Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistin ja estin minun parhaat kaverit somessa, ihan joka ainoan!!

Vierailija
14.05.2016 |

Eikä vituta yhtään. Haukkuivat mut eilen baarissa ihan paskaksi. Eivät ansaitse minun ystävyyttäni!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui ku olit ilkee! XD

Vierailija
2/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on elämä kevyttä, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui ku olit ilkee! XD

Eikun he olivat! Puhuivat musta ihan paskaa, en ole yhtään sellainene enkä etenkään tarvitse apua! Eikä perheemme myöskään. Kateelliset ämmät kun eivät ole saaneet miestä tai saivat jonkun hullun hakkaajan! Tiedätte kyllä ämmät keitä tarkoitan!

Vierailija
4/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne sut haukkui?

Vierailija
5/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mieleltään keskenkasvuiset poistelee kavereita somessa.

Vierailija
6/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on elämä kevyttä, vai?

Niin on :)

Kun vielä ei tarvitsisi olla tekemisissä miehen sukulaisten kanssa. He yrittävät kääntää mieheni minua vastaan, uhkailevat lasuilla ynnä muuta kivaa.

Vierailija
7/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mieleltään keskenkasvuiset poistelee kavereita somessa.

Miksi mulkkuja pitäisi pitää kavereina? Millainen ihminen ylipäätään käyttää somea? Mahtavaa että on oma elämä.

Vierailija
8/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä. Ovat kateellisia, vihamielisiä ämmiä. Mulla on hyvä mies ja perhe, eikä meillä ole mitään ongelmia. Ämmät puhuu paskaa. Luette AV:tä kuitenkin, mä TIEDÄN!

Vierailija
9/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit eilen?

Vierailija
10/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorilla krapula kun mulkkuutta jotenkin puolustellaan?

Vierailija
11/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä. Ovat kateellisia, vihamielisiä ämmiä. Mulla on hyvä mies ja perhe, eikä meillä ole mitään ongelmia. Ämmät puhuu paskaa. Luette AV:tä kuitenkin, mä TIEDÄN!

Sellasia ne ihmiset valitettavasti suurimmaksi osaksi maailmassa on ihan kansalaisuuteen katsomatta. Pysyt vaan erossa mulkuista.

Vierailija
12/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap joit yöllä liikaa ja teit jotain, mistä sait palautetta. Tunnut olevan vieläkin juovuksissa.

Vierailija
13/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit eilen?

En yhtään mitään. Ne päätti yks kaks pitää jonkun vitun intervention lol!

"Puhutaan nyt suumme puhtaaksi sinun omaksi parhaaksi ja miehesi ja perheesi"

Mä tiedä ne lukee tätä. Yks käy täällä ilmoittelemassa asiattomiksi mamu-ketjuja.

Vierailija
14/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa katkerien ämmien tukehtua omaan pahaan oloonsa. Kyllä ne siitä vielä aikuistuu tai juovat itsensä hengiltä. Minkä ikäisistä tissieläimistä on kyse tällä kertaa? Älä ainakaan sano että yli kolmekymppisten. Kuulostaa niin teini-meiningiltä. Sitä kyllä tässä ihmettelen, että millaiset kaverit haukkuu porukalla jonkun? Ei kuulosta oikein normaalilta.

Vierailija
15/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa katkerien ämmien tukehtua omaan pahaan oloonsa. Kyllä ne siitä vielä aikuistuu tai juovat itsensä hengiltä. Minkä ikäisistä tissieläimistä on kyse tällä kertaa? Älä ainakaan sano että yli kolmekymppisten. Kuulostaa niin teini-meiningiltä. Sitä kyllä tässä ihmettelen, että millaiset kaverit haukkuu porukalla jonkun? Ei kuulosta oikein normaalilta.

Ollaan kaikki 30-40 vuotta ja opiskeluista tunnetaan. Tietävät musta juttuja ja panevat omiaan loput.

Vierailija
16/16 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kaikki 30-40 vuotta ja opiskeluista tunnetaan. Tietävät musta juttuja ja panevat omiaan loput.

No tuollaiset sivistymättömät "kaverit" kannattaa kyllä jättää oman onnensa nojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän