Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella naisesta joka alkaa ensitreffeillä kertomaan kuinka hyvä ruoanlaittaja ja kodinhoitaja hän on?

Vierailija
13.05.2016 |

Olisiko kohteliasta edes esittää että olisi siitä kiinnostunut vai olisiko parasta juosta karkuun?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatskua.

Vierailija
2/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän katsoo ne asiat tärkeiksi ja hän luulee sinun niistä myös olevan kiinnostunut, niin eiväthän ne huonoja asioita ole. Toki jos sinä olet halunnut pelkkää piparia, niin hän on väärä ihminen sinulle, jollekin toiselle hän varmasti voisi olla helmi. Minkälaisia asioita sinä kerroit hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pisteet nousisivat.

Ihastukselta kysyin ruuanlaitto taidoista ja on joskus tehnyt sienikastiketta, ajattelin että voi hyvää päivää taas kerran, aina sama juttu, akka ei osaa edes ruokaa tehdä, no näyttää kyllä hyvälle ja jos on hyvä panemaan ei ole väliä vaikka ei ruokaa osaakaan tehdä.

Vierailija
4/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän katsoo ne asiat tärkeiksi ja hän luulee sinun niistä myös olevan kiinnostunut, niin eiväthän ne huonoja asioita ole. Toki jos sinä olet halunnut pelkkää piparia, niin hän on väärä ihminen sinulle, jollekin toiselle hän varmasti voisi olla helmi. Minkälaisia asioita sinä kerroit hänelle?

Mielenkiintoinen johtopäätös. Jos miestä ei kiinnosta naisen keittiötaidot niin sitten hän on vain pillun perässä. Ja anteeksi ruman sanan käyttö, mutta mielestäni tuo joululeivonnaiseen viittava sana naisen jalkovälistä on vielä rumempi.

Vierailija
5/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää miellyttää miestä. Kysy mielipidettä uskonnosta ja politiikasta ja katso onko sillä mitään omaa.

Vierailija
6/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se. Noita on harvassa nykyään. T. Setä.

Vierailija
7/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota harrastavat lähinnä ulkomaalaiset naiset. Mitä idempää sitä enemmän.

Vierailija
8/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa todistella kovasti olevansa vaimomatskua. Kotoa löytyy varmasti täydelliset-hääni-kansio ja lasten nimet, tuleva asuinalue ja lapsimäärä on jo päätetty. Haluaa siis mahdollistajan ja ennen kaikkea maksajan.

Vierailija
9/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin lähteä karkuun. Ei minuakaan sinällään haittaisi jos mies olisi hyvä tankkaamaan auton ja vaihtamaan sulakkeet mutta katoaisin äkkiä jos alkaisi niillä taidoillaan brassailemaan ekoilla treffeillä.

Vierailija
10/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tulisi rennosti esille, niin olisin iloinen, jos hän esim tykkää laittaa ruokaa ja kokeilla reseptejä..jos hän taas mainostaa sitä olisin epäileväinen..

Vierailija
11/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan naimisiin tuollaisen naisen kanssa, jos muutenkin olisi sopiva.

12/43 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kohteliasta edes esittää että olisi siitä kiinnostunut vai olisiko parasta juosta karkuun?

Miten tuollaiset asiat ovat tulleet puheeksi ensitreffeillä?Jos nainen on oma-aloittesesti alkanut "markkinoida" millainen kodinhengetär hän on,kuulostaa aika yli-innokkaalta,harvemmin sitä ekoilla treffeillä suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta.Ei kannata esittää,jos ei oikeasti kiinnosta,juokse karkuun.

Vierailija
13/43 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole suurempaa uraa/rahaa ja halua perheen perustamiseen, ajattelisin että nainen haluaa vain kertoa intohimoistaan ja vahvuuksistaan.

Vierailija
14/43 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla juuri tuollainen pölhönainen jollaista avausviestissä käsiteltiin.

Vierailija
15/43 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mitään sen kummempaa. Minä olen tuollainen nainen ja ihan tavallinen. En etsi miehestä elättäjää vaan mieluiten kaltaistani kotihiirtä, jolla on silti oma elämä. Olen silti uraorientoitunut, eli minusta ei saa koskaan kotiäitiä, mutta rakastan ruoanlaittoa ja kodin laittamista.

Vierailija
16/43 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt muilta, mitä sinun pitäisi ajatella jostain?

Vierailija
17/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkuun vaan. Persunainen varmaankin, ja heitä kannattaa varoa.

Vierailija
18/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan tietoisesti harjoitellut näitä asioita viime aikoina, että olisin vaimomatskua. Ei sillä, että haluaisin olla nyrkin ja hellan välissä mutta en toisaalta sohvan ja suklaalevynkään. Syönhän minä niitä ruokia itsekin, haloo.

Vierailija
19/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tämä nainen sitten tykkää laittaa ruokaa ja kotia, se on naisilla kohtuu yleistäkin, toisaalta myös jotkut miehet tykkää samoista asioista myös. Mitä pitäisi ajatella miehestä joka kertoisi ekoilla treffeillä että tykkää laittaa ruokaa ja tehdä kotitöitä?

Vierailija
20/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Miten tämäkin voi olla turnoff? Ei ruoanlaitto- ja kodinhoitotaidot tarkoita, että haaveilisi heti yhteenmuutosta ja perheestä. Minäkin olen innokas kokki ja tarkka kodin siisteydestä mutta silti vela ja vannoutunut sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän