Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet julkisessa kulkuneuvossa jollakulla vartijan housut ja maiharit?

Vierailija
13.05.2016 |

Ja mukana kassi, päällä oma paita/takki. Ko. ihminen ei ole työtehtävissä. Kiinnitätkö huomiota? Odotatko, että tuo ihminen reagoisi/toimisi tietyllä tavalla häiriötilanteessa?

T. En jaksaisi raahata vaihtovaatteita ja -kenkiä mukana töissä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kuin alalla olevat tuskin tunnistavat, että kyse on nimenomaan VARTIJAN housuista. Joku saattaa sekoittaa raksahousuihin, suurin osa tuskin edes kiinnittää huomiota.

Kunhan työtakki/-paita ja sen merkit eivät näy.

Vierailija
2/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mm.metrossa näkee näitä. Oon ajatellu eka et joku agressiivinen hullu ja sen jälkee et varmaa vartija.

Miks et jaksa vaihtaa? Outoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mukana kassi, päällä oma paita/takki. Ko. ihminen ei ole työtehtävissä. Kiinnitätkö huomiota? Odotatko, että tuo ihminen reagoisi/toimisi tietyllä tavalla häiriötilanteessa?

T. En jaksaisi raahata vaihtovaatteita ja -kenkiä mukana töissä

Tekisitkö itse ilmaisia töitä?

Vierailija
4/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mm.metrossa näkee näitä. Oon ajatellu eka et joku agressiivinen hullu ja sen jälkee et varmaa vartija.

Miks et jaksa vaihtaa? Outoo.

Niin ja jos ajattelen et vartija ja tulee joku häiriötilanne etkä puutu siihen ni ajattelen kai et kunnon vässykkä. Joo ei sun pidä kai siviilissä niihin puuttuakkaan mut tulee heti sellanen fiilis et en luottais suhun töissä ollessasikaan.

Vierailija
5/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, että minkälaiset on vartijan housut. Maiharit nyt on niin yleiset kengät, että niihin en kiinnitä huomiota juurikaan. Paitsi jos ne on räiskyvän väriset :)

Itseasiassa en varmaan kiinnitä toisiin ihmisiin huomiota ollenkaan... ainakin tutut väittää, kun saatan kävellä ohi huomaamatta :)

Vierailija
6/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät edes huomaa, jos joku huomaakin, niin olettaa varmaan että on työmatkalla. Olettaisin, että osaa toimia häiriötilanteessa panikoimatta, kun on saanut siihen koulutuksen, hänen kimppuunsa on vaikeampi käydä kuin ihan "taviksen". Muita koskeviin tapahtumiin hänen ei tarvitse puuttua sen enempää kuin kenenkään muun sivullisen.

Vierailija
7/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä housuissa ei ole firman logoa eikä pamppu roiku vyöltä, niin en tunnistaisi vartijaksi. Henkilö voisi olla tosiaan vaikka raksalta tulossa, airsoft-pelaaja tai ihan vain tykkäisi tuollaisesta tyylistä.

Vierailija
8/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaMitä ajattelet jos näet julkisessa kulkuneuvossa jollakulla vartijan housut ja maiharit?[/quote kirjoitti:

No enpä varmaan ajattele mitään tuollaisesta, tuskin edes huomaisin.

Vierailija
9/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissa on pieni yrityksen logo, josta tunnistaa.

En jaksaisi aina vaihtaa koska a) ei ole varsinaista pukuhuonetta, pitää vaihtaa vessassa b) työvaatteet ja -kengät painavat sekä vievät paljon tilaa isosta laukusta, ja joudun kävellä pysäkeille ja pysäkeiltä usein useamman kilometrin yhteensä.

Ja en ole työvaatteista huolimatta vartija, vaan olen muissa töissä turvallisuusalalla. En ole käynyt mitään voimankäyttökoulutuksia, niin en todellakaan alkaisi painimaan kenenkään kanssa :D Mietin vaan sitä, että jos tuollainen tilanne tulisi niin saisinkohan jäätäviä katseita osakseni. Siksi kyselen miltä noin ulkopuolisen silmistä näyttää ja mitä odotuksia ihmisillä on.

Ap

Vierailija
10/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä se firman logo kotimatkan ajaksi esim. pinssillä/rintamerkillä, ei pitäisi olla kellään mtn sanottavaa tai ajateltavaa.

Vierailija
11/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään, sillä en luultavasti edes huomaa asiaa.

Vierailija
12/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina mieleen kun näen vartijan työasussa että voi matalapalkkaista ressukkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi