Muistatteko blogbuzzin?
Uusi kierros alkaa ;)
Kommentit (13)
Kertokaas sitten ensitöiksenne totuus Chigago Idasta ja Annika O:sta.
Eli oliko asia niin että Ida oli itse lähettänyt sinne juorun jonka mukaan olisi pannut Annika O:n poikaystävää, ja saitte hänet kiinni kun laitoitte facebookiin sähköpostiosoitteen josta juoru oli tullut ja sieltä avautui Idan profiili... Näin muistan palstalta lukeneeni.
Tää ei ollut blogbuzzissa vaan jossain aikasemmassa, ja tällästä on aika vaikea lähtee todistamaan enää tässä vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas sitten ensitöiksenne totuus Chigago Idasta ja Annika O:sta.
Eli oliko asia niin että Ida oli itse lähettänyt sinne juorun jonka mukaan olisi pannut Annika O:n poikaystävää, ja saitte hänet kiinni kun laitoitte facebookiin sähköpostiosoitteen josta juoru oli tullut ja sieltä avautui Idan profiili... Näin muistan palstalta lukeneeni.
Se oli toisen juorublogin juttu ja asiaan vastattu jo palstalla:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3933869/ketju/blogossips_bloggaajat_huom…
Tuskin ketää enää kiinnostaa toi Chigaco muija... vanha juttu jo eikä koko hommas ollu järkee
Kaipais kyllä oikeasti tuoreita juttuja. Esim. toi FFP-Jennin keissihän on jo ikivanha. Ei juorublogissa ole mitään järkeä, jos jutut on vain kopsattu vauva-palstalta.
Tuol on vast yks postaus, ehkä niit tuoreita juttuja tulee sitä mukaa ku jotai tapahtuu :D nyt ei varmaa oo mitää draamaa atm blogimaailmas
Jes!!!! Oon oottanu eilisestä innoissani tätä ekaa postausta:DDDDdd
Kuulemma kirjottajat vaa lopetti omasta päätöksestä, jossain vanhas ketjussa aikoinaan selitti asian. Varmaan googlella löytyy
Kauankohan on täl kertaa pystyssä...