Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitoset.Käytättekö koskaa pelkkiä sukkahousuja hameenkaa ilman pikkareita?

Vierailija
13.05.2016 |

Esim.Illan istujaisii varten/hiukan kiusata miehiä ym.Kertoilkaa kokemuksista!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Usein annan munan roikkua vapaana. Vasta kun mies koskee, saa tietää salaisuuteni ;)

Vierailija
2/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Usein annan munan roikkua vapaana. Vasta kun mies koskee, saa tietää salaisuuteni ;)

Hieno homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen joskus noin. Yleensä silloin, kun en ole viikkoon käynyt suihkussa ja menkat on just loppuneet edellisenä päivänä. On ihanaa levittää herkullista hajua ympärilleen. Karvoissakin roikkuu vielä kovettunutta vuotoa.

Vierailija
4/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävartiset sukat ilman pokkareita hameen kanssa

Vierailija
5/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teen joskus noin. Yleensä silloin, kun en ole viikkoon käynyt suihkussa ja menkat on just loppuneet edellisenä päivänä. On ihanaa levittää herkullista hajua ympärilleen. Karvoissakin roikkuu vielä kovettunutta vuotoa.

Ihana kuulla!

Vierailija
6/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkävartiset sukat ilman pokkareita hameen kanssa

Oletko testannu monta kertaa julkisilla paikoilla?

Vierailija
7/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin sukkahousuja hameen alla ilman pikkareita? Yleensä olen silloin myös ilman sukkahousuja jos ei pikkareitakaan.

Vierailija
8/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. tavan opin ystävättäreltäni, kuinka ei jää alushousun rajoja tai tule makkaroita yhtä helposti, kun on pelkät sukkahousut :D ja ihan käytännön syistä teen niin, en pervoillakseni. Niissähän on haarassa kiila just sitä varten! onko tämä muka jotenkin pervoa?

Vierailija
9/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäisin sukkahousuja hameen alla ilman pikkareita? Yleensä olen silloin myös ilman sukkahousuja jos ei pikkareitakaan.

Voisha sitä miestä vähän kiusata ett mulla ei ole pikkareita jalassa.Vähän niinku esileikkinä vai?

Vierailija
10/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi nyyset haarakiilat on ihan liian pieniä. Siksi en kehtaa pitää pelkkiä sukkiksia. Onkohan nuorten naisten hävyt surkastuneet tai leikeltyjä, kun tollasia vaan tehään.

Vierailija
11/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. tavan opin ystävättäreltäni, kuinka ei jää alushousun rajoja tai tule makkaroita yhtä helposti, kun on pelkät sukkahousut :D ja ihan käytännön syistä teen niin, en pervoillakseni. Niissähän on haarassa kiila just sitä varten! onko tämä muka jotenkin pervoa?

Ei siinä mitään pervoa ole, oudompaa olisi käyttää pikkareita sukkiksien alla muulloin kuin ehkä talvipakkasilla, haarakiila peittää juuri sen mitä on tarpeellistakin.

Vierailija
12/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi nyyset haarakiilat on ihan liian pieniä. Siksi en kehtaa pitää pelkkiä sukkiksia. Onkohan nuorten naisten hävyt surkastuneet tai leikeltyjä, kun tollasia vaan tehään.

oletko koskaa testannu?

Vierailija
13/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon tainnu, kun olis näkyny rajat läpi mekosta, ei siis pervoilu ollut mielessä. Mieluiten oon ilman sukkahousuja, joskus ilman alushousujakin.