Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ihanaa kumppania?

Vierailija
13.05.2016 |

Täältä saa lukea lähinnä vaan kamalia juttuja, ja omatkin vähäiset kokemukset ovat kaikkea muuta kuin hyviä. Kertokaa positiivisia kokemuksia uskoni palauttamiseksi :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi ihana kumppani :) Kohtelee hyvin, on rakastava ja välittävä mies. Seksikin on erinomaista! Meillä on tosi rakkauden täyteinen liitto, vaikka toki arkistunut jo. 8v ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
2/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on :-) hauska, huomaavainen, ymmärtäväinen ja avualias. Hyvä sängyssä. Tosin ollaan vasta muutama viikko seurusteltu, joten saa nähdä, puhunko parin vuoden kuluttua samalla tavalla ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, yhdessä oltu pian seitsemäntoista vuotta. Kohtelee kunnioittavasti, on hellä, mielenkiintoinen vielä mäin vuosienkin jälkeen. Haluaa minua ja minä häntä. Sanoo päivittäin rakastavansa.

Vierailija
4/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! En tiedä, mikä kohtalon onnenlapsi olen, mutta jos luettelisin kaikki mieheni ihanat piirteet, niin ette varmaan uskoisi. .välillä kyllä aattelen, että onko tää unta.. .kuulumme siihen vähemmistöön, jonka parisuhde vain paranee ajan myötä. Yhdessä 20 v. Kipinä on muuttunut roihuksi ja miehen ihanuus lisääntynyt 100% tänä aikana ja kuulemma minunkin.

Vierailija
5/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut 14 v. naimisissa ihanan miehen kanssa, joka on samalla paras ystäväni. Meillä on usein hauskaa ja enimmäkseen oikein hyvä olla yhdessä. Hän on aina tukenut minua , kun on ollut vaikeampia aikoja ja samoin olen itse pyrkinyt tukemaan häntä. Arjen keskellä hän on välillä  kärttyisä ja joissain asioissa jääräpäinen, mutta aina olemme pystyneet puhumaan. 

Vierailija
6/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla! Ehkä niistä huonoista kokemuksista sitten vain kuulee puhuttavan enemmän. Ap

Vierailija
7/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikilla ole ihana kumppani? Suomessa suhteeseen mennään ja siinä ollaan vapaaehtoisesti. Jokainen on valinnut oman kumppaninsa ihan itse. Eikai kukaan valitse ja ole muunlaisen, kuin omasta mielestään maailman ihanimman ihmisen kanssa?

Vierailija
8/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on! :)

Vierailija
9/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puoliso, jota voin sanoa sielunkumppaniksi. En ole koskaan aiemmin tavannut ketään, kenen kanssa on vain niin hyvä ja helppo olla. Mies on tosi rakastava, hellä, huomioiva, turvallinen ja luotettava. Meillä on tosi hauskaa ja mukavaa yhdessä. Pidämme samanlaisista asioista ja rauhallisesta elämäntyylistä. Ollaan oltu yhdessä nyt 8 vuotta ja ollaan molempien ensimmäiset kumppanit. Häät kiikarissa seuraavaksi ja tavoitteena loppuelämä yhdessä.

Vierailija
10/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan maailman ihanin ja komein mies mulla. :) Oltu vuosi yhdessä enkä voisi olla onnellisempi! Tosi luotettava ja mukava tyyppi, sekä paras ystäväni.

Vierailija
11/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vasta tuore suhde, nelisen vuotta yhdessä, mutta voin täysin vilpittömästi sanoa että minulla on todella ihana kumppani. Huomaavainen, kohtelias, hellä, kiltti, fiksu, hauska, sivistynyt, erinomainen rakastaja, laittaa taivaallista ruokaa. Hyvännäköinen ja upeakroppainenkin vielä.

Vierailija
12/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikilla ole ihana kumppani? Suomessa suhteeseen mennään ja siinä ollaan vapaaehtoisesti. Jokainen on valinnut oman kumppaninsa ihan itse. Eikai kukaan valitse ja ole muunlaisen, kuin omasta mielestään maailman ihanimman ihmisen kanssa?

Aluksi mies oli enimmäkseen muuta kuin ihana, en sen vuoksi häntä puolisokseni halunnut, vaan siksi, että rakastin häntä. Ihanuus kuoriutui hänestä esiin vasta vuosien ja monien vaikeiden kokemusten jälkeen.

Vierailija
13/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana mies. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta, naimisissa 11. Kolme lasta. Mies on erinomaisen luotettava, aina sanansa mittainen, huolehtii minusta ja lapsista ja tekee kotihommia oma-aloitteisesti ja runsain määrin. Pitää huolta raha-asioista 10+, on ystävällinen ja avulias myös muille. Liikunnallinen ja ilo silmälle muutenkin. Osaa olla romanttinen ja pitää kipinää yllä suhteessa (toki siihen tarvitaan kaksi). Halailee ja suukottelee päivittäin, järjestää silloin tällöin yllätyksiä. Ihana mies ja yritän olla yhtä ihana hänenkin silmissään!

Vierailija
14/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ihana mies. <3 Herkkä, hellä ja empaattinen, tykkää halailla ja pussailla ja helliä. Ei koskaan sano mulle rumasti. On komea ja ahkera, opiskelee yolla ja harrastaa yhtä urheilulajia tosi intohimoisesti. Absolutisti (tosin tää ei mulle ole tärkeää) ja tervehenkinen. Tosi huomaavainen ja huolehtivainen. Hyvä sängyssä ja seksuaalivietti onneksi kova, joten saan tarpeeksi usein. :D

Joskus tuntuu, etten itse ole riittävän hyvä hänelle, kun en kaikkein helpoin ihminen aina ole...

Vierailija
15/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy :) Nytkin minulla ollut rankka viikko niin siivonnut kun en ole itse jaksanut. Kokkina hän tekee aivan mielettömän hyvää ruokaa lähes päivittäin. Muutimme kahden kuukauden seurustelun jälkeen yhteen kun emme voineet olla erossa. Puolitoista vuotta olemme nyt asuneet yhdessä ja on ollut täydellistä. Pystymme puhumaan kaikesta ja seksikin on todella hyvää. Olemme myös yhdessä pelastaneet kaksi kissaa löytöeläin suojalta ja molemmilla olisi haaveissa pelastaa enemmänkin, edellyttäen tietenkin suurempia tuloja ja isompaa asuntoa, jotka ovat haaveena :)

Tätä kirjoittaessani tajuan kuinka onnekas olen

Vierailija
16/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Tuo kukkia, hieroo, tekee ruokaa, siivoaa yllätykseksi, vie treffeille, kertoo kuinka paljon rakastaa, kehuu joka päivä sitä kuinka kaunis oon.... <3 Ihana mies <3

Vierailija
17/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sanontahan kuuluu: "kel onni on, se onnen kätkeköön" ja kun monilla on kuitenkin vaikeita parisuhteita, niin ei sitä tule koko ajan toitoteltua, että oman miehen kanssa on ihana olla. Onnellisia parisuhteita on kuitenkin Suomessakin pilvin pimein ja sitten on melko kelvollisia parisuhteita, joista pienellä työstämisellä saisi oikein onnellisia.

Vierailija
18/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on! Yhdessä kohta kymmenen vuotta ja joka ilta voin rehellisesti sanoa että rakastan <3. Paras ystäväni, rakastettuni, sielunkumppanini.

Vierailija
19/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, olet niin oikeassa! Katsos kun kokemukset voivat silti olla toisenlaisia, suhdekin ensin hyvä ja muuttua sitten joksikin ihan muuksi, ja vaikka jo lähtee suhteesta, on saanut sen huonon kokemuksen. Ymmärrätkö mitä elämä on, vai etkö näsäviisastelultasi ehdi?

Vierailija
20/22 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla tällaisiakin tarinoita :)♡