Jos pyrkisit politiikkaan ja sinut valittaisiin heti ministeriksi, mitä "luurankoja" kaapistasi kaivettaisiin esiin?
Jos pyrkisit politiikkaan ja sinut valittaisiin heti ministeriksi, mitä "luurankoja" kaapistasi kaivettaisiin esiin? Eli mitä kaikkea voisi löytyä jolla urasi yritettäisiin tuhota.
Kommentit (50)
Olen tuota miettinytkin silloin tällöin. Netistä minusta ei löydy mitään; itse en ole tarkistanut asiaa, mutta muutama ihminen on yrittänyt esimerkiksi etsiä yhteystietojani, mutta mitään ei kuulemma löydy.
Ensimmäisenä toimittajat varmaankin löytäisivät käräjäoikeuden paperit 90-luvulta. Toinen osapuoli, silloinen ex-miesystäväni, ei itse toisi asiaa julki, koska sai farssin päätteeksi lähestymiskiellon. Voi tietysti olla niinkin, että hän rahanhimoissaan yrittäisi myydä traagista tarinaansa iltapäivälehdille.
Olen ollut parikymmentä vuotta sinkku ja muutenkin viihtynyt omissa oloissani ja pitänyt omat asiani ominani, joten skandaaleja ei löytyisi. Ehkäpä juuri sinkkuudestani saisikin mehevät otsikot? "Mitä hän salailee?"
Työelämässä olen ollut asiantuntijatehtävissä, mutta en ole tietääkseni toiminut koskaan niin, että kenelläkään olisi kovasti valittamista. Kaivelemalla ei siis saisi esille hääppöisiä luurankoja. Nykyaika kuitenkin on siitä harmillinen, että julkisuudenkipeät sivulliset pyrkivät lehtien sivuille kertomaan muistojaan ja netissä kuka tahansa saa kuraa niskaansa nimettömiltä kaatajilta, oli sitten aihetta tai ei.
Mä olen ollutkin kunnallispolitiikassa nuorempana. Muitta sillä tasolla ei tosiaan vielä luurankoja etsitä ainakaan fiksuilta akateemisesti koulutetuilta perheenäideiltä. Luurankona olisi löytynyt kuten jollain muullakin hillitön seksielämä, tai oikeastaan rakkauselämä. Ei siis mitään kännisiä yhden illan juttuja, vaan pitkiä, kiihkeitä suhteita naimisissa oleviin miehiin. ;-)
Olen nuorempana esiintynyt yhden autolehden kuvissa alasti. Strategiset paikat oli kyllä peitetty. En ole kovin ylpeä niistä kuvista, mutta tulipa kokeiltua.
Olen alkoholiongelmainen, en ole käynyt töissä, varmaan saisivat huumeidenviljelynkin selville jostakin. Potkuthan siinä tulis saman tien.
Erittäin pitkä selibaatti. Mitäköhän hän salailee? Onko lesbo?
Ei ole, vaan erittäin huonon parisuhteen jälkeen arka seurustelija. Kukaan vieraampi ei uskoisi tilannetta, koska olen kaunis, sosiaalinen ja puhelias. Pidän seksistä.
- surkea ylioppilastodistus
- koeaikana saadut potkut. En tehnyt mitään väärin laiskotellut tai vastaavaa, mutta yksi johtotason, ei valintaan osallistunut, mutta työssä hänen kanssaan tekemisissä, tyyppi ei tykännyt valinnastani alunperinkään (syyt= minulla väärä sukupuoli, enkä nuollut auringon ulottumattomissa olevaa paikkaa). Mutta lehdissä tuo saataisiin väännettyä väärin.
- pitkä pätkätyöhistoria
- useita koulutuksia
- vähäinen työkokemus
Kohtaan 3 ja 5 on kohdalla 2 ollut vain vähäinen vaikutus.
Olin nuorempana kunnon irstailija. Joku varmasti onnistuisi kaivamaan esiin myös vuosia salatun syömishäiriön, josta en edelleenkään ole päässyt täysin irti.
Olin joskus mukana yhdessä oikeusjutussa, jota reviteltiin lehdissä viikkokaupalla. Olin yksi asianomistajista ja oikeudenkäynti oli salainen, mutta pari toimittajaa oli silti saanut nimeni selville jostakin (todnäk poliisi vuotanut) ja yrittivät soitella ja udella minulta tietoja.
Oikeusjutun syytetty osapuoli myös varmaan mieluusti lavertelisi minusta kaikenlaista paskaa lehdille, jos olisin ministerin virassa. Lienee katkera, kun ura meni pilalle kovan tuomion takia. Todella narsistinen ihminen siis kyseessä, joten ei nähnyt/näe rikollisissa tekemisissään mitään vikaa.
Ulosottovelat, varkaus, huumausainemerkintä, mielenterveysongelmat ja itsemurhayritys, perheensisäiset ongelmat.. Mitä näitä nyt on
Ei löytyisi mitään. Mulla ei ole mitään sellaista mitä mun pitäisi salata tai hävetä.
Jos kävisivät haastattelemassa perhettä niin varmaan nousisi esiin se, etten ole pitänyt yhteyttä kehenkään noin kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun gradu on plagiaatti, joka on tehty seuraavasti. Otettu erään konferenssin aihe, laajennettu siitä tehdyn julkaisun esipuhe gradutekstiksi, ja kaikki tutkimukset joihin gradussa viitataan, on julkaistu siinä samassa konferenssijulkaisussa... Myös johtopäätökset ja tulokset on konferenssijulkaisun yhteenvedon tekijän, ei minun.
Sama mulla. On siinä omaakin, mutta aivan vitusti aikoinaan plagioin suoraan. Tarkoituksena oli päästä yliopistosta pois ja arvosana taisi olla huonoin mahdollinen. Eipä työnhaussa paljon painanut. Heti sain vakiviran.
Vierailija kirjoitti:
Ei löytyisi mitään. Mulla ei ole mitään sellaista mitä mun pitäisi salata tai hävetä.
Vittuuks tuut sillä tänne lesoileen? Täs kysyttiin niit luurankoi, turha vastata jos ei oo.
Minulla oli pitkä ja armoton biletyskausi joka alkoi hiipua vasta tuolla kolmekymppisenä. Onneksi digikameroita ei silloin ollut vielä olemassa. Silti kuvia räpsittiin ja varmasti siellä sun täällä on olemassa paljon sellaisia valokuvia joissa meikäläinen juo/oksentaa/on sammunut/lääppii jne. Ei sentään seksikuvia, tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettänyt miestäni. Eli olisi varmaan otsikoita, että "perhearvoista puhuva poliitikko on itse uskoton"...
Puhuisitko sitten perhearvoista? Ihmettelen esim. noita USA:n perhearvoilla hurskastelijoita jotka yksi toisensa jälkeen jäävät kiinni salasuhteistaan. Onko niin, että siitä puhe mistä puute, perhearvoissakin?
Vierailija kirjoitti:
Jos pyrkisit politiikkaan ja sinut valittaisiin heti ministeriksi, mitä "luurankoja" kaapistasi kaivettaisiin esiin? Eli mitä kaikkea voisi löytyä jolla urasi yritettäisiin tuhota.
En tietenkään kerro. Miksi kertoisin tässä ketjussa kun samanlaisia yksityisasioiden urkkimisketjuja on ollut ennenkin? Jos ja kun kaapissa on luurankoja niin kaapin olemassaolostakaan ei puhuta julkisesti, oli sitten mukamas anonyymiä tai ei.
Näpistyksiä. Häpeän niitä ja olen nyt tapani parantanut. Mulla oli todella paha masennus, joka aiheutti typerää käytöstä, mutta ei se tietenkään sitä oikeuttanut.
en tiedä miten saisivat selville, varmaan puolituttjen kautta, mutta kaapissa on sitä sun tota. Pinnalla kaikki mukavasti, on kiva duuni ja koulut erinomaisesti hoidettu, perhe on "kunnollinen" ja ihmisenä olen kohtelias ja mukava. Kaapissa on bilehuumeiden käyttö, marihuanan kasvatus, nuorempana tehty näpistys, vakava masennus ja syömishäiriö.
Varmaan vanhan blogini alkupään nolot teinipostaukset, jotka tein omalla nimelläni ja naamallani.
Olin nuorena psykiatrisessa hoidossa kun en halunnu käydä koulua kiusaamisen takia. Oon jättäny kesken 3 ammattikoulua eikä siis vieläkään ammattia. Oon saanu kahet potkut töistä. Uo-velat. Oon ollu alkoholiriippuvainen. Oon saanu pahoinpitely syytteen, mutta se oli vaan semmonen kissatappelu missä multa revittiin hiuksia päästä ja sitä toista raapasin poskeen. Toisella oli monta todistajaa jotka väitti et oon pullolla päähän lyöny ja potkinu mutta onneks mun tukena oli valvontakamera. Niin ja vielä että oon maanis-depressiivinen.
Olisin siis täydellinen poliitikko :)