Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri puhuu kaikenmaailman julkkiksista "ystävinään" kun on pyytänyt heitä / heidän PR-profiilia FB-kaveriksi!

Vierailija
13.05.2016 |

En oikein mitenkään jaksa uskoa että joku Kimi Räikkönen nyt itse päivittäisi kaikille avointa faniprofiiliaan, joku henkilökohtainen, salainen, vain oikeiden kavereiden, voi ollakin tai jos kyse jostain pienemmän tason julkusta joka voikin olla oma itsensä, niin selostaa tämän asioita jatkuvasti "ystäväni sejase kertoi laittoi suloisen kuvan, katsopa" ja esittelee niitä päivityksiä... Mut miksi niissä aina täytyy mainita toi ystäväni, ei ne mitään henkilökohtaisia tuttuja hänelle ole...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä ole mikään lampun kirkkain ledi tämä työkaverisi.

Vierailija
2/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä ole mikään lampun kirkkain ledi tämä työkaverisi.

Juu ei kyllä olekaan, aina jaksan yllättyä kuinka pitkät piuhat hänellä onkaan jos ollenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kaveri. Tuntee henkilökohtaisesti yhden julkun ja puhuu nyt kaikista joita ei ole koskaan tavannutkaan, mutta on facessa sen pr-/faniprofiilin kaveri, että tuttu/kaveri laittoi hauskan kuvan ja sit siellä on joku Mike Terrana, jota se ei todellakaan tunne mitään kautta.

Vierailija
4/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Hauska työkaveri! Sillai viaton.

Vierailija
5/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen kaveri. Tuntee henkilökohtaisesti yhden julkun ja puhuu nyt kaikista joita ei ole koskaan tavannutkaan, mutta on facessa sen pr-/faniprofiilin kaveri, että tuttu/kaveri laittoi hauskan kuvan ja sit siellä on joku Mike Terrana, jota se ei todellakaan tunne mitään kautta.

Tää jonka se tuntee on siis joku miehen serkku jonka kanssa on tekemisissä häissä, ylioppilasjuhlissa ja hautajaisissa.

-3

Vierailija
6/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mun äiti puhuu aina vitsillä kaikista tykkäämistään sivuista kavereinaan, esim. nyt se Zlatan Ibrahimovic kirjoitti mulle että hyvä peli eilen. En ole varma ovatko kaikki kelle on näin puhunut tajunneet sen olevan vitsiä :D

Vierailija
7/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mun äiti puhuu aina vitsillä kaikista tykkäämistään sivuista kavereinaan, esim. nyt se Zlatan Ibrahimovic kirjoitti mulle että hyvä peli eilen. En ole varma ovatko kaikki kelle on näin puhunut tajunneet sen olevan vitsiä :D

Toi mun työkaveri ei kyllä juuri vitsaile mistään eli en usko että ymmärtää näin kieroutuneen huumorintajun päälle muutenkaan :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi