Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ovat tuntemasi nelikymppinen+kaksikymppinen -pariskunnat?

Vierailija
13.05.2016 |

Minun tuntemissani samat kaavat toistuvat:

Mies vanhempi -> Mies on silloin kaljamahainen örveltäjä ja nainen amiksen keskenjättänyt ja tatuoitu kännissä kotona. Nimiä löytyy sekä rikos- että ulosottorekisteristä.

Nainen vanhempi -> Nainen on sivistynyt ja timmikroppainen joka pitää muutenkin huolta itsestään ja elämästään. Mies on älykäs yliopisto-opiskelija ja valloittavan söötti

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä on yksi tällainen pariskunta. Mies meidän ikiä (non 40) ja uusiotyttöystävä (vähän lennossa vaihdettu vanha uudempaan malliin) parikymppinen. Vähän nihkeää on kaveriporukalla mitään tehdä. Muu porukka on ollut yhdessä opiskeluajoista lähtien ja sitten on tämä yksi. Arvatkaa kuka ei kuulu joukkoon. Alkuun jaksettiin vähän yrittää, mutta kun on ihan eri elämät, niin jos ei tää nainen itse jaksa tsempata, niin taitaa jäädä pari kuvioistamme ulos.

Ja tietty tässä on sekin ikävä piirre, että jätetty nainen on meidän kaikkien kaveri eikä ehkä ole vaikea arvata, kummalle osapuolelle vaikka piknikkutsu lähtee. Naisellakin on jo uusi miesystävä. Ei kuitenkaan ole yhtä tiiviisti kyljessäkuljetettava kuin eksmiehensä parikymppinen.

Toisaalta harmittaa. Toisaalta joku alkukantainen tunne kuiskaa, että ihan oikein sille sialle, mitäs jätti vaimonsa.  Mutta tällaisiin juttuihin voi kovin eri-ikäiset periskunnat joutua. Entisiin elämiin on vaikea sulautua mukaan.

Kyllä ootte veemäisiä, jos vielä kaveria esitätte ja näin ajattelette! Aikuiset ihmiset...ja hirveetä selän takana puukottamista. Olis miehelle parasta päästä tällaisista "kavereista" eroon.

Vierailija
22/27 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisen parin, asetelmalla nuorempi nainen ja vanhempi mies.  Todella näyttävä pari, keräävät huomion missä tahansa liikkuvatkin yhdessä tai erikseen. Hyvännäköisiä ja luonnostaan seksikkäitä molemmat.  Eivät mitään huippukorkeasti koulutettuja vissiin ole, mutta silti sivistyneen oloinen ja hyvin miellyttävä pariskunta. Nainen on lempeä ja herttainen ja mies sellainen välitön ja iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, nainen 23 ja mies 42. Nainen on treenattu ja kaunis, mutta katsoo hieman kieroon. Mies mitäänsanomattoman näköinen ihmissuhdetaidoton lassukka. Kummatkin korkeasti koulutettuja. Valitettavasti naisella taitaa olla sen verran huono itsetunto(pitkälti kierosilmäisyytensä takia) ettei usko saavansa omanikästään :/. 

Vierailija
24/27 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni ja hänen nyxänsä. Poikamaisen näköinen perusinsinööri 45 v ja varsin vetävå akateemisesti koulututettu tyttö 25 v. En tiedä, mikä heitä pitää yhdessä, miehelle tuo on tietysti toteen käynyt päiväuni, mutta tytöstä en tiedä. Ehkä viehätti, kun pääsi hajottamaan perheen ja mies palvoo maata jalkojen alla. Äitipuolen rooli ei kuitenkaan kiinnosta.

Vierailija
25/27 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 24v vaatemyyjä, mies 45v (erikois)lääkäri.

Vierailija
26/27 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 24v vaatemyyjä, mies 45v (erikois)lääkäri.

:D 

Jotenkin ei kuulostanut rakkaussuhteelta.

Vierailija
27/27 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ex ja hänen uusi tyttöystävänsä.

Olen siskoni kanssa läheinen ja tietenkin kun he erosivat, annoin siskolleni kaiken tukeni.

Kun ex toi uuden tyttöystävän esille, enhän minä mitään sillä tiedolla tehnyt. Lapset kertoivat isän ystävästä mutta ei minulla ole muutenkaan tapana puhella lasten kanssa heidän isänsä asioista.

Olimme jonkin verran tehneet asioita yhdessä siskon perheen kanssa säännöllisesti ja tietenkin kun ero tuli, siskon ex tippui pois.

Olikin yllätys kun nykyinen tyttöystävä pyysi minua fb ystäväksi vaikka emme olleet silloin nähneet.

Kummilapsen synttäreille olen kutsunut, siskon luvalla. Mutta niin että siskoni tulee ensin ja ex.lle annetaan myöhäisempi saapumisaika.

Joskus tulee, joskus ei.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen, tämä nykyinen puolet nuorempi on tyytyväinen siihen että,saa asua ex.n luona ilmaiseksi ja ex vie ehkä kerran ilmaiseksi syömään kuussa, maksaa jotain h et m.n laskuja.

Näitä tyttöjä on muutama ollut ei niistä yksikään liian fiksu ole ollut. Vähän se on hymyilyttänyt kun mulle on näytetty uutta Guessin laukkua ja kerrottu se oli yllätyslahja.