Usko Jeesukseen on auttanut minua.
Olen jo aikuinen nainen. Minulla on aina ollut taipumusta ahdistukseen. olen lapsesta lähtien pelännyt kaikkea vieraista ihmisistä koviin ääniin ja kaikkea siltä väliltä.
Tulin aikuisena uskoon. Jeesus on Jumalan ainoa Poika, joka syntyi ihmiseksi ja sovitti ristillä ihmisten synnit. Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä. Joka tunnustaa Jeesukselle kaikki pahat tekonsa (jotka pystyy muistamaan), tekee niistä parannuksen ja lähtee seuraamaan Jeesusta, pelastuu iankaikkiseen elämään taivaaseen, koska saa Jeesuksen ristinsovituksen osakseen.
Minulle on tullut sisimpääni rauha ja levollisuus, kun tulin uskoon. Vieläkin silloin tällöin kärsin ahdistuksesta, koska elämme pahassa maailmassa ja täällä on paljon pelättävää, mutta nyt se ei enää ole murskaavaa ja täysin lamaannuttavaa. Ja vaikka olisikin, Jeesus auttaa. Harkitkaa Jeesuksen vastaanottamista omassa elämässänne ja kärsimyksissänne.
Kommentit (33)
Jeesus on auttanut minua tänäänkin. Jos olet ahdistunut, rukoile Jeesusta avuksesi.
"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." (Ps. 50: 15)
Good for you. Uskonnot eivät varmasti olisi säilyttäneet asemaa mikä niillä on vielä nykyiselläänkin, ellei uskomisella olisi myös positiivisia vaikutuksia yksilön kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo aikuinen nainen. Minulla on aina ollut taipumusta ahdistukseen. olen lapsesta lähtien pelännyt kaikkea vieraista ihmisistä koviin ääniin ja kaikkea siltä väliltä.
Tulin aikuisena uskoon. Jeesus on Jumalan ainoa Poika, joka syntyi ihmiseksi ja sovitti ristillä ihmisten synnit. Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä. Joka tunnustaa Jeesukselle kaikki pahat tekonsa (jotka pystyy muistamaan), tekee niistä parannuksen ja lähtee seuraamaan Jeesusta, pelastuu iankaikkiseen elämään taivaaseen, koska saa Jeesuksen ristinsovituksen osakseen.
Minulle on tullut sisimpääni rauha ja levollisuus, kun tulin uskoon. Vieläkin silloin tällöin kärsin ahdistuksesta, koska elämme pahassa maailmassa ja täällä on paljon pelättävää, mutta nyt se ei enää ole murskaavaa ja täysin lamaannuttavaa. Ja vaikka olisikin, Jeesus auttaa. Harkitkaa Jeesuksen vastaanottamista omassa elämässänne ja kärsimyksissänne.
Se on hieno juttu :) Minua taasen on auttanut usko itseeni. En minä osaa erityisesti mitään, enkä tiedä juuri mitään, mutta minusta on kiva elellä ja olla yksin ja muiden kanssa. Se riittää minulle.
Jeesus on voittanut synnin ja kuoleman.
Usko Jeesukseen antaa mielekkyyden elää.
Jesus I love You :)
Kannattaisi teidän, jotka ette usko lukea muutamakin kirjoitus niin ehkä uskoisittekin? Raamatun ilmestyskirja kertoo nykyajasta ihan täysin - toisaalta on annettu myös näkyjä, kuten Ennustus Norjasta vuodelta 1968. Se on Raamatun mukainen ja koko ajan näyttää käyvän enemmän ja enemmän toteen .
Ps. Mikä se lentävä spagettihirviö on? Surullista, että teidät on kasvatettu siihen luuloon, että te olette kaikki ja menestys on kaikki tai että materia on kaikki? :(
Katsokaa vaikka TV7: n ohjelmia joskus kun on paha olo, mikä tältä palstalta loistaa ja paistaa koko ajan. Maailma olisi paljon parempi paikka, kun aito sydämen usko Jeesukseen olisi kaikilla. En siis puhu uskonnoista ja uskopakoista vaan aidosta uskosta. Raamattu on elämän viisauden opas ja tie ikuisuuteen - voittehan te uskoa lentäviin spagettihirviöihin, mutta ei se teitä auta mitenkään, kuten Jeesus ja Jumala!
Minäkin uskon Jeesukseen. Jeesus on auttanut minua paljon. Olen kiitollinen kaikesta. Niinhän se kuitenkin on, että kaikki tässä maailmassa tapahtuu Jumalan tahdon mukaan, ei ihmisen.
Sain kunnian tutustua Jeesukseen vähän aikaa sitten. Sen jälkeen elämä on ollut kevyempi kulkea, vaikka olen vasta alkutaipaleella. Kiitos Jeesus, että armahdit syntistä.
Miksi tuntuu olevan mahdotonta pitää uskontoon liittyvät ketjut asiallisina? Jos pelkkä sana/nimi "Jeesus" otsikossa ahdistaa tai vituttaa, niin ehkä kannattaisi jättää koko ketju avaamatta. Luulisi ihmisten löytävän parempaakin käyttöä ajalleen.
Olen iloinen AP:n ja muidenkin puolesta, joiden elämään uskonto (mikä tahansa niistä) on tuonut jotain hyvää. Itse olen kristillisen kasvatuksen saanut ateisti; rippikoulut yms. käyty ja kirkosta erottu heti kun täytin 18v. Jumalaan, helvettiin, taivaaseen, kuolemanjälkeiseen elämään tmv. en ole koskaan uskonut. Näen kuitenkin uskonnot pääasiassa positiivisena ilmiönä, sillä monet ihmiset saavat niistä turvaa ja lohtua, jota eivät muualta ole löytäneet. Ei ole liioittelua kun sanon, että usko pelasti skitsofreniaa sairastavan läheiseni hengen.
Ateistit ja uskovaiset; eläkää ja antakaa muiden elää. Jos pitää jonkun ihmisen mielipiteitä tai ajatuksia väärinä, sitä ei tarvitse joka tilanteessa tuoda julki. Tarpeeton loanheitto ja haukkuminen suuntaan tai toiseen on järjetöntä.
Hienoa, ap! Kiitos kun jaoit tämän!
Itsekin uskon Jeesukseen <3
Kuunnelkaa Youtubesta Tasha Cobbsin Break Every Chain. Se kertoo siitä miten Jeesuksen nimen voimasta ahdistuksen yms. kahleet rikkoutuvat.