Millaisen miehen kanssa menisit sänkyyn mutta tuskin aloittaisit suhdetta?
Kommentit (20)
Kuumakroppaisen adoniksen kanssa menisin sänkyyn, mutta en aloittaisi suhdetta jos/kun hänen elämänsä pyörisi vain sen ympärillä, että hän pysyy niin hyvässä kunnossa.
No jonkun minua huomattavasti nuoremman miehen kanssa voisin peuhata mutta ei ehkä johtaisi suhteeseen.
vanhemman ja kokeneemman. Ja ennen kaikkea taitavan.
Saako sanoa? No sanon kuitenkin: ulkomaalaisen. Siis sellaisen komean, mutta kulttuuriltaan täysin erilaisen suklaasilmän.
En menisi sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa en ole suhteessa.
Varatun. Minulla on säätöä ihanan miehen kanssa, mutta en häntä suhteeseen huolisi, jos vapautuisi.
Just menin tosi hyväkroppaisen ja muutenkin kuuman miehen kanssa sänkyyn. Mies aivan todella paha narsisti.
Lähi-Idän ja Afrikan miehet sopivat sänkyyn mutta eivät suhteeseen. Olen puolitosissani kaavaillut matkaa Afrikkaan jotta saisin kunnon panoloman autenttisissa olosuhteissa.
Voisin naida vanhempaa myös ilman suhdetta, samoin miestä joka on vain seksikäs ilman henkistä yhteyttä.
En kenenkään. Tapoihini ei kuulu jaella kaikille haluaville.
Vierailija kirjoitti:
En menisi sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa en ole suhteessa.
Miksi tulit vastaamaan? Koetko olevasi jotenkin siveämpi ja parempi, kun tulit keräämään oletettuja yläpeukkuja?
Itse painiskelin ennen siveyden ja järkyttävän panetuksen ristiriidassa. Minut on kasvatettu rakkausseksiin. O
Koin tavallaan helpotusta kun sain tietää miten epäsiveellisiä miehet ovat, sain ikään kuin luvan ja puhtaan oman tunnin villiin seksiin sinkkuna josta olen aina haaveillut.
Samat kriteerit, mutta seurusteluun löysemmät ulkonäön ja tiukemmat luonteen suhteen.
Sellaisen, jota satun haluamaan. En halua suhdetta kenenkään kanssa, mutta seksiä haluan säännöllisesti.
Varattu. 10 vuotta nuorempi. Moottoripyöräkerhon jäsen.
Itseäni reippaasti nuoremman.
Hyvännäköisen ja hyväkroppaisen, joka on hauska mutta ei älykäs.
Duunarin ja urheilijan.
Samalla aaltopituudella olevan "taiteilijasielun".
Pilviveikon.
Duunarin, esim. Poliisi, raksa tms.
Sellaisen joka juo liikaa alkoholia, kaukana asuvan kanssa (ei etäsuhdetta), 30-33-vuotiaan kanssa (liian vanha).
Itseäni tyhmemmän