Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko teillä kotona netti jo 2001 (WTC-iskut)?

Vierailija
13.05.2016 |

Juteltiin lapsen kanssa noista iskuista kun heillä oli historiassa juuri niistä puhuttu. Aikaisemminkin ollaan puhuttu, eli tiesi entuudestaan että odotin häntä silloin ja muutenkin mitä olin tekemässä jne. Nyt sitten keksi kysyä (kun kerroin taas että tv:stä nähtiin livenä se toisen koneen osuminen) että mitä sitten tein, meninkö netistä lukemaan lisää? Nauroin että ei tuohon aikaan mitään nettejä missään yleisesti ollut, omalla työpaikallanikaan kaupassa ei vielä ollut käytössä ollenkaan :D Poika siihen, että olenko minäkin siis syntynyt kivikaudella :D No melkein!

Kotiin meille tuli netti vasta joskus 2006 kun palasin töihin tuosta samaisesta pojasta kotihoidontuilta ja raskimme ottaa paikallisen puhelinyhtiön vuokrakoneen ja liittymän :) Sitä ennen kyllä olin käynyt palstailemassa kirjastossa :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin pörssikursseja netissä ja ihmettelin että mitäs nyt kun ne putosivat kuin kivi ;-)

Vierailija
42/45 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta ei sitä kauheasti käytetty, eikä ainakaan uutisten lukemiseen. Varmaan isän it-alan ammatti vaikutti siihen, että ensimmäinen muistikuvani kotinettistä on jostain vuodelta 1997-98. WTC-iskuja seurattiin telkkarista, itse olin 11v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuohon aikaan aktiivinen Aihe vapaa -palstailija ja osallistuin täällä asiasta keskusteluun. Netti on ollut kotonani vuodesta 1996 alkaen.

Vierailija
44/45 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottelin vauva,fi uraani -99, kun esikoista odotin., ja netti oli suhteemme alusta, että 1993 jollain tavalla ollaan maailmaan yhteyksissä oltu.

Vierailija
45/45 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuohon aikaan aktiivinen Aihe vapaa -palstailija ja osallistuin täällä asiasta keskusteluun. Netti on ollut kotonani vuodesta 1996 alkaen.

Korjaan: ei kotona vaan modeemin kautta ensi alkuun. Mutta AV:lla olin joka tapauksessa 2001.