Nyt puhuu mies miehelle. Akat hiljaa
Kommentit (15)
Kun sanot myös noin kauniisti "akat hiljaa", varmistat ettet varmasti saa mitään.
"Sun on pakko antaa, koska mäkin annoin"?
Vierailija kirjoitti:
Kun sanot myös noin kauniisti "akat hiljaa", varmistat ettet varmasti saa mitään.
Arvasin, että palstan päivystävä femakko tulee tänne jo ensimmäisille sivulle uhriutumaan. Antaa heittää nyt sen miesvihasi kanssa, kuulikko!???
Jaa, aika monessa erossa akka vie puolet mennessään.
Älämölöälämölö. Et oo mikään käskeen mua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että palstan päivystävä femakko tulee tänne jo ensimmäisille sivulle uhriutumaan. Antaa heittää nyt sen miesvihasi kanssa, kuulikko!???
Uliuli.
Sellaista rahamäärää ei olekaan jolla saisi naisen tyytyväiseksi...
Toimiiko sama logiikka, jos vaihtaa sukupuolten paikkaa?
Kiitos tästä nerokkaasta vinkistä, jota en itse olisi oivaltanut. Minne voin lähettää 5000 euron shekin vastalahjaksi?
Antaa mitä? Kunnioitusta ja puheenvuoron?
Tasapuolisuuden nimissä molempien pitää saada huomiota.minä saan aina kun haluan vitamiiniä.mun ei kannata paljoa ruveta komentelemaan jään heti toiseksi ja hallitaan suohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä :D teitpä tasokkaan päätelmän minusta tasan yhden lauseen perusteella. Bravo ja aplodit tästä, valitettavasti kaikki arvauksen osat väärin.
Suurten ikäluokkien viimeisiä korahteluja julkisuudessa. Kohta tuo maailma vaipuu unholaan.
Juurikin näin.