Jos pyrkisit politiikkaan ja sinut valittaisiin heti ministeriksi, mitä "luurankoja" kaapistasi kaivettaisiin esiin?
Jos pyrkisit politiikkaan ja sinut valittaisiin heti ministeriksi, mitä "luurankoja" kaapistasi kaivettaisiin esiin? Eli mitä kaikkea voisi löytyä jolla urasi yritettäisiin tuhota.
Kommentit (50)
Lesbosuhde, ulosottoon menneet veronpalautukset, kehnohkot arvosanat yliopistossa ja piiiiitkän kestänyt opiskelu, tissikuvat netissä (ovat vieläkin...), thinspo-blogin pitäminen... Noista varmaan ainakin saisi jotain räävittävää Seiskalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen holocaustin kieltäjä
Lisään vielä että olen maahanmuuttokriitikko ja vastustan rokotteita,nyt peukut ylös
Olen akateemisesti koulutettu, perheellinen ja asiantuntijatehtävissä. Nuoruudesta löytyy sakkotuomio pahoinpitelystä. Olen myös käyttänyt viihde tarkoituksessa runsaasti päihteitä sekä harrastanut useita yhdenillan juttuja. Häpeän.
En keksi mitään. Ehkä ihmeteltäisiin, että miten oon päätynyt politiikkaan, koska olen niin kamalan ujo ja hiljainen ja en osaa perustella mielipiteitäni/ilmaista niitä. Kansanedustajalta kuitenkin vaaditaan esiintymistaitoa ja retoriikkaa.
Seurustelu stripparin kanssa. Olen nainen.
Amok kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyrkisit politiikkaan ja sinut valittaisiin heti ministeriksi, mitä "luurankoja" kaapistasi kaivettaisiin esiin? Eli mitä kaikkea voisi löytyä jolla urasi yritettäisiin tuhota.
Nettitrollailuni vuodesta -96 lähtien.
Hard core kamaa.
Eikö kaikki ole tehnyt tätä?
"Pääministeriä ei oikeasti tämä budjetti kiinnosta, koska hänestä Suomen isoin ongelma ovat naiset, joiden alapäätä ei ole siistitty"
Pari tappelua kaupungilla johon on tarvittu poliisia, mutta ei liene mitään rekistereissä. Huumausaineen käyttörikos estää kyllä tässä maassa poliittisen uran rakentamisen. Onhan se kohtuullista että kamalasta rikoksesta tulee rajut seuraamukset. :/ Siinä kyllä kaikki paljastuneet sekoilut. Masennusta löytyy, jotain alastonkuvia voi vielä löytyä... muuten olen ihan puhtoista politiikkoainesta. :)
Hmm.. Musta löytyy kavereiden kanssa tehty kesävideo, jossa yhdessä pätkässä tanssin alaikäisena bikinit päällä ja lonkerotölkit kädessä ja pari kaveria on siinä taustalla. se oli sellaista harmitonta hauskanpitoa, mutta totta kai jotkut nettipervot leikkasivat sen yhden pätkän ja levittelivät sitten sitä. Mua se ei haittaa vaikka kaivettaisiinkin esiin, koska se on vain pieni 5 sekunnin pätkä, harmitonta hauskanpitoa ja nuorena tehty, mutta kyllä tuosta varmaan mehevät otsikot revittäisiin.
Kerran alaikäisenä jouduin paussille, koska olin juonut 2 siideriä. Olin matkalla kotiin bussipysäkillä odottamassa bussia. Poliisit tulivat sit siihen, koska kaverini olivat siinö jotain kovaäänisesti metelöineet. Puhalluttivat kaikki ja käski kyytiin. Selitin siinä, että mulla tulee tähän 2 minuutin päästä bussi, jolla pääsen kotiin, enkä näe minkäänlaista syytä viedä mua paussille, vaikka olenkin 2 siideriä illan aikana nauttinut. Eipä perustelut paljoa auttaneet siinä kohtaa. Siinä sitä sitten mentiin. Taisin olla 15v silloin. Tuokin varmaan jossain rekisterissä näkyy?
Kävin kymppiluokan nostaakseni numeroitani parempaan.
niin ja olen esiintynyt alastonkuvissa, suhteellisen häveliäissä ja "taiteellisissa" sellaisissa (kaverin koulun lopputyöhön) mutta kuitenkin :D
/39