Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnen itseni lihavaksi ja kuvottavaksi, mutta en tiedä olenko oikeasti lihava!

Vierailija
13.05.2016 |

olen omenavartaloinen, harteikas ja notkoselkäinen enkä ole varma , mikä on vatsaa eteen työntävän selän ja hartiaseudun aiheuttamaa harhaa, mikä oikeaa läskiä...

painoni on aikuisiällä vaihdellut kahdeksankymmenen ja viidenkymmenviiden-kilon välillä, olen tunnesyöjä ja silloin kun olin lihavimmillani, en pitänyt itseäni niin lihavana vaan olin mielestäni "ihan sopusuhtainen".
vyötärö ollut enimmillään järkyttävät 98cm, pienemmillään 68 cm.
yhdessä vaiheessa minulla oli kunnon fitnessbuumi-päällä, kävin kolmesti viikolla salilla ja söin paljon rahkaa sekä hedelmiä. sitten ïnto lopahti ja viime ajat olenkin lähinnä mättänyt suklaata tietsikalla... välillä en syö ollenkaan lämmintä ruokaa, vaan pelkkää suklaata ja sokeritonta enengiajuomaa.

painan nyt ehkä 67kg.. en ole uskaltanut vaaàlle nousta.. :( pituutta on 164 cm.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä tuolla painolla mikään järkyttävä läski voi olla. Hyvin paljon vaikuttaa ruumiinmuoto. Iso yläosa, ei vyötäröä, tikkujalat ja lättäperse - yhdistelmä on mielestäni erityisen ruma. Jos sinulla on sellainen, mene vaikka johonkin ilmaiselle tavaratalon pukeutumisneuvojalle kyselemään vinkkejä vaatetukseen. Jos ryhti on suora ja olemus terveen itsevarma, kohtalaiset ulkonäköpuutteet eivät häiritse yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme