Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Käytätkö String- mallisia alushousuja päivitäin?

Vierailija
13.05.2016 |

Miksi käytät näitä alusvaatteita ja mikä tekee niistä hyvät? Vaatteet joiden kanssa suosit näitä alusvaatteita?
Sano vielä ikäsi ja kuinka kauan olet käyttänyt kyseisiä alushousuja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin töissä, vapaa-ajalla ja urheilussa (jumppa, juoksu ja kuntosali)  Krista 44v

Vierailija
2/30 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin kaikkien vaatteiden kanssa, öisin on jalassa jotkut muut. Ovat erittäin mukavat ja huomaamattomat, näyttävät hyvältä eikä näy vaatteista alushousujen rajoja. Olen käyttänyt niitä jostain 14-vuotiaasta saakka.

n21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista muita kuin stringejä, koska ne ovat mielestäni mukavimmat päällä.

Vähiten kangasta eli sopii mulle, kun en tykkää tuntea pikkuhousuja, menis hermot jos siellä ois sen verran paljon kangasta, et vois mennä jotenki huonosti/ryttyyn jne.

Kuljen kyllä paljon ihan ilmankin alkkareita.

Ikää 24v ja stringejä käyttänyt 12-vuotiaasta saakka.

Vierailija
4/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Joskus tiukkojen nahkahousujen kanssa kun en halua että pikkupöksyjen rajat näkyy. Mulla on mielestäni ruma selluperse ja haluan verhota sen, vaikka tosin miehet on aina käynyt kuumana jos oon vetänyt stringit päälle.

5/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miten stringit voivat olla joidenkin mielestä "mukavat". Naru peppuvaossa paskareikään hankautumassa, urk!

Vierailija
6/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustardbaby kirjoitti:

En käsitä, miten stringit voivat olla joidenkin mielestä "mukavat". Naru peppuvaossa paskareikään hankautumassa, urk!

Samaa mieltä sun kanssa että Stringit on epäkäytännölliset alushousut verrattuna vaikka hipster ja tai malleihin. Käytän mukavia alushousuja joissa viihdyn. Milla 40v

Vierailija
7/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä outoja hiippareita nylkyttämässä :O

Vierailija
8/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustardbaby kirjoitti:

Ei niitäkään tarvitse vetää sinne vakoon niin syvälle kun vaan ikinä saa ja sitten kiskoa kohti kainaloita. Ostaa oikean kokoisia alushousuja nyt ihan ennen kaikkea, jolloin ne eivät kiristä ja painaudu ihoa vasten. Sitten vaan rennolla otteella jalkaan. Eivät stringit sen ihmeellisemmät ole. Muutenkin se pakaroiden väliin menevä kangaskaistale on sen verran ohut, että tosiaan hyvin istuvissa ja oikean kokoisista pöksyistä niitä ei tosiaan jalassa edes huomaa.

Vierailija
9/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin 28-vuotiaana (nyt 44), että stringit on parhaat. Olin kerran aikaisemmin kokeillut, mutta olivat ehkä väärää kokoa ja vasta siis myöhemmin kokeilin uudelleen erilaisia ja sen jälkeen en ole juuri muunlaisia käyttänytkään. Öisin en käytä mitään. Stringit ovat niin huomaamattomat, ei mitään ylimääräisiä saumoja pakaroissa tms.

Vierailija
10/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö päällyshousut ala jo päivän käytön jälkeen haisemaan perseeltä, koska eihän se naru paljoa siinä reijällä suojaa?

En tiedä susta, mutta mulla on ainakin tapana pestä perseeni suht usein?

Vierailija
11/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä aina. Ainoastaan nukkuessa muun tyyppiset. Stringit ei näy vaatteiden alta ja on paljon mukavammat päällä kun normialkkarit. Olen käyttänyt 13-14 vuotiaasta asti. N28

Vierailija
12/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan päivittäin, mutta enemmän kuin mitään muita alkkareita. Bokserimallisia ja joskus hipstereitäkin käytän lisäksi. 

Stringit ovat mukavat päällä, eikä näy rajoja väärissä paikoissa. Alkkareiden rajojen näkyminen arkifarkkujen kanssa ei ole minulle ongelma (juhlavaatteet eri asia), mutta esim. perinteisissä tai-malleissa raja tulee todella rumasti takamuksessa väärään paikkaan ja tekee tuplapepun ja omituisen mallisen takamuksen muutenkin.

Hipsterit ovat mielestäni kivannäköisiä, mutta näistä on vaikeaa löytää sellaista kokoa ja mallia, joka peittäisi riittävästi, mutta ei olisi päällä liian löysä ja lörpöttävä. Mikään Kardashian-takamus mulla ei ole, mutta kuitenkin pinta-alaa melko reilusti, ja sitten taas kapeahko vyötärö, joten isomman koon jos ottaa niin eivät pysy päällä ja menevät kurttuun. Tällaisia varmaan löytyisi jos jaksaisi etsiä oikeanlaisia, mutta jos ei jaksa, on helpointa vain valita stringit, joissa mallien välillä on vähemmän eroja.

Vierailija
13/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä aina. On toki muunkin mallisia mut stringejä eniten. Sopii minkä housujen mekkojen kanssa vaan ja näyttävät seksikkäiltä. Ei tarvitse pelätä esim farkkujen kanssa että "reunat" näkyy läpi. Menkkapöksyt on sit asia erikseen :)

Vierailija
14/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää vain naisten mielipiteen?

Vierailija
15/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vastaatte tälle kalsaripervolle?

Vierailija
16/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mustardbaby kirjoitti:

Samaa mieltä sun kanssa että Stringit on epäkäytännölliset alushousut verrattuna vaikka hipster ja tai malleihin. Käytän mukavia alushousuja joissa viihdyn. Milla 40v

Stringit on aivan perseestä : D  M42v

Vierailija
17/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl käytän

Vierailija
18/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sloggi maxeja.

Vierailija
19/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

stringit on ihan kivat, kun perseposket tutisee kävellessä, niin me miehetkin saadaan vähän silmänruokaa..

Kyllä, perseestä näkee, onko stringit vai ei.

Vierailija
20/30 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä aina paitsi menojen aikana yöllä en. Käyttänyt 13-14-vuotiaasta asti. Nainen 27