Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet miehet karttavat työtöntä naista

Vierailija
13.05.2016 |

Olen treffipalstoilla jutellut monien miesten kanssa ja huomannut, että naisen työttömyys on turn-off. Kun mainitsen, että olen työtön viestittely loppuu kuin seinään! Näköjään miehistäkin löytyy golddiggereitä. Onko teille muille työttömille naisille käynyt samoin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisit. Kunhan teet kotona sitten muutakin kun piereskelet sohvalla sillä aikaa kun minä olen hommissa. Ja annat pilluakin joskus, ainakin kerran viikossa.

Vierailija
2/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee työttömästä naisesta heti mieleen mt-ongelmainen nainen. Taitaa melko vahva korrelaatio olla noiden kahden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kelpaisit. Kunhan teet kotona sitten muutakin kun piereskelet sohvalla sillä aikaa kun minä olen hommissa. Ja annat pilluakin joskus, ainakin kerran viikossa.

En halua muuttaa miehen kanssa yhteen. Minulla on oma koti josta ei enää ole edes lainaa. Oma koti, oma lupa. Mutta voidaan kyllä nähdä 1-3 kertaa viikossa. Minulle oma tila ja aika ovat tärkeitä.

Vierailija
4/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee työttömästä naisesta mieleen pinkit ponit

Vierailija
5/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee työttömästä naisesta heti mieleen mt-ongelmainen nainen. Taitaa melko vahva korrelaatio olla noiden kahden välillä.

tästä sen heti näkee miten suomalaiset miehet on oppineet liian hyvälle, ja sen että nainen on AINA HEITÄ itseään parempi kaikessa, koulutuksessa, työelämässä jne. Nainenhan ei voi olla työtön, mutta jos mies on, se kuuluu yhteiskuntaan.

miehet osaavat odottaa oikein korkeasti koulutettua naista itselleen vaikka ovat itse amiskasta tai ammattikorkeasta valmistuneet, he ovat tottuneet saamaan liian hyvää, suomalaisten naisten tasohan ON kovempi kuin miesten tässä maassa.

Suomalaienn mies todllakin ON golddigger, muutamalle olen sanonutkin sen ihan suoraan, sen jälkeen kun viestittely loppui kun seinään työttömyyteni paljastuttua! Sanoin että mitähän miljonääriä havittelet, kun ei  työtön kelpaa, haki ilmeisesti jotain laskujen maksajaa, hän oli auervaara selvästi.

Vierailija
6/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksais alkaa elättämään jotain siideripossua.

Vierailija
7/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä se on. Lisäksi miehet alkavat asettaa ehtoja, esim. kuten ensimmäisessä viestissä "kunhan teet edes jotain... Pillua nyt ainakin on irrottava..." ihan kuin työttömyys tekisi naisesta jonkun helvetin huoran tai maton, johon voi pyyhkiä paskat kengänpohjistaan.

Siksipä olenkin miehetön ja mielellään olenkin! Ennemmin työtön, yksin ja psyykkisesti terve kuin miehen kanssa.

Vierailija
8/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin tosiaan ihmetellyt, että mistä jotkut naiset löytävät ja miten he saavat niitä miehiä elättäjiksi. Heidän ei tarvitse kuin porsia pari kertaa - niille edellisen liiton lapsille pari pikkusisarusta. Ja uusi mies hoitaa ja painaa töitä. Minulle ei ole edes kahvikuppia kukaan maksanut.

Vierailija
9/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä se on. Lisäksi miehet alkavat asettaa ehtoja, esim. kuten ensimmäisessä viestissä "kunhan teet edes jotain... Pillua nyt ainakin on irrottava..." ihan kuin työttömyys tekisi naisesta jonkun helvetin huoran tai maton, johon voi pyyhkiä paskat kengänpohjistaan.

Siksipä olenkin miehetön ja mielellään olenkin! Ennemmin työtön, yksin ja psyykkisesti terve kuin miehen kanssa.

Agreed.

Vierailija
10/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua muuttaa miehen kanssa yhteen. Minulla on oma koti josta ei enää ole edes lainaa. Oma koti, oma lupa. Mutta voidaan kyllä nähdä 1-3 kertaa viikossa. Minulle oma tila ja aika ovat tärkeitä.

Ettei nyt vaan olisi tuossa liuta syitä, jonka takia miehet liukenee paikalta...

Työttömyys on vain plussaa minusta, eipähän tule yhteisestä ajasta heti pulaa. Mut tuollainen "etäsuhde" ei kyllä kiinnostaisi yhtään. Paitsi jos olisin sinkku ja puutteessa eikä parempaa näkyisi, niin ehkä jonkin aikaa tuotakin kestäisi.

Vierailija
11/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat työttömiä.meillä on enemmän yhteistä aikaa kuin silloin kun Olin töissä.kyllä se hienoa on kun saa rakkautta pitkin päivää

Vierailija
12/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta sinua taitaa haitata työtön mies?

Vierailija
13/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tästä sen heti näkee miten suomalaiset miehet on oppineet liian hyvälle, ja sen että nainen on AINA HEITÄ itseään parempi kaikessa, koulutuksessa, työelämässä jne. Nainenhan ei voi olla työtön, mutta jos mies on, se kuuluu yhteiskuntaan.

miehet osaavat odottaa oikein korkeasti koulutettua naista itselleen vaikka ovat itse amiskasta tai ammattikorkeasta valmistuneet, he ovat tottuneet saamaan liian hyvää, suomalaisten naisten tasohan ON kovempi kuin miesten tässä maassa.

Suomalaienn mies todllakin ON golddigger, muutamalle olen sanonutkin sen ihan suoraan, sen jälkeen kun viestittely loppui kun seinään työttömyyteni paljastuttua! Sanoin että mitähän miljonääriä havittelet, kun ei  työtön kelpaa, haki ilmeisesti jotain laskujen maksajaa, hän oli auervaara selvästi.

Hesarissahan julkaistiin väitöskirjaan perustuva tutkimus siitä että keskimäärin naiset kelpuuttavat tavallisia duunarimiehiä puolisokseen, mutta mies vaatiin koulutetun naisen.

Vierailija
14/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarissahan julkaistiin väitöskirjaan perustuva tutkimus siitä että keskimäärin naiset kelpuuttavat tavallisia duunarimiehiä puolisokseen, mutta mies vaatiin koulutetun naisen.

Näinhän se on. Kun lastentarhanopettaja (ansiot 25.000€) ottaa paperimiehen (ansiot 60.000€) puolisokseen, hän on "huolinut" alemman koulutusasteen miehen. :D

Vierailija
15/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuule työttömälle miehelle naisen saaminen ole yhtään sen helpompaa.

Vierailija
16/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mis VOI vaatia korkeasti koulutetun naisen, koska heitä on enemmän kun miehiä. Joten joidenkin korkeasti koulutettujen naisten on PAKKO kelpuuttaa joku mt-kuntoutuja tai pummi miehekseen, jos haluaa perheen. 

Nämä keskimääräisesti menestyneet miehet (vaikkapa poliisi) sitten voivat kovalla kädellä karsia potentiaalisista kumppaniehdokkaista heti pois ne heikoimmin pärjäävät, vaikkapa korkeakoulutetut työttömät- mikäs siinä, kun on vaika lääkäri tuppaamassa syliin kun on hedelmälliset lisääntymisvuodet kulumassa umpeen, niin totta kai mies mielummin kiinnostuu hänestä, kun työttömästä opettajasta tms. Raha ratkaisee.

Vierailija
17/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutus korreloi lasten menestymisen kanssa, joten ihan järkevää. Koulutus on sitten ihan eri asia kuin työllisyystilanne.

Vierailija
18/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin vielä, jos tässä pian työtön ollaan. Menee viimeinenkin toivo löytää mies. Lapset tosin on jo tehty, että vaipparumbaan ja yösyöttöihin ei tarvitse alkaa.

Vierailija
19/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että yksi syy voi olla myös se (ihan sukupuolesta riippumatta), ettei työttömällä yleensä ole rahaa ns. tehdä mitään. Toki myös työtön voi olla rikas (perintöjä, rahavoittoja, tai töissä ollessa kerryttänyt säästöjä), mutta olettamus ettei rahaa ole, elää varmaan aika vahvana.

Jos rahaa ei ole, se vaikuttaa paljon moneen asiaan, esim. tänä päivänä menee jo iso summa pelkkään leffalippuun, puhumattakaan jos ostaa popcornia kylkeen ja leffan jälkeen syömään ja kaljalle.

Totta kai sitä voi harrastaa myös ilmaisia juttuja, mutta esim. minä rakastan matkustamista (ja olen sen verran mukavuudenhaluinen, etten enää tämän ikäisenä lähde reilaamaan tai nuku hostellissa...), haluan että myös kumppanilla on varaa matkustaa. Toki jos vaikka pitää marjastamisesta ja sienestämisestä, niin aikaa voi viettää ilman rahaakin yhdessä, mutta on ikävä jos ei voi tehdä niitä juttuja joista PITÄÄ, vaan tehdään aina niitä juttuja johon sillä toisella on VARAA.

Samasta syystä moni varmaan karttaa niitä joilla on (ainakin jos useampia) lapsia, vaikka olisi työssäkäyvä. Tavallisesta palkasta menee aika iso %-osuus elareihin (jos on etävanhempi) ja kuitenkin pitää olla itselläkin isompi asunto jotta lapsetkin mahtuvat jne. eli siitä "normaalista" palkasta ei paljon jää muuhun rahaa.

Vierailija
20/36 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en karta. Tuu vaan tänne dokaan, saat pajarista hyvät lisävaikutukset känniin.