosi kiva minusta, miehelle ehdotettavaksi
Tessa - miehen mieleen enemmän, mulle ehkä
Mariel - mä tykkään, mies on ehkä
Anton - tämä ehkä, mies ei hirveästi tykkää, mutta ei ole ehdoton ei
Anselmi - ehkä, ei ihan oma suosikki
Sebastian - mä tykkään ja mies on ehkä linjalla
Timi - ihana, mutta on liikaa lähipiirissä
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko olla t-mätsäävät niin olisko Telman tilalle Tuija?
Ei siis ole mitenkään pakko olla t-alkuisia tai sisarusten nimiin sopivia. Ei myöskään ole välttämätöntä, että kaksosten nimet pitäisi alkaa samalla kirjaimella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos t-linjaa jatkaisi, olisi Tamara aika siisti nimi. Mutta sitten tytön pitäisi olla tumma ja tulinen...
Tildan ja Tomaksen kaveriksi sopisi:
Selma ja Liinus
Manta ja Antti
Helka/Helga ja Hugo
Tamara ois kyllä kiva, mutta tyttö ei kyllä oo tumma...
Selma ja Liinus - ois omaan mieleen, pääsee ehdottomasti ehdotettavaks miehelle
ap
Tekla ja Tino
Hertta ja Vertti
Iisa ja Aaron
Teemu ja Tiina
Aatos ja Alina
Dahlia ja Marcus
Lisbeth ja Samuel
Fiona ja Felix
Fiina ja Frans
Alva ja Emil
Eedit ja Elias
Liina ja Lucas
Senja ja Samuel
Noomi ja Noel
Lilja ja Daniel
On se nyt jännä, kun täällä on näitä "kaksosia" niin usein, joille ei millään keksitä nimiä ja sitten tullaan tänne vauva-palstalle niitä kyselemään. Hohhoijaa. Vittu keksikää nyt itteleenne jotain muuta puuhaa, kuin olemattomien vauvojen nimileikkejä.
Tiana tai Tiara ja Tommy
Teresa ja Tomek
Tobias ja Taiga