Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilon painonpudotus/kuukausi?

Vierailija
13.05.2016 |

Olen mitoiltani 163cm/67kg eli painoindeksin mukaan lievä lihavuus. Itsekin olen samaa mieltä, suurin osa tästä ylipainosta on ihan suoraan sanottuna läskiä (en siis ole mitenkään erityisen lihaksikas).
Minulla ei ole painonpudotuksessa mikään kiire, mutta semmoiset 12 kiloa tästä haluaisin pois eli tavoitepaino on 55kg. Laskin, että jos pudottaisin kilon kuukaudessa olisin tavoitepainossani sopivasti ensi kesäksi :)
Millaisia muutoksia tuon tavoitteen saavuttamiseksi tarvitsee tehdä? En pahemmin harrasta liikuntaa muuten kuin hyötyliikuntana. Haluaisin kuitenkin aloittaa lenkkeilyn. Syön ns. herkkuja aika usein. Viikossa ehkä pussillinen sipsejä, pieni karkkipussi ja esim. jäätelö tai leivonnainen. Satunnaisesti suklaapatukka.
Riittäköhän tuon tavoitepainon saavuttamiseksi se, että tekisin tunnin lenkin vaikkapa kolmesti viikossa (siis ihan reippaasti kävellen niin että hengästyy ja hikoilee) ja pitäisin yhden "herkkupäivän" viikossa, jolloin kuitenkin söisin vain kohtuudella makeaa tms. (en siis suklaalevyä kerralla tai paketillista jäätelöä)?
Olen kolmekymppinen nainen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat useamman kilon jo juhannukseen mennessä pois, kun jätät nuo sipsit sun muut kokonaan, syöt terveellisesti ja liikut päivittäin edes jotenkin. Terveellinen ruokavalio on kuitenkin noin 70-80% laihdutuksesta, eli pari lenkkiä viikossa ei vaikuta paljon mitenkään laihdutusmielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi