Joku myy ilmaiseksi saatuja McDonalds-leluja kirpparilla
Naurettavuuden huippu. Leluja saa ilmaiseksi aterian mukana ja Lanttilassa ensimmäisen käytävän lähes viimeisessä loosissa (kolmekymmentä jotain) numeron paikalla oli myynnissä noita korillinen. Saa aika kauan odottaa, että joku noita ostaa kun kaikki tietävät mistä niitä saa.
Kommentit (24)
Hei monta niitä laseja ? Täällä 4 lasia ja mietin mitkä puuttuu
No jos ajatellaan, että vaikka Big Mac aterian kylkiäisenä saisi jotain aikuisten krääsää, mitä itse sattuisin haluamaan/tarvitsemaan, niin mieluummin mä ostaisin pelkästään sen tavaran kuin hampurilaisaterian saadakseni sen. Ja vielä parempi, jos saisin kyseisen tavaran kirppikseltä halvemmalla kuin Mäkkäristä. En tykkää pikaruokaketjujen hampurilaisista niin paljon, että viitsisin jonkun tavaran takia syödä sellaisen, jos vaan tavaran voi saada ostettua ilman ateriaa.
Mulla oli myynnissä marimekon meikkipussi ja kosmetikkapussi. Ne tulivat jonkun käsityölehtitilauksen kylkiäisenä joskus, ja jääneet käyttämättä, kun en ole oikein marimekkofani. Anteeksi, sain ne ilmaiseksi ja pistin myyntiin. Niin ja olen laittanut lahjaksi saatuja vaatteita myyntiin! Möin myös kirjamessuilla voittamani minikirjan 50 sentillä. Ap repinee pelihousunsa, jos tietäisi mitä kaikkea saatua siellä onkaan myynnissä. Olen myös mukana hyväntekeväisyysjärjestössä, johon lahjoitetaan kirpparitavaraa. Ajattele, me pistetään kaikki ne lahjoitetut tavarat myyntiin!
Kuka ihme jaksaa välittää saati valittaa siitä mitä toiset ihmiset kaupittelevat kirpparipöydillään? Oikein piti suuntaohjeet pöytään antaa? Onko hiekkaa sukupuolielimissä, AP?
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Sitäpaitsi olen itsekin joskus tarvinnut halpis-muovikrääsäleluja kuvituskuvaan kuvausrekvisiitaksi ja olin oikein tyytyväinen että joku myi vanhoja kylkiäisleluja kirpparilla, koska olisi ollut idioottimaista ostaa kokonainen hampurilaisateria sen muovinpalan vuoksi eikä sopivia leluja edes ollut kylkiäisinä kys. hetkellä tarjolla.
Ihmisillä on erilaisia haluja ja tarpeita. Aivan naurettavaa vetää herne nenään siitä että joku myy jotain mitä juuri SINÄ et henk koht katso "tarpeeksi arvokkaaksi" jotta sitä """kehtaisi"""" myydä kirpparilla. Joku saa kuule myydä vaikka maasta kerättyjä kiviä kirpparipöydällään jos tahtoo